Gå til innhold

Er så jævla drittlei av å gjøre alt hjemme!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At han er så uselvstendig trodde jeg ikke før vi flyttet sammen.

Særbo går ikke da blir det dyrt. Ingen felles barn nei.

Han gidder jo ikke uansett hvor mye jeg maser.

Jeg får gjøre som jeg gjorde med eksen. Reise bort og ikke komme hjem før han har tatt seg sammen.

Anonymous poster hash: 818b9...748

Det hjalp ikke med eksen heller...

Anonymous poster hash: 85ba3...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lever i drømmeland hvis du tror det er så enkelt.

Herregud så frekk du er! Hun skriver da ikke at dette fungerer som en mirakelkur, men det er et bedre forslag enn alt annet som kommer inn her. Det er jo et faktum at belønning for god adferd fungerer, det gjør ikke kjefting og smelling og brukt undertøy på puter...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Herregud så frekk du er! Hun skriver da ikke at dette fungerer som en mirakelkur, men det er et bedre forslag enn alt annet som kommer inn her. Det er jo et faktum at belønning for god adferd fungerer, det gjør ikke kjefting og smelling og brukt undertøy på puter...

Frekk? Jeg var realistisk. Det siste du skriver, er det ikke jeg som har foreslått.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekk? Jeg var realistisk. Det siste du skriver, er det ikke jeg som har foreslått.

Foreslå du egentlig noe som helst?

Anonymous poster hash: 66ad1...4cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker om en voksen mann, ikke barn!, som skulle ha lært å holde orden rundt seg og ellers bidra i hjemmet som en selvfølgelighet. Når jeg leser om slike udugelige menn, og dem er det visst mange av, undrer jeg meg virkelig på om jeg er en særing som har oppdratt mine sønner til å ta seg av alt som er å gjøre i et hjem på lik linje som deres partnere. Det gjelder også å ta aktivt del i barnas liv.

Du har da selv skrevet at du selv bodde med en mann ikke hjalp og støttet deg med noe, så du kan vel komme deg ned fra din høye hest og heller foreslå noe konstruktivt.

Anonymous poster hash: a24b0...a16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Foreslå du egentlig noe som helst?

Anonymous poster hash: 66ad1...4cc

Nei, jeg har ikke foreslått noe. TS må ta beslutningen selv. Selv ville jeg ikke brukt tid på å forsøke å oppdra en voksen mann, enn si bodd sammen med en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekk? Jeg var realistisk. Det siste du skriver, er det ikke jeg som har foreslått.

Jeg sa heller ikke at du skrev det, jeg prøvde å påpeke at du rakket ned på det eneste fornuftige forslaget i tråden. Slike lister er da vanlig i mange hjem, fordi de funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe råd til deg, men jeg kan dele min erfaring med å være et rotehue og slappfisk. Jeg har vært i et par forhold med helt vanlige norske menn. Selv hater jeg å lage mat, og jeg hater å gjøre husarbeid. Min terskel for rot er tilsvarende høy. Jeg har fått høre at jeg ikke ser rotet, og det kan nok stemme.

Så, min erfaring er at når menn ikke får alt servert i hendene(en kvinne som rydder, vasker, lager mat, og vasker klær for dem), så begynner de automatisk å gjøre dette selv! Revolusjonerende, jeg vet.

Men hvis du er av de som må ha det rent og ryddig hele tiden, så må du nok belage deg på å gjøre det selv.

PS: jeg ser at du har streiket i to uker, og du sier selv at du ikke klarer å leve i møkka. Han har nok bare akkurat begynt å legge merke til at det er mer rotete enn vanlig, og hvis han i det hele tatt tenker over det, så regner han nok med at du tar det snart. For det pleier du jo, ikke sant? Jeg skjønner ikke helt hva det er å bli så eitrende forbanna over? Sett deg ned og slapp av! Ingen har dødd av litt rot. :)



Anonymous poster hash: b38c6...41b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber du fullt, ts?

Akkurat nå er jeg sykemeldt pga en autoimmun sykdom.

Høy aktivitet og stress gjør meg utslitt og jeg svetter som en tjukkas i badstu kun av lott støvsuging. Derfor så betydelig mer frustrerende å stå I alt alene.

Jeg blir sint og lei meg,og han skjønner rett og slett ikke hvorfor jeg tar sånn på vei. Jeg sier jo rett ut hva jeg mener,men han gjør ikke noe med det.

Idag sa jeg at alt dette husarbeidet går utover sexlysten min. Så lenge jeg gjør alt,blir det ikke sex.

Og til du som mener jeg må tåle litt rot: Lev med 5 mennesker som ikke gjør en jævla dritt og tror de bor på hotell.

Jeg er ingen neatfreak,men ett sted går grensen!

Anonymous poster hash: 818b9...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er for tiden sykemeldt

Anonymous poster hash: 7f757...6e4

Og det må gjentas fordi?

Anonymous poster hash: 818b9...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Godjente

Jeg hadde lagt en sur truse på hodeputa til gubben, og truet med at jeg ville fortsette med det, frem til han begynner å rydde etter seg!

Anonymous poster hash: 2f917...0bf

Da rydder han iallefall ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...