Gå til innhold

Samboer og eksen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboer og eksen har et forhold til hverandre fordi de har et felles barn. Helt greit, jeg forstår at de må samarbeide om barnet og informere hverandre om det som skjer med barnet.

Vi, eller min samboer har sagt til meg at jeg ikke skal ha noe kontakt med mine ekser selv om vi i utgangspunktet er veldig gode venner. Jeg kuttet de ut og avsluttet all kontakt med de, telefon nummer og alt ble slettet. Vi ble da enig om at viss det skal være sånn så gjelder det også han. All kontakt med hans eks utenom det som gjelder sønnen skal kuttes ut. Han var enig, likt skal være likt som han sa selv.

Alikevel sender de meldinger mellom hverandre om hvordan det går, jobb, skole og livet seg i mellom som ikke har noe med barnet å gjøre. Hele tiden! Tror jeg har sagt ifra 5-10 ganger på en kort periode nå.

Dette må da ikke være nødvendig, det var hans regle til å begynne med!

Anonymous poster hash: d347f...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jammen gjør det noe om foreldrene har en god dialog? Det er veldig bra for barnet at det en avslappet stemning mellom foreldrene.

Nå visste du vel at han hadde barn før dere ble faste?

La vær å irritere deg over det, det er det ingen som kan bruke til noe som helst. Vær du glad for at du har en mann som ikke er bitter og ignorerer barnet sitt pga ny kjæreste. Da vet du at du har fått kvalitet.

Hvorfor lar du han bestemme hvem du skal omgås med? Stoler dere ikke på hverandre?



Anonymous poster hash: 30ebb...7d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes i utgangspunktet at han må få lov å ha kontakt med barnets mor slik han ønsker.

Men samtidig så burde den unødvendige kontakten opphøre da han forventer dette av deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe du må ta opp med han, det kan ikke noen andre gjøre for deg. Men når dere har blitt enige om noe slikt sammen, må jo det nesten gjelde i dette tilfellet og - når det ikke har noe med barnet å gjøre overhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de innformere hverandre om jobb, livet pga ungen?



Anonymous poster hash: ea85c...74a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må ha kontakt pga barnet, men jeg er enig i at de ikke trenger å ha kontakt utenom. Jeg mener du kan ta opp kontakten med dine ekser. Blir helt feil at han skal nekte deg.

Anonymous poster hash: e525d...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...