Gå til innhold

Ny regel - tragisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi jeg er ts, og dere kan ta denne diskusjonen et annet sted, for det du sier har ingenting med temaet mitt å gjøre. Dessuten kommer du bare med humbug.

Cool story bro. Fra mitt synspunkt så er han dritt lei deg, han vil ha minst mulig med deg å gjøre utifra det han forteller.

Nå er ikke jeg noen nostrudamos som kan forutsi fremtiden, men utifra det du forteller så er forholdet deres allerede over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cool story bro. Fra mitt synspunkt så er han dritt lei deg, han vil ha minst mulig med deg å gjøre utifra det han forteller.

Nå er ikke jeg noen nostrudamos som kan forutsi fremtiden, men utifra det du forteller så er forholdet deres allerede over.

Og dette fikk du plutselig for deg etter du skrev at innlegget til mythic bare var tull? Innlegget til mythic sier akkurat det samme som du sier nå, bare med annen formulering. Jesus christ skaff deg et liv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette fikk du plutselig for deg etter du skrev at innlegget til mythic bare var tull? Innlegget til mythic sier akkurat det samme som du sier nå, bare med annen formulering. Jesus christ skaff deg et liv

hehehehe ser du prøver å rette sinnet ditt mot andre uskyldige mennesker. men vet du hva? det er du som har blitt dumpet, det er du kjæresten din ikke liker, det er du dine næreste og kjæreste blir kvalm av. det er ikke meg. men greit, du kan projisere sinnet og nederlaget over på meg alt du vil.

men det forandrer ikke det faktum at du har blitt dumpet og at det mennesket du bryr deg mest om driter i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe ser du prøver å rette sinnet ditt mot andre uskyldige mennesker. men vet du hva? det er du som har blitt dumpet, det er du kjæresten din ikke liker, det er du dine næreste og kjæreste blir kvalm av. det er ikke meg. men greit, du kan projisere sinnet og nederlaget over på meg alt du vil.

men det forandrer ikke det faktum at du har blitt dumpet og at det mennesket du bryr deg mest om driter i deg.

Dumpet? Jeg har da ikke blitt dumpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpet? Jeg har da ikke blitt dumpet.

hahaha nei du har sikkert "ikke blitt dumpet". tror deg ass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars deg.

hehe why? er ikke jeg som har blitt dumpet på grått papir i motsetning vil vedkommende som lagde tråden her.

Personlig syntes jeg det er trist at TS i tråden her lider og at hu er uelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe why? er ikke jeg som har blitt dumpet på grått papir i motsetning vil vedkommende som lagde tråden her.

Personlig syntes jeg det er trist at TS i tråden her lider og at hu er uelsket.

Les hele tråden, så ser du at det er jeg som er ts. Igjen så motsier du deg selv. Kom deg ut av tråden min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjæreste snakker annenhver eller hver tredje dag..men noen ganger blir det daglig også på sms eller telefon. Jeg kunne gjerne tenkt meg daglig kontakt, men respekterer at han er slik og at han liker å savne meg. Vi har avstandsforhold.

Anbefaler deg å fylle dagene med koselige ting som holder fokuset litt borte fra telefonen slik at det blir mindre stress rundt det. Jeg vet hvordan følelsen er 😉 men tro meg, man tjener på å være kostbar, det slår aldri feil.

Anonymous poster hash: 8c4ee...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som maktbalansen er helt skeiv her. Det skal heller ikke være nødvendig å måtte ha begrensninger på hvor ofte dere prater sammen. Jeg skjønner at han blir lei om du henger på telefonen og sms døgnet rundt, og hvis det er tilfellet så må du slutte med det. Alt med måte.

Jeg er gift og hvis vi er borte fra hverandre ifb. jobb ol. så er det ikke sikkert vi prates sammen hver dag, men et par meldinger er stort sett et minimum.

Og er vi hjemme så hender det seg vi ringes bare for å slå av en prat i løpet av arbeidsdagen, selv om vi pratet med hverandre på morningen..

Håper det ordner seg for dere, for det høres ikke helt sunt ut for noen parter å ha det sånn..

Anonymous poster hash: ce5af...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...