Gå til innhold

"finne" negative sider på en mann..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kommet ut av et usunt forhold etter 6 år og har etterhvert truffet en mann. Jeg har kjent denne mannen en stund, også før mitt siste forhold. Har møtt hverandre på gata og prata litt, tatt en kaffekopp og slikt men det har aldri vært noe mer..i allefall ikke i praksis..

Men det som er med denne mannen er at han er alt jeg ønsker meg..og han hir uttrykk for det samme. Vi er så like på mye, samme verdier, noe felles interesser og han kan KOMMUNISERE!! Det siste var ikke-eksisterende i mitt siste forhold, derfor det tok slutt.

Er nok litt betatt av denne mannen, og klarer ikke å se hvilke sider som kan bli slisomme etterhvert dersom det går mot et forhold..han er så bra-på alt. Kan virkelig snakke om alt, tillitsfull, åpen, orden på livet, vi har et barn som er like gamle.

Men alle har jo sine sider, ønsker jo veldig gjerne å finne ut hva hans er før man involverer seg, men hvordan gjør jeg det da? Bli litt som å ta sorgene på forskudd, men sist gang var jeg så blind at jeg ikke så varselslampene lyste før lenge lenge...

Anonymous poster hash: 3146b...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må bruke tid til å bli kjent med han. Noen fremstår jo fantastiske frem til man flytter sammen, noen frem til man gifter seg.. Noen er bare fantastiske.

 

Det er noe negativt ved alle ja, deg og, men du er jo verdt en god kjæreste fordet?

 

Så lenge det mest viktige stemmer, betyr ikke små negative ting så mye.

 

Men når du tidligere ikke har sett varsellampene, så bør du bruke ekstra tid nå. Hør på magefølelsen. Ikke vær paranoid, men ikke naiv heller.

Ikke spør hva folk rundt deg synes om han, for de verste psykopatene fremstår sjarmerende og bra for omverdenen. Det er bare dama som ser hans sanne jeg etter hvert.



Anonymous poster hash: a3a78...dcd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bruke tid til å bli kjent med han. Noen fremstår jo fantastiske frem til man flytter sammen, noen frem til man gifter seg.. Noen er bare fantastiske.

Det er noe negativt ved alle ja, deg og, men du er jo verdt en god kjæreste fordet?

Så lenge det mest viktige stemmer, betyr ikke små negative ting så mye.

Men når du tidligere ikke har sett varsellampene, så bør du bruke ekstra tid nå. Hør på magefølelsen. Ikke vær paranoid, men ikke naiv heller.

Ikke spør hva folk rundt deg synes om han, for de verste psykopatene fremstår sjarmerende og bra for omverdenen. Det er bare dama som ser hans sanne jeg etter hvert.

Anonymous poster hash: a3a78...dcd

Ts her, takk for svar☺

Ja det er noe med å finne den rette balansen mellom paranoid og naiv..om det blir et forhold skal jeg i allefall ikke flytte sammen med mannen med en gang..tid er vel stikkordet, men gud hvor kjedelig det er.. man vi jo liksom ha mer og mer på et vis, kanskje det er en god ide å bli litt mer tålmodig?😉

Anonymous poster hash: 4242c...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre får man ikke vite alt om hverandre på første date. Du må ta noen sjanser og satse på forholdet for å bli ordentlig kjent med ham, og ubehagelige ting kan dukke opp etter hvert. Og da har du all mulighet til å pakke sakene dine og dra. Hvis du holder ham på avstand for lenge kan det hende at han gir opp før dere får en mulighet til å se om dette vil fungere. Du må bare våge å kaste deg ut i det :)



Anonymous poster hash: 6e017...56e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du at du er på beina etter det usunne forholdet?

Det er lurt å tenke over hva som fikk deg til å bli i det, og hva som fikk deg til å avslutte det (om det var du som slo opp?)

Det gir en pekepinn på hva du bør være obs på nå.

Men det er jo ikke bra å lete etter feil og anta at den nye kanskje er en dust fordi eksen var det.

 

Vær bevisst på mønstrene dine, men slapp av og nyt tiden med han nye.



Anonymous poster hash: a3a78...dcd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du at du er på beina etter det usunne forholdet?

Det er lurt å tenke over hva som fikk deg til å bli i det, og hva som fikk deg til å avslutte det (om det var du som slo opp?)

Det gir en pekepinn på hva du bør være obs på nå.

Men det er jo ikke bra å lete etter feil og anta at den nye kanskje er en dust fordi eksen var det.

Vær bevisst på mønstrene dine, men slapp av og nyt tiden med han nye.

Anonymous poster hash: a3a78...dcd

Ts her.

Tja, vet ikke om jeg er 100% på beina etter det siste forholdet, samtidig som at jeg føler jeg ikke kan sette han andre på "vent" heller.. ønsker å ta det rolig og forsiktig fram, for å se litt hvordan det føles. Det som fikk meg til å bli i det siste forholdet var barnet vårt. Men nå har jeg jo flyttet, og må prøve å gjøre det beste ut av det. Har hele tiden vært den som har sagt at mitt barn ikke skal bli et skilsmissebarn, da jeg selv var det, og slet veldig. Var selv mye gamlere da men.

Ser jo at de to mennene er to helt forskjellige, og at jeg og eksen hadde null felles interesser bl.a. jeg er spontan og kreativ, han ønsket å gjøre minst mulig.

Føler på et vis at han "nye" er for bra, om man kan si det slik..

Anonymous poster hash: 4242c...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...