Gå til innhold

Dårlig tegn at det ikke har klaffet eller normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble gravid i november 2014 for første gang og på første forsøk. Ingen hjelpemidler, men sex annenhver dag i tiden fra dagen etter mens og videre 14 dager.

Mistet desverre (MA) i uke 11 og fikk en utskrapning da medisinsk abort ikke gjorde susen.

Fikk mensen igjen 6 uker etter utskrapning og har i løpet av dette året hatt regelmessige menstruasjoner igjen, men jeg blir jo ikke gravid :(

Har prøvd i 10 mnd nå uten hell, og synes dette er rart da det klaffet sist gang på første forsøk?

Har vært innom gynekolog etter utskrapning og ingen har sagt noe om at de kjenner/ser arrvev eller noe slikt som kan stoppe spermiene. Har eggløsning hver gang ut fra EL-tester fra billigtester.

Er det rart at det ikke klaffer raskere, i og med at det gjorde det på første forsøk sist gang, eller er det normalt å oppleve SÅ store forkjeller fra graviditet til graviditet?

Var jo sikker på at det ville bli lett å bli gravid igjen.

Noen som har opplevd dette etter evt abort/utskrapning? Eller opplevd dette fra barn nr 1 - barn nr 2 f.eks.

Kan det klaffe eller tenker dere at det helt klart er noe galt når det er slik?

Anonymous poster hash: 6c010...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herremin, akkurat som om jeg ordrett skulle skrevet dette innlegget selv😲😲

Jeg har opplevd det samme som deg. Akkurat det samme. Gravid på første forsøk, MA i uke 11 og utskrapning da medisinsk ikke hjalp. Nå har det gått 7 mnd og er fortsatt ikke gravid igjen.

Har også vært til gynekolog for å sjekke og hun sa alt så fint ut og når man hadde regelmessig menstruasjon så var alt sannsynligvis fint. Men jeg blir jo fortsatt ikke gravid da 😔

Jeg føler noe er galt men jeg vet jo ikke. Synes det er rart at det tar så lang tid nå 😣

Kjipt at du opplever det samme, men i tillegg så var det jo litt greit også at man ser det er flere av oss💙

Anonymous poster hash: 81e84...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin, akkurat som om jeg ordrett skulle skrevet dette innlegget selv😲😲

Jeg har opplevd det samme som deg. Akkurat det samme. Gravid på første forsøk, MA i uke 11 og utskrapning da medisinsk ikke hjalp. Nå har det gått 7 mnd og er fortsatt ikke gravid igjen.

Har også vært til gynekolog for å sjekke og hun sa alt så fint ut og når man hadde regelmessig menstruasjon så var alt sannsynligvis fint. Men jeg blir jo fortsatt ikke gravid da 😔

Jeg føler noe er galt men jeg vet jo ikke. Synes det er rart at det tar så lang tid nå 😣

Kjipt at du opplever det samme, men i tillegg så var det jo litt greit også at man ser det er flere av oss💙

Anonymous poster hash: 81e84...cd8

Trist å høre at du også har det slik :(

Vil tro vi er mange, egentlig.

Man blir jo så bekymret for om noe skal være galt, samtidig som jeg innerst inne ikke tror det feiler oss noe, men at mye ligger i det at vi stresser? .. Man hører jo om de som oppdager graviditet når de er i ferd med å adopterer etter mange, mange år som ufrivillige barnløse.

Huff, nei jeg veit ikke helt hva jeg tror.

Ute etter å få høre om historiene hvor det eeendelig etter mange måneder klaffer igjen. Sex blir også ikke like betydelig etter å ha vært prøvere så lenge, men mer som et gjøremål.. Håper det klaffer for oss snart :hjerte:

Anonymous poster hash: 6c010...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den type stress påvirker ikke muligheten for å bli gravid, så akkurat det skal du ikke bekymre deg for.

Dere har jo snart prøvd i ett år, så jeg ville bedt om henvisning til gynekolog ca rundt nyttår, for å finne ut hva problemet er. Husk at mannen din også kan være problemet. Kanskje var det bare flaks som gjorde at dere traff første gang, eller kanskje er det bare uflaks at dere ikke har truffet nå - men det er altså snart på tide å be om utredning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre at du også har det slik :(

Vil tro vi er mange, egentlig.

Man blir jo så bekymret for om noe skal være galt, samtidig som jeg innerst inne ikke tror det feiler oss noe, men at mye ligger i det at vi stresser? .. Man hører jo om de som oppdager graviditet når de er i ferd med å adopterer etter mange, mange år som ufrivillige barnløse.

Huff, nei jeg veit ikke helt hva jeg tror.

Ute etter å få høre om historiene hvor det eeendelig etter mange måneder klaffer igjen. Sex blir også ikke like betydelig etter å ha vært prøvere så lenge, men mer som et gjøremål.. Håper det klaffer for oss snart :hjerte:

Anonymous poster hash: 6c010...1fa

Jeg googlet litt dette med arrvev i livmoren nå og ble skikkelig skremt. Var det noen som hadde sett på ul at du ikke hadde arrvev? Jeg tror jeg må ta en ny tur til gynekolog for å sjekke dette. Ble så sykt bekymret nå. 😔😔 håper det klaffer for oss begge snart og at ingenting er galt💙💙

Anonymous poster hash: 81e84...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...