Gå til innhold

Hva står det på den siste sms'en du mottok?


Vesla92

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk

Hei, for å sikre deg korrekt innstillinger for MMS- og mobilt Internett på din telefon vil vi om et par minutter sende deg innstillinger til telefonen. Du vil da enkelt kunne sende/motta MMS og bruke mobilt Internett. Trykk Lagre for å akseptere innstillingene og du er i gang! Hilsen NetCom

Fikk aldri noen oppdatering da :/

Mulig den oppdaterte seg uten at jeg kunne se det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...

Har du barna riktig sikret i bilen? Nesten 60% av barnestoler i bil står feilmontert. Kjøp Besafe Izi Combi X3 hos Mekonomen og vi hjelper deg med montering og veiledning i våre butikker samt at du får gratis barneulykkesforsikring for ditt barn i 12 mnd. Medlemspris 2999,- Tilbudet gjelder 3-9 juli i kampanjefarge koksgrå.

Ønsker du ikke SMS fra oss, send MEKONOMEN STOPP til 2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi i (selskap) tar nå i bruk appen (navn på app) - en ny og bedre innboks for nyttige meldinger fra bedrifter og organisasjoner du i dag får SMS fra. Vi oppfordrer deg til å installere den nye gratis-appen fra (internettadresse).

* Jeg utelot å nevne firmanavn, appnavn og internettadresse fordi jeg ikke vil drive med reklame.

Endret av Phobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Hei, vi er på stranda og kommer til å være her lenger så innen vi kommer hjem blir det sent. Så da får du heller komme på besøk en annen dag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...