Gå til innhold

Norske Ungkaren


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heh, Puff, du stjal kommentaren min!

Vedder på at hun kommer kjempelangt!

(Og kjolen var lekker og så kjent ut, noen av dere fashionistaer som vet hvor den kommer fra?)

Hadde ingen videre forhåpninger til ungkaren, men jeg ble betatt av stemmen hans, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den første episoden i dag.

Ble ikke akkurat så veldig imponert, nei.

"Vil du ha denne blomsten" på trøndersk hørtes ikke så veldig glamorøst ut. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tok kaken syns jeg da... Da bergenserinnen sa at hennes fordel var at hun var smart, ja for altså hun gikk jo på universitetet og greier

:hoho:

Could have fooled me!

Og hun jeg kjenner var seg selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det ble litt "norsk" i en amerikansk setting (sett bort fra alle IKEAtingene og det elendige uteområdet) og det funka dårlig! Og hvis man ikke kan gå i høyhælte sko, så bør man droppe det!!!!

(likevel er jeg nok hektet og må se på det i fortsettelsen... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis man ikke kan gå i høyhælte sko, så bør man droppe det!!!!

Jeg reagerte også på hvor ufattelig stygt noen av de jentene gikk. Så helt latterlig ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene med den rosa kjolen er min favoritt også. Hun var den med flottest kropp og mest utsråling! Samboeren likte også henne best, så hun faller tydeligvis i smak hos de mannlige seerne også :wink:

Ellers må jeg si meg enig i at det ikke var så glamorøst at det gjorde noe, men hvem hadde vel forventet det av trauste Norge??

Er også enig i at folk som ikke kan gå på høye hæler ikke bør bruke det i en sånn anledning. Gir ikke særlig bra førsteinntrykk når du går som ei ku!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke akkurat som å se den amerikanske utgaven av Ungkaren, nei.... Synes de kunne ha shina opp huset litt på utsiden også (inne var det jo fint). Hull i asfalten og liksom-slott så litt shabby ut.

Jeg fikk nesten vondt av å se damene som vakla seg over plassen i kjolene som ikke satt pent og skoene som var altfor høye for dem. Lene var den som kom absolutt best ut - så blid og elegant og utstrålende! Og Max Marius virker som en sympatisk fyr.

Skal bli spennende å følge med (og irritere seg) videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

hun i rosa er også min favoritt,. ikke at jeg s¨så mye av programmet, da jeg heller valgte og lage boller... :ler: men det er favoritten min til nå jaffal.

og jeg er helt enig med sofia; hallo... kan de ikke kle seg enkelte av jentene?? skulle trodd noen skulle rett på byen etter opptaket.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var rimelig tragisk... :o Og den musikken var litt for "down to earth" til å følge opp det litt sånn halvveise forsøket på glam og glitter. Funka ikke så bra nei!

MEN jeg kommer nok til å se på allikevel, og gleder meg til intrigene! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne tok kaken syns jeg da... Da bergenserinnen sa at hennes fordel var at hun var smart, ja for altså hun gikk jo på universitetet og greier

:hoho:

Could have fooled me!

Og hun jeg kjenner var seg selv :ler:

Hehe, minner meg om en viss akademiker-bergenserinne fra BigBrother..... :roll: Hva er det egentlig med dere der borte??? :D

Jobbet igår, så jeg fikk ikke sett Ungkaren!Buhuuu! Vet noen om det går i reprise?

Tre av jentene kommer herfra, men jeg kjenenr dem ikke, for jeg kommer IKKE herfra.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble litt for uprofesjonelt..

-Lyden av stegene til jentene som skulle hente rosa si kunne de ha tatt bort. -Noe sånt finnes ikke i den amrikanske.

:roll: -Også måten de sto å ventet på at navnet skulle bli ropt opp. Presset sammen på ei linje.

Nei dette ble litt for flaut.

Men jeg kommer nok til å følge med fordet. :)

Håper de lager ungkarskvinnen. Da har de sikkert lært litt mer og kanskje det blir gjort litt mer profesjonelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det forbauser meg at dere har hu i rosa som favoritt??? Hu lira ut seg noen fraser til Max som var direkte latterlige. Og hun var rundt 30? "Jeg viste ikke at du var sååååå kjekk.......blunke blunke blunke "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest: For min del så kan hun jo være så korka som bare det, ingen av jentene har vel fått vist noe av seg selv enda... Men, hun var pen å se på, hadde glimt i øyet, virket mer avslappa enn de fleste der og hadde en nett, liten figur. Pent kledd var hun tilogmed! ;)

Minnet meg kanskje svakt om Jen som "vant" i forrige USA-variant.

Jeg liker å tippe "vinnere" enten det er i sport eller reality, jeg!

Men, tror dere at denne Max faktisk finner seg en orntlig kjærste her? Så såvidt et innslag fra premierefesten på Absolutt i går, og det kunne nesten virke sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...