Gå til innhold

Norske Ungkaren


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg, MEN jeg er utrolig nysgjerrig på hvordan dette skal gå. Synes egentlig konseptet er helt totalt AMERIKANSK. Spesielt dette her med at amerikanske kvinner har et super kjært forhold til dette med å gifte seg. De blir jo nesten oppdratt til at man MÅ gifte seg helst før 22 år. Helt sprøtt spør du meg. Men som sagt jeg er spent :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble litt sjokkert jeg,når jeg så presentasjonen av jentene i Se og Hør.

De yngste er jo bare 21 år! :o

Hvem i all verden er moden for ekteskap i så ung alder? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er spent. Synes slike programmer er en fantastisk form for hjernedød underholdning. Akkurat hva jeg trenger mandag kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj :o

Så gjennom bildene nå... To av de har jeg gått på skole med, hun ene kjenner jeg ikke i det hele tatt. Hun andre kjenner jeg - kan ikke se for meg at hun vil gjøre bra figur i denne serien... :roll:

Må visst følge med nå ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he...ja jeg titta også gjennom bildene nå, kjente ingen.

Men, for å være helt ærlig, var det ingen som var slående vakre... ihvertfall ikke med førsteintrykket...mulig det bedrer seg...

Latterlig å glede seg til slike programmer, men jeg innrømmer det :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men så greit at det ikke er noen som er slående vakre da! For det er vel ikke meninga at vår nye ungkar skal falle pladask pga utseendet?

Har irritert meg litt det ved Ungkaren - at alle skal være så innmari pene og perfekte og tynne. :roll:

Men på den annen side - alle blir jo pene når de blir stæsja opp og pynta, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering til ostengi:

Jeg holdt på å sovne i den første delen.

Det blir liksom litt mindre "glam" når de snakker norsk, ser ut som nordmenn og det er masse huller i asfalten uten for "palasset".

Tror neppe jeg kommer til å se på denne serien fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...