Gå til innhold

Enkel,kjapp og lavkalori middag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere noen tips til meg? :) liker ikke fisk!

Anonymous poster hash: 99123...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøttdeig og spaghetti laget med karbonadedeig eller kyllingkjøttdeig, fullkornsspaghetti, en boks hakkede tomater med litt tomatpure, oregano, hvitløk og ja det du liker av krydderier

Pitapizza, laget av fullkornspitabrød. Fyll kan du lage med tomatpure f.eks, kjøtt som kylling, svinekjøtt, karbonadedeig, kyllingkjøttdeig, det du liker av grønnsaker, litt ost, midterste rille i oven i ca 8 min, 225 grader

Wok, med kjøtt av ditt valg, grønnsaker av ditt valg, sammen med eggenudler eller brun ris, soyasaus

Det er gjengangere hos meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supper av alle forskjellige slag, tomatsuppe f.eks. er unnagjort på under en halvtime. Hakker løk, hvitløk og stangselleri, freser i gryten før jeg tilsetter hakkede tomater på boks og buljong. Kan varieres alt ettersom hva du har, jeg pleier ofte å ha egg til, eller linser i, for at det skal mette mer. Ha i urter til slutt, gjerne friske.

Kyllingfilet, svinefilet, grove karbonader med wokede grønnsaker er også enkelt og greit, ihvertfall om man kjøper fryste grønnsaksblandinger. Når jeg passer kaloriene dropper jeg som regel pasta og ris, ettersom man får veldig lite mat for kaloriene der. Legger heller til ekstra med grønnsaker. Bruker gjerne bare soyasaus på grønnsakene.

Salater i alle mulige former og variasjoner, tenk litt utenfor boksen på hva du kan ha oppi.

Omelett, gjerne med masse grønnsaker (løk, paprika, squash, brokkoli, etc), og gjerne salat ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...