Gå til innhold

Den store lakris-tråden!


Gjest Ennasus

Anbefalte innlegg

Søt pandakakris, heksehyl, djupur og draumur-sjokoladen (synd med palmeoljen), den nye rock 'n roll- rullen med lakrissjokolade, nox, lakrispiper og Johan Bülow-lakrisen (alle typene jeg har smakt hittil...). Lakris i mitt hjerte! <3 ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lakris <3 Jeg elsker det, og kunne sikkert levd på det! De beste er lakrisfudge, sånne spiker (ala samme ting som pulverpadder), salt sild, kick og sånne firkanta rør man finner i smågodtet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakrisbåter med et glass rødvin til! Nydelig kombo!

Anonymous poster hash: f22cc...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, lakris :hjerte: Jeg elsker det meste med lakris, men fortiden har jeg fått dilla på Rock en Rull fra Freia, elsker alle kombinasjoner med salt lakris i

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kick er kjempegodt. Liker ikke lakrissjokolade.

Aldri smakt, men det høres merkelig ut å blande sjokolade og lakris?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fortsatt forbanna over at de fjernet Dream lakris-is fra markedet. :sinnatagg:

Ellers er den beste lakrisen jeg noen gang har smakt "Rokkesten", fra danske Karamelleriet. Salmiak og eucalyptus, dyppet i lakrispulver. Aahh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Aldri smakt, men det høres merkelig ut å blande sjokolade og lakris?!

Jeg har smakt to forskjellige hvetfall. Den ene er draumur og har myk lakris med sjokolade, mens den andre er rock-en-rull med små harde lakrisbiter.

Syntes ikke den med myk lakris var såå god, ble litt rart siden den var myk. Men rock en rull syntes jeg var god! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker elsker elsker lakris! Namnamnam.

Jeg liker aller best når lakrisen er salt. Jeg liker ikke pandalakris noe særlig, den blir for søt og konsistensen er ikke sånn jeg liker den.. For bløt

Elsker ifa, Dent oy! den svarte pakken, heksehyl, alt av tyrkisk pepper, sånn lakris som man finner i smågodtet, sånne indianerhoder eller noe sånt, det er sånne rare ansikt og de er ganske harde og salte. Elsker dem! Kjempekule med lakris, lakrispadder. Lakerol original, cactus, licorice seasalt, salmiak, den helt sorte boksen som jeg ikke husker helt hva heter... Også savner jeg Mynthon tyggepastiller med lakrissmak, de var dritgode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Elsker elsker elsker lakris! Namnamnam.

Jeg liker aller best når lakrisen er salt. Jeg liker ikke pandalakris noe særlig, den blir for søt og konsistensen er ikke sånn jeg liker den.. For bløt

Elsker ifa, Dent oy! den svarte pakken, heksehyl, alt av tyrkisk pepper, sånn lakris som man finner i smågodtet, sånne indianerhoder eller noe sånt, det er sånne rare ansikt og de er ganske harde og salte. Elsker dem! Kjempekule med lakris, lakrispadder. Lakerol original, cactus, licorice seasalt, salmiak, den helt sorte boksen som jeg ikke husker helt hva heter... Også savner jeg Mynthon tyggepastiller med lakrissmak, de var dritgode.

Har du smakt Malawi must?

http://no.images.search.yahoo.com/images/view;_ylt=Az_6xdk2JMVUl20Al2QtNAx.;_ylu=X3oDMTIyNTlrNWJmBHNlYwNzcgRzbGsDaW1nBG9pZANkMWM1NmVlMmQ1ODYwMmIwYTE4MzcxYTVkZDM1ZTExOARncG9zAzEEaXQDYmluZw--?.origin=&back=http%3A%2F%2Fno.images.search.yahoo.com%2Fsearch%2Fimages%3Fp%3Dmust%2Blakris%26n%3D60%26ei%3DUTF-8%26fr2%3Dsb-top-no.images.search.yahoo.com%26tab%3Dorganic%26ri%3D1&w=400&h=564&imgurl=bloggfiler.no%2Ffrkmalin.blogg.no%2Fimages%2F260570-9-1284580904493.jpg&rurl=http%3A%2F%2Ffrkmalin.blogg.no%2F1284581253_this_is_a_must.html&size=128.0KB&name=Og%2C+JA+EG+ELSKER+%3Cb%3ELAKRIS%3C%2Fb%3E%21%21%21&p=must+lakris&oid=d1c56ee2d58602b0a18371a5dd35e118&fr2=sb-top-no.images.search.yahoo.com&fr=&tt=Og%2C+JA+EG+ELSKER+%3Cb%3ELAKRIS%3C%2Fb%3E%21%21%21&b=0&ni=21&no=1&ts=&tab=organic&sigr=11nfqhi20&sigb=14276tdof&sigi=1217e9i26&sigt=11152npbm&sign=11152npbm&.crumb=DVWM3vC50gu&fr2=sb-top-no.images.search.yahoo.com

De er himmelske!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Aldri smakt, men det høres merkelig ut å blande sjokolade og lakris?!

Mener hvert fall at jeg har smakt en sjokolade med lakrisfyll som ikke var noe god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du smakt Sterkar Djupur og Draumur?

Var sterkar djupur jeg mente :) Draumur er ikke så ille heller, men foretrekker center salmiakk faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...