Gå til innhold

Greir å sitte på fanget til vennines samboer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forskjellige folk har forskjellige grenser, og det er faktisk noe man må respektere... Uansett om man selv ikke hadde brydd seg...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg forstår ikke hvorfor i all verden du ikke kunne stå selv til det ble en ekstra stol ledig? Siden han skulle være "høflig mann" så du fikk sitte på fagnet hans burde han heller overlatt hele hans stol til deg for å være ordentlig. Slikt som du gjorde, gjør man bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kroppskontakt over tid og det kan man styre unna med venners kjærester.



Anonymous poster hash: 5557f...b5d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Never!

Jeg hadde følt meg veldig veldig ukomfortabel med at det satt en singel venninne oppå fanget til pappaen til min gutter. Da hadde han fått høre det av meg om det så gjorde.



Anonymous poster hash: 8373a...5b3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde reagert likt som henne, sånt er ikke greit. Man går da over en intimitetsgrense, ubehagelig. Men som nevnt, folk er forskjellige. Syns uansett du burde respektere at hun ikke syns det er greit.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Min første tanke var at jeg syns venninnen din overreagerer og jeg hadde veldig lyst til å skrive at dette hadde vært helt i orden for meg. Men jeg tror at hvis jeg hadde sett bilder av det, med tanke med settingen(ute på byen med alkohol involvert) så hadde jeg syntes det var ubehagelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke greit. Hvorfor måtte du absolutt sitte der? Du kunne stå, finne en stol, gå er annet sted osv.

Anonymous poster hash: 14ec0...5b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Navy

Jeg er veldig sjalu av meg, men jeg hadde syntes at akkurat det var greit. Hadde forventet at min samboer hadde latt min venninne få sitte på fanget hans hadde situasjonen vært som din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er vanskelig, prøver å tenke hvordan jeg hadde reagert....

1) Om det hadde dama til en god kompis av kjæresten - null problem

2) Venninna mi som han ikke kjente veldig - ikke ok

3) Ei god venninne av ham som jeg ikke kjente - ikke ok

Uansett om jeg hadde vært der eller ikke. Men som mange sier her, det er helt individuelt.

Jeg synes du skal si "Beklager virkelig, jeg trodde det var greit, men jeg lover å aldri gjøre det igjen." Hennes oppfattelse av situasjonen er det som teller her, og jeg skjønner at hun er sur, på samme måte som at jeg skjønner at du hadde kunnet synes det ikke var noe problem.



Anonymous poster hash: d7178...a5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært greit for meg, men jeg hadde ikke blitt sur på min venninne. Hadde kanskje blitt litt irritert på kjæresten, men ikke lagd no big deal ut av det. Men, jeg vet at om jeg hadde satt på meg fanget til en annen fyr, samme om det er venn eller no, så hadde kjæresten blitt sur..



Anonymous poster hash: f3336...281
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok for meg, skal det sitte jenter på fanget til samboeren min synes jeg det er best at det er venninner av meg, for dem er jeg helt trygge på. Min egen samboer har også flere ganger bedt meg sitte på fanget til kompiser av ham istedetfor på hans fang når det er dårlig med sitteplasser, fordi han selv er for varm/sitter urolig etc, så han synes også det er helt ok.

Dette blir jo individuelt, men du har ikke brutt noen universell regel her i hvert fall.

Anonymous poster hash: e174d...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kommer an på hvor gamle dere er.

Da jeg var i tenårene eller tidlig 20-årene, var dette helt normalt. Man kunne fint sitte på fanget til andre i vennegjengen uten at noen misoppfattet det.

Nå, i en vennegruppe mellom 35 og 45, ville det aldri forekommet. Det hadde vært så ute av takt og tone, at det nærmer seg uhørt og det ville fått konsekvenser.



Anonymous poster hash: 381af...7f1
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke vært ok for meg, og heller ikke for min kjæreste. Skjønner ikke hvorfor du kunne sittet på fanget til en venninne hvis du absolutt måtte sitte, eller ventet til det ble en ledig plass. Å sitte på fanget til en mann man ikke er i forhold med må da bli usedvanlig ubehagelig? Er mye ute, men har aldri falt meg inn å sette meg på fanget til noen av mennene om det ikke var flere sitteplasser. De pleier som regel å tilby sin egen plass dersom de ser at en jente står.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er greit kommer an på mye forskjellig. Hadde du feks på deg bukse eller et kort skjørt? Sistnevnte ville gjort det mindre ok i mine øyne. Er du mer eller mindre attraktiv enn din venninne? Om du er vesentlig mindre attraktiv spiller det kanskje ikke så stor rolle. Hvordan reagerte de andre i gjengen på dette? Har du og hennes samboer noen gang hatt en flørtende tone? Hvor lenge satt du der? En hel kveld?

Anonymous poster hash: 97a20...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Null problem. Jeg stoler på både mannen min og venninnene mine :)

Ikke alt behøver være et spørsmål om tillit. Noen ganger handler det om hva som passer seg. Hva som tar seg ut.

Anonymous poster hash: 97a20...640

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg enig i at alder har litt å si. Er en tenåring eller tidlig i 20-årene så faller det seg mer naturlig med slikt. Men jo eldre en blir desto merkeligere vil det være. Jeg er i slutten av tyveårene nå, og den første tanken min er "hvorfor sitte på noens fang?". Hadde ikke falt meg inn å gjøre det i dag, og jeg hadde nok stusset litt over at en annen satt på min manns fang. Men for 5-10 år siden gjorde vi jo det støtt og stadig..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vanligvis ganske sjalu, men dette høres helt greit ut for meg. Det hadde vært annerledes hvis det var en fremmed jente jeg ikke stolte på, men vennene mine og kjæresten har et såpass avslappet forhold at det ikke hadde vært noe problem.



Anonymous poster hash: 30427...2cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg helt ærlig, jeg kunne nok gjort det selv, men kan være jeg hadde reagert i det jeg hadde sett bildet. Jeg hadde likevel innsett at jeg fint kunne gjort det samme selv og derfor ikke tatt det opp med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...