Gå til innhold

FY F! En fyr på 35 har hatt sex med min datter på 18!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er enig i dette. Jeg hadde sex med flere menn som var mellom 30 og 40 når jeg var 18/19. Det var en kjempeflott erfaring å ha med seg. Jeg kan jo kanskje forstå en fars frustrasjon, men det er ærligtalt hennes valg. Mitt råd; ikke kjeft på henne, men fortell henne heller at du ikke helt forstår hvorfor hun velger som hun gjør. Kanskje hun kan gi deg noe innsikt. Jeg ville nok ikke likt at min far blandet seg opp i hvem jeg hadde sex med.

Unnskyld meg altså men sex med en 50-åring når man selv er 18?? Får helt grøsninger...

Anonymous poster hash: ae370...98c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var 19 hadde jeg sex med en på 50. Big deal. Det var faktisk utrolig bra også...

Hadde min far prøvd å blande seg eller si noe på det hadde jeg blitt forbanna. Mitt sexliv er MITT sexliv.

Anonymous poster hash: 47462...f30

Pappa-alarm!

Anonymous poster hash: f78f1...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa-alarm!

Anonymous poster hash: f78f1...bae

Men er man myndig så er det ikke mye foreldrene kan si. Men det som forundrer meg er at faren vet at datteren har hatt sex med mannen på 35? Sier hun sånnt til faren? Det ville jeg aldri sagt til min far :)

Jeg var gravid når jeg var nettopp var blitt myndig, og heldigvis blandet ikke min far og mor seg opp i det. De så på meg som voksen og ansvarlig. Jeg var jo myndig.

Endret av Meline37
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 16 hadde jeg sex med en på 24-25 (husker ikke helt nå lengre siden det begynner å bli en liten stund siden). Fikk godt med erfaring :) Man bestemmer selv hvem man vil ha sex med når man er over seksuell lavalder.



Anonymous poster hash: b4366...601
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på 35 er jo ikke gammel egentlig... Jeg hadde et forhold til en på 32 da jeg var 18, jeg viste jo at han ikke kom til å bli min utkårede, og det hadde jeg gjort klart for han, vi hadde det bare gøy sammen. Men når papap fikk snusen i dette så satte han i gang et helvete, mamma kalte meg for ludder og kom med senarioer at jeg kom til å bli tvunget til å bli gravid osv. pappa dro på jobben hans og kjeftet han ut som bare pokker, og så dro han hjem og fortalte hvor stygg han var til meg, sa han så ut som et takras, og hvis jeg noen gang møtte han igjen så skulle jeg få juling osv... mistet litt respekten for foreldrene mine da, de er ikke perfekte selv, og vi hadde ikke gjort noe ulovlig i det hele tatt! Mamma og pappa fortalte dette til min søster og i ettertid så skrøt pappa av at han hadde skremt han så han ikke turte å møte meg mer, man da eksploderte jeg og spurte om han trodde vi brydde oss om hans utbrudd, vi fortsatte å se hverandre så lenge vi ville, vi fant begge to noen vi ville være kjærester med og saken løste seg uten problemer. Hadde jeg blitt gravid hadde jeg tatt abort, det hadde jeg gjort klar. Så kjære TS vært forsiktig med hvordan du går fram, det er lov å bli sint, men tenkt deg godt om. jeg er 27 år i dag og har ikke tatt skade av forholdet, bare sett sider ved pappa som jeg ønsker sterkt jeg ikke hadde sett..



Anonymous poster hash: b6b7f...8d5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å ta han for meg. Alderen hans er en ting, men det er også helt vesentlig at faktisk er i et annet forhold (!!!).Samtidig har han jo ikke gjort noe straffbart, men synes og vil tro de fleste ser hvorfor dette opprører meg? Har tatt en alvorsprat med min datter etter at dette kom for dagen. Men kjenner det fortsatt brenner inni meg i forhold til denne mannen. Er det rett av meg å si noe til han? Og hvordan skal jeg i så fall gå fram? Jeg vet godt hvem han er.

Hilsen sint far :kjempesinna:

Anonymous poster hash: f06f1...e0a

Dama han burde kanskje få vite det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld meg altså men sex med en 50-åring når man selv er 18?? Får helt grøsninger...

Anonymous poster hash: ae370...98c

Finnes mange sexy 50åringer, alder er bare et tall. Se på george clooney!!

Anonymous poster hash: b6b7f...8d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å ta han for meg. Alderen hans er en ting, men det er også helt vesentlig at faktisk er i et annet forhold (!!!).Samtidig har han jo ikke gjort noe straffbart, men synes og vil tro de fleste ser hvorfor dette opprører meg? Har tatt en alvorsprat med min datter etter at dette kom for dagen. Men kjenner det fortsatt brenner inni meg i forhold til denne mannen. Er det rett av meg å si noe til han? Og hvordan skal jeg i så fall gå fram? Jeg vet godt hvem han er.

Hilsen sint far :kjempesinna:

Anonymous poster hash: f06f1...e0a

Jeg skjønner hvor du kommer fra, men som andre allerede har sagt: Dette har du faktisk ikke noe med.

Jeg vill anbefale deg å lese denne: http://goodmenproject.com/ethics-values/brand-dear-daughter-i-hope-you-have-awesome-sex/

Gå så en lang tur og les den en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva annet kan en forvente når majoriteten av brukerne her er i 18-årsalderen, og er "så voksne"?

Ja ja, greit nok det der med seksuell lavalder og myndighetesalder osv osv... men skjønner godt du blir forbanna. Men det er heldigvis ikke ulovlig med en liten "alvorsprat" heller... ;)



Anonymous poster hash: 5faf2...d3a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, fytti grisen. Jeg hadde også blitt forbanna! Fyren er jo en gammel gris. Spiller ingen rolle om det er lovlig eller ei, hadde det vært min datter burde han ha løpt... langt!

Anonymous poster hash: fb1b2...e2e

Hun bestemmer jo selv hvem hun ønsker å ligge med, og for det andre er det ikke nødvendigvis lurt å "ta for seg en 35 åring". En mann på denne alderen er ofte i sin "beste" alder både psykisk og fysisk, og er ikke nødvendigvis noe lett mål for en mann som gjerne nærmer seg femti med en attenårig datter. I mange tilfeller vil 35-åringen være bedre trent og kan ofte lett slå tilbake mot en "gammel" far som velger å angripe.

Hvertfall gjelder det en del av mine bekjente i 35-års alderen. De er solide og oppegående personer som tar godt vare på folk rundt seg, men du ønsker virkelig å ikke å komme i klammeri med dem som angriper og man vil sannsynligvis ønske at man ikke eksisterte om man velger å legge seg ut med dem.

Anonymous poster hash: 35e1f...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det ikke er ulovlig.

Men du trenger ikke like det.

Og om du har lyst så har du absolutt lov til å fortelle ham at du synes han er en drittsekk.

At det er lovlig betyr da ikke at det skal styre din mening om det.

Du har da ytringsfrihet du også. Og du er faktisk faren hennes.

Noe annet kan han da ikke forvente når man har hatt sex med en tenåring som er halvparten så gammel som en selv. Fordi om det er lov så betyr ikke det at alle synes det er greit.

Da kan en sinna far komme til å si noe til samboeren din, for eksempel.

Det er ikke ulovlig det heller gitt..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du som har fostra opp dattera di og såvidt jeg kan se så har det ikke blitt utført noen tvang her, den eneste du kan skylde på er deg selv.



Anonymous poster hash: c803f...c07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva annet kan en forvente når majoriteten av brukerne her er i 18-årsalderen, og er "så voksne"?

Ja ja, greit nok det der med seksuell lavalder og myndighetesalder osv osv... men skjønner godt du blir forbanna. Men det er heldigvis ikke ulovlig med en liten "alvorsprat" heller... ;)

Anonymous poster hash: 5faf2...d3a

Man risikerer hele forholdet til dattera om man tar denne alvorspraten da. Jeg hadde aldri snakket til min far igjen hvis han hadde blandet seg i mitt privatliv på den måten.

Anonymous poster hash: b57b9...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er eklere at en 18-åring vil ha sex med en på 35 enn omvendt. MYE.



Anonymous poster hash: 22f32...add
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre bør holde seg unna (voksne) barns sexliv, akkurat som barn bør holde seg unna foreldrenes sexliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man risikerer hele forholdet til dattera om man tar denne alvorspraten da. Jeg hadde aldri snakket til min far igjen hvis han hadde blandet seg i mitt privatliv på den måten.

Anonymous poster hash: b57b9...962

Joda det hadde du, men det hadde sikkert gått en tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den her TS bør være skuffet over seg selv, hans tenåringsdatter er av typen som skræver for opptatte menn.

Idiot.

Anonymous poster hash: 57011...63b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det hadde du, men det hadde sikkert gått en tid.

Om han vinkler det inn på at det er dårlig moral å ligge med opptatte menn så går det nok greit. Jeg ville også informert samboeren til mannen hva slags mann hun er med. På den måten så lærer datteren en lekse om å være selektiv med hvem hun ligger med og mannen får straff med å oppleve konsekvenser for handlingene sine.

Anonymous poster hash: c3fac...6b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lovlig ja,men jeg sånn som mange andre mener det er moralsk forkastelig. Og blablabla sier dere, du skal ikke blande deg og det er jo loov. Ja,men mye som er lov ER moralsk forkastelig. Mente ikke å overkjøre deg med min moral eller noe, men det er sånn jeg føler på bakgrunn av at jeg kjenner 18 åringer og jeg kjenner 35 åringer. Og eh..nei..det er ikke et match. skjønner at ts klikker



Anonymous poster hash: 0389d...3b5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...