Gå til innhold

FY F! En fyr på 35 har hatt sex med min datter på 18!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lindiana

Æsj, fytti grisen. Jeg hadde også blitt forbanna! Fyren er jo en gammel gris. Spiller ingen rolle om det er lovlig eller ei, hadde det vært min datter burde han ha løpt... langt!

Anonymous poster hash: fb1b2...e2e

Og hva om det var den grisete, lille datteren din som oppfordret til å ha sex med denne mannen? Men nei, "barna mine kan jo aaaaldri finne på å gjøre noe slikt".

Jeg tror det er du som burde ta deg en lang løpetur og innse at det er to voksne personer det er snakk om som har hatt sex på (forhåpentligvis) lovlig vis og det ikke er noe som helst du eller noen andre kan gjøre med det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bli så sur og irritert du som vil, men ingen av dem har gjort noe ulovlig. Om de begge syntes sex var greit, er det greit. Ser at du kan bli sur, men din datter er myndig og står selv for egne handlinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fedre som ikke har kyskheltsbelte på døtrene sine får takke seg selv.



Anonymous poster hash: 63afd...405
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja herregud det er jo motbydelig. Tenk å ha sex med en myndig person.



Anonymous poster hash: 45c67...a91
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er sex. Ikke overtenk dette. Hvis det hadde vært sønnen din så hadde du jo gitt faen. Dette er ikke farlig i det hele tatt.



Anonymous poster hash: a398f...ee4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten le litt av deg! Dattera di er VOKSEN! Hun ligger med hvem hun vil når hun vil! Det du kan fortelle henne er at det er viktig å bruke prevensjon.

Du skal SELVSAGT ikke ta for deg denne mannen. Og hadde den 18 år gamle sønnen din hatt seg med ei på 35, skal vedde på at du hadde klappa han på skuldra og sagt " godt jobba"

Så: ro deg ned!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.. ingen kommenterer at denne mannen også er i et forhold... Kan hende at kona hans gjerne vil vite at typen hennes puler rundt på 18 åringer...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor du vet hvem datteren din har sex med. Jeg var 19 da jeg hadde sex med en på 35. En fantastisk mann som virkelig kunne sine saker... Og som lærte meg at jeg ikke skulle ta til takke med hva som helst når det gjaldt sex. At min nytelse var like viktig som hans. Ville virkelig ikke vært uten den erfaringen. Uansett har ikke du nor med hennes sexliv! Eneste som skjer hvis du blander deg er at du ødelegger ditt forhold til henne.

Anonymous poster hash: 2bff4...a4e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du er sint, jeg. Maktforholdet mellom de to er udiskutabelt skjevt, og som forelder føler du vel at hun ble utnyttet. Såfremt hun fortsatt bor hjemme og er avhengig av å bli passet på og forsørget, føler du sikkert trang til å beskytte henne på alle måter, og mer enn om hun hadde vært så selvstendig at hun hadde klart seg helt selv.

Du er selv den beste til å vurdere om du skal behandle datteren din som et barn som må beskyttes mot flere tilnærmelser fra 35-åringen, dvs kontakte mannen og be ham holde seg unna, eller om du skal la det ligge. Som noen skriver, er hun jo "voksen", og gjort er gjort. Hun er myndig og ansvarlig for egne handlinger, og hvis hun har tatt et valg, må hun stå for det i etterkant. Hvis hun er oppegående skjønner hun sikkert at sex med en mann som er godt (?) etablert i et forhold, ikke er det lureste.

Anonymous poster hash: 3e2a8...197

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986

Har veldig lyst til å ta han for meg. Alderen hans er en ting, men det er også helt vesentlig at faktisk er i et annet forhold (!!!).Samtidig har han jo ikke gjort noe straffbart, men synes og vil tro de fleste ser hvorfor dette opprører meg? Har tatt en alvorsprat med min datter etter at dette kom for dagen. Men kjenner det fortsatt brenner inni meg i forhold til denne mannen. Er det rett av meg å si noe til han? Og hvordan skal jeg i så fall gå fram? Jeg vet godt hvem han er.

Hilsen sint far :kjempesinna:

Anonymous poster hash: f06f1...e0a

Det er ikke din sak i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 168c2...f3a

Selv om du ikke liker det og synes at han er for gammel, så har du ikke noe å gjøre med dine barns sexliv med mindre det har foregått lovbrudd og du kan anmelde eller få den fornærmede til å anmelde det.

Eneste forskjellen mellom mange unge kvinner som utforsker og deg TS er at du fant ut av det. Så lenge hun har det fint så har ingen skade skjedd.

Fedre som ikke har kyskheltsbelte på døtrene sine får takke seg selv.

Anonymous poster hash: 63afd...405

Ja, denne debatten tapte du så det sang, Jølsrud!

Endret av UngMann1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å ta han for meg. Alderen hans er en ting, men det er også helt vesentlig at faktisk er i et annet forhold (!!!).Samtidig har han jo ikke gjort noe straffbart, men synes og vil tro de fleste ser hvorfor dette opprører meg? Har tatt en alvorsprat med min datter etter at dette kom for dagen. Men kjenner det fortsatt brenner inni meg i forhold til denne mannen. Er det rett av meg å si noe til han? Og hvordan skal jeg i så fall gå fram? Jeg vet godt hvem han er.

Hilsen sint far :kjempesinna:

Anonymous poster hash: f06f1...e0a

Velkommen til 2014. Før du vet ordet av det er dattera di på Paradise Hotel og har gruppesex foran kamera.

Let it go.

Anonymous poster hash: ace7d...158

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har strengt tatt ingenting med det å gjøre, men jeg skjønner deg godt om du tar tak i fyren neste gang du møter han. En alvorsprat har aldri skadet noen.

Og si ifra til partneren hans, det er en drittsekk vi har å gjøre med her. Datteren din burde og visst bedre enn å ligge med en opptatt fyr, ynkelig moral fra dem begge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å ta han for meg. Alderen hans er en ting, men det er også helt vesentlig at faktisk er i et annet forhold (!!!).Samtidig har han jo ikke gjort noe straffbart, men synes og vil tro de fleste ser hvorfor dette opprører meg? Har tatt en alvorsprat med min datter etter at dette kom for dagen. Men kjenner det fortsatt brenner inni meg i forhold til denne mannen. Er det rett av meg å si noe til han? Og hvordan skal jeg i så fall gå fram? Jeg vet godt hvem han er.

Hilsen sint far :kjempesinna:

Anonymous poster hash: f06f1...e0a

Vel, jeg synes ikke noe om det pga dattera di pulte en opptatt mann, men jeg synes mindre om at du har blandet deg opp i hvem din datter har sex med. Hun er tross alt myndig.

Endret av Gjest
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge jenter kan vel raskt ønske noe mer etter sex?

Anonymous poster hash: 76594...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da jeg var 19 hadde jeg sex med en på 50. Big deal. Det var faktisk utrolig bra også...

Hadde min far prøvd å blande seg eller si noe på det hadde jeg blitt forbanna. Mitt sexliv er MITT sexliv.

Anonymous poster hash: 47462...f30

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor du vet hvem datteren din har sex med. Jeg var 19 da jeg hadde sex med en på 35. En fantastisk mann som virkelig kunne sine saker... Og som lærte meg at jeg ikke skulle ta til takke med hva som helst når det gjaldt sex. At min nytelse var like viktig som hans. Ville virkelig ikke vært uten den erfaringen. Uansett har ikke du nor med hennes sexliv! Eneste som skjer hvis du blander deg er at du ødelegger ditt forhold til henne.

Anonymous poster hash: 2bff4...a4e

Jeg er enig i dette. Jeg hadde sex med flere menn som var mellom 30 og 40 når jeg var 18/19. Det var en kjempeflott erfaring å ha med seg. Jeg kan jo kanskje forstå en fars frustrasjon, men det er ærligtalt hennes valg. Mitt råd; ikke kjeft på henne, men fortell henne heller at du ikke helt forstår hvorfor hun velger som hun gjør. Kanskje hun kan gi deg noe innsikt. Jeg ville nok ikke likt at min far blandet seg opp i hvem jeg hadde sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dattra di har hatt sex med en mann på 35.

Hvorfor legger du skyld på mannen her? Hun er 18 år, ikke et barn.

Støtter denne. :)

Har veldig lyst til å ta han for meg. Alderen hans er en ting, men det er også helt vesentlig at faktisk er i et annet forhold (!!!).Samtidig har han jo ikke gjort noe straffbart, men synes og vil tro de fleste ser hvorfor dette opprører meg? Har tatt en alvorsprat med min datter etter at dette kom for dagen. Men kjenner det fortsatt brenner inni meg i forhold til denne mannen. Er det rett av meg å si noe til han? Og hvordan skal jeg i så fall gå fram? Jeg vet godt hvem han er.

Hilsen sint far :kjempesinna:

Anonymous poster hash: f06f1...e0a

Hun er myndig, og du kan ikke blande deg inn i dette. Hun er ikke et barn, og tok en avgjørelse der og da. Du har ingen grunn til å bli sint på fyren, for det var datteren din sitt valg. Jeg hadde blitt ganske frustrert hvis min far blandet seg inn i mine typer, når jeg var 18 år. Jeg fik heldigvis leve fritt, uten innblanding. Foreldrene mine godtok at jeg var voksen.. Hadde det enkelt sånn sett. Men jeg forstår jo at du kan føle deg sint, men la henne få ta sine avgjørelser, og ansvar ovenfor sine valg nå når hun tross alt er voksen.

Tenk om din mor eller far blandet seg inn i dine sexuelle opplevelser etter at du ble myndig og voksen? Hadde du likt det?

Men jeg forstår at du engasjerer deg. Det gjør jeg også i mine barn, men jeg vet at når de er 18 så kan ikke jeg blande meg inn i deres sexual-liv.

Endret av Meline37
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...