Gå til innhold

til jenter om barbering av underlivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var KRONISK plaget med dette, og har funnet en "oppskrift" som funker for meg, kanskje du kan prøve den?:)

1. Barber alltid når du er ferdig med alt annet i dusjen, da er hårene myke og lettere å kutte.

2. Bruk barberhøvel for menn. De er laget for å kutte grovere hår og en del sier disse er bedre, noe jeg selv også synes. Pass også på å bytte barberblader ofte

3. Desinfiser høvelen med antibac(dette er noe av det viktigste jeg gjør).

4. Bruk en barberkrem beregent på intimbarbering, jeg bruker kondomeriet sin.

5. Barber først MED hårene, så mot. Bruk lange drag og gå systematisk til verks, ikke på kryss og tvers.

6. Barber selve venusberget først, så ned mot kjønnsleppene om du har hår der, dette pga. bakterier(derfor jeg også desinfiserer den før hver bruk, blir jo ikke bakteriefritt selv om en vasker seg, og det er vel heller ikke ønskelig:P)

7. Skyll med kaldt vann

8. Tørk og ha på antibak.

9. Ha på fuktighetskrem, og la det tørke før du har på undertøy. Om nødvendig, gjenta 8 og 9 senere om du føler behov for det.

Håper det funker!^^,



Anonymous poster hash: 52667...8ae
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde gått over til å bruke voks. Rett og slett.

Gjør du det selv eller går du til et studio? Vurderer å begynne å vokse alt selv, hater barbering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer/vokser dere mellom bena også?

Altså hele veien rundt, eller bare fronten?

Anonymous poster hash: 3e569...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg barberer med hårene og ikke mot hårene. Blir likevel myk der nede. Smører ikke på noe.

Beklager å bryte inn i en diskusjon ment for damene, men blir det helt tettbarbert om man kun tar MED hårene da? Prøvd det selv og det ble litt "stubbete" av det :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har prøvd alle triks som finnes der ute... men måtte rett og slett begynne med voks for å holde det glatt i mer enn noen timer :vetikke:

Jeg sliter tilogmed med nupper på leggene og under armene. Bruker epilator på leggene og vokser alt annet :) Barbering er virkelig ikke noe for meg, alt lir bare sårt og fullt av nupper.. og som det klør! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Beklager å bryte inn i en diskusjon ment for damene, men blir det helt tettbarbert om man kun tar MED hårene da? Prøvd det selv og det ble litt "stubbete" av det :jolie:

Hos meg blir det det, men jeg er veldig lite hårete og har veldig myke hår :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja, men føler at når man tar det med hårene så blir det igjen små stubber? Vanskelig å få det helt glattbarbert. Akkurat dette er jo ikke noe jeg selv bryr meg så mye om, men tenker at det kanskje oppleves ubehagelig for en sexpartner om man har små stubber som stikker.

Anonymous poster hash: c48b4...a10

Der har du grunnen din :) Barberer du ikke MED hårene, får du nupper, dessverre. Du må bare bruke litt lenger tid. Og så får din utkårede bare tåle litt stubber. Regner med hans syns det er bedre, enn masse små nupper som ser ut som kviser.

Anonymous poster hash: 37281...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du det selv eller går du til et studio? Vurderer å begynne å vokse alt selv, hater barbering.

Tør ikke selv, så jeg gjør det i salong. Funker bra det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer/vokser dere mellom bena også?

Altså hele veien rundt, eller bare fronten?

Anonymous poster hash: 3e569...6b9

Er jo ikke noe poeng å bare gjøre det i fronten :) Gjør det hele veien, under og bak. Hvis jeg skal etterlate noe så etterlater jeg foran, det er ikke der tunga til mannen flyr for å si det sånn. :)

Anonymous poster hash: c6231...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg lar håret gro litt og barberer, så er det null nupper... barberer jeg når det kun er gått noen et par dager etter jeg gjorde det sist, så blir jeg også full av nupper... SÅ frustrerende, spesielt når jeg har kjæreste :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en epilator som du kan ha med deg i dusjen:) er bare vondt de første gangene, så blir du vandt til det samt mye tynnere og mindre hårvekst. Trenger ikke gjenta like ofte som babering heller.

Jeg barberer selve kjønnsleppene da, men der får jeg ikke nupper uansett:)!

Endret av Håndkrem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en epilator som du kan ha med deg i dusjen:) er bare vondt de første gangene, så blir du vandt til det samt mye tynnere og mindre hårvekst. Trenger ikke gjenta like ofte som babering heller.

Jeg barberer selve kjønnsleppene da, men der får jeg ikke nupper uansett:)!

Aaahh, pain!

Anonymous poster hash: a144e...8da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...