Gå til innhold

Du som er mann; hadde du blitt tent av dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det funket som bare søren på typen min! (Tok ikke så lang tid før han hadde sutret ferdig :P) Nå vil han bare ha mer.

Anonymous poster hash: ff8ba...e15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for persondebatt/avsporing.

- Magnifique, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Jeg og typen har avstandsforhold, han har uttrykt at han ønsker at jeg skal være klarere på hva jeg ønsker å gjøre)

"Jeg har skikkelig "cravings" etter deg og den store, harde kuken din. Vil at du skal hive deg over meg og ta meg hardt, både forfra og bakfra. Gleder meg til å ri deg og til å suge deg til du kommer, enten i munnen min eller utover meg. Jeg savner å kjenne deg både inntil og inni meg. Elsker deg."

...eller er det bare teit? Noe jeg bør endre på?

Anonymous poster hash: ff8ba...e15

Jeg hadde lurt på hva i all verden som fikk ei dame til å tekste med så grovt språk, for å avslutte med et sukkersøtt "Elsker deg."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Way too graphic and/or overboard for my likings!

Men, så er jo jeg gammel og antageligvis bitter også, som noen så fint nevnte tidligere i tråden :D

Yup.

Hun åpner meldingen som en kåt sjømann, og avslutter som ei nusselig bærumsberte.

Hun prøver veldig hardt å være noe hun tydeligvis ikke er, for gjennomføringen er laber.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yup.

Hun åpner meldingen som en kåt sjømann, og avslutter som ei nusselig bærumsberte.

Hun prøver veldig hardt å være noe hun tydeligvis ikke er, for gjennomføringen er laber.

Jeg kan berolige Dem med at jeg droppet "elsker deg", så jeg var gjennomført en kåt sjømann. Og han likte det som sagt.

Anonymous poster hash: ff8ba...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan berolige Dem med at jeg droppet "elsker deg", så jeg var gjennomført en kåt sjømann. Og han likte det som sagt.

Anonymous poster hash: ff8ba...e15

:fnise:

Godt det var suksessfullt, da.

(Hadde ikke hatet en sånn meldig, selv. :lur: Men jeg hadde muligens tenkt noen tanker om en jente jeg datet førte et såpass grovt språk..)

Men du kan jo kjøre på med det samme i senga, dersom han hadde sansen for meldingen din. Så er du sikkert i boks.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Godt det var suksessfullt, da.

(Hadde ikke hatet en sånn meldig, selv. :lur: Men jeg hadde muligens tenkt noen tanker om en jente jeg datet førte et såpass grovt språk..)

Men du kan jo kjøre på med det samme i senga, dersom han hadde sansen for meldingen din. Så er du sikkert i boks.

Jeg tror at greia med at det er såpass suksessfullt, er at det er så uventet. Jeg er "lita og søt" og fremstår som uskyldigheten selv, men når noen vekker interessen min og jeg får tillit til dem; BAM! Jeg kan være litt skitten pike jeg også. Typen min (vi er som sagt sammen, ikke på dater'n) synes hvertfall det er tennende, at jeg lar villdyret komme frem sammen med han mens andre ser på meg som meget ordentlig og uskyldig.

Anonymous poster hash: ff8ba...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Har prøvd i årevis å få dama til å sende dirty sms, til ingen nytte. Sender til meg selv nå...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...