Gå til innhold

Du som er mann; hadde du blitt tent av dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde følt at meldingen var litt voldsom. Hva med en litt kortere og konkret tekst?

Anonymous poster hash: 879fc...8cc

Han utlyser jo en litt mer beskrivende melding. De korte og konkrete er han vell lei av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde følt at meldingen var litt voldsom. Hva med en litt kortere og konkret tekst? Anonymous poster hash: 879fc...8cc

Hva mener du med konkret tekst? Jeg har lyst til å gjøre alt med ham. Dessuten har jeg nevnt tidligere at poenget er at meldingen skal oppleves som litt voldsom så han blir giret når han leser meldingen.

Anonymous poster hash: ff8ba...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt tent! Elsker å få sånne meldinger. :rodmer:

Hadde du likt å få det mens du var i forelesning også? Eller hadde du følt at det var feil tidspunkt?

Anonymous poster hash: ff8ba...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K for Kåt?

Mer

K for Kleint

Anonymous poster hash: 0774b...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K for Kåt?

Mer

K for KleintAnonymous poster hash: 0774b...300

??

Anonymous poster hash: ff8ba...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Meldingen du skriver skal komme innenfra, ikke mennesker fra et forum. Tenk litt en gang dere hadde sex og dere gjorde noe som tente deg spesielt mye. Så skriver du en enkel setning som påminner om akkurat det. Feks: " jeg blir fortsatt våt når jeg tenker på at du fistet meg".... lyst å gjøre det igjen ? ...." Eller det kan være at du er modig og "kommer ut" med noe som du lenge har fantasert om men ikke har turt å spørre om: " har veldig lyst at du knuller meg i munnen.... i kveld? "....... uansett, du skjønner hva jeg mener :)

Det har ikke noe å si om andre på forumet her inne syns det er barnslig, kleint eller hva som helst. Dette er noe mellom deg og din kjæreste. Skriv akkurat hva du føler men husk at mindre blir også mer. En kort setning overlater mye til fantasien hans og han kan glede seg helt til dere treffes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte meldingen for 1,5 timer siden, men har fortsatt ikke fått svar. Greit at han er på skolen altså, men så sjeldent sjekker ikke en gang han telefonen og jeg føler at den meldingen var verdt å svare på med en gang. Eller tenker ikke gutter sånn?

Føler meg både skuffet og sinnsykt klein nå. :(

Anonymous poster hash: ff8ba...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Hadde du likt å få det mens du var i forelesning også? Eller hadde du følt at det var feil tidspunkt?

Anonymous poster hash: ff8ba...e15

Jeg liker å få sånne meldinger uansett hvor jeg er så om jeg hadde vert i forelesning å fått en sånn melding hadde ikke gjort meg noe.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å få sånne meldinger uansett hvor jeg er så om jeg hadde vert i forelesning å fått en sånn melding hadde ikke gjort meg noe.

Har du noen forklaring (gutte-logikk) på hvorfor han ikke har respondert?

Anonymous poster hash: ff8ba...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Sendte meldingen for 1,5 timer siden, men har fortsatt ikke fått svar. Greit at han er på skolen altså, men så sjeldent sjekker ikke en gang han telefonen og jeg føler at den meldingen var verdt å svare på med en gang. Eller tenker ikke gutter sånn?

Føler meg både skuffet og sinnsykt klein nå. :(

Anonymous poster hash: ff8ba...e15

Kanskje han ikke har hatt tid til å lese den enda? Jeg tenker, hvilken gutt/mann liker ikke å få en sånn melding? Du får nok svar kanskje han bare er veldig opptatt eller ikke har lest den enda. Eller så ble han så kåt at han er ordløs. Vet ikke hva han skal skrive ;D
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Hadde jeg fått en slik melding, ville jeg bare ledd... :fnise: Jeg synes det høres utrolig teit ut.

Det er fordi du er kvinne. De fleste menn liker å få slike meldinger fra kjæresten sin. Det har iallefall mine kjærester likt, om de var 20 eller 50!

Endret av Godjente
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi du er kvinne. De fleste menn liker å få slike meldinger fra kjæresten sin. Det har iallefall mine kjærester likt, om de var 20 eller 50!

Signerer den !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Way too graphic and/or overboard for my likings!

Men, så er jo jeg gammel og antageligvis bitter også, som noen så fint nevnte tidligere i tråden :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, han er tydeligvis litt furt... Han svarte at det hørtes utrolig deilig ut og at han elsker å få slike meldinger fra meg, men så la han til at han var usikker på om han kunne innfri fordi han bare har middelmådig sex drive... Dette har han fått for seg etter at jeg i dagtidlig uttalte at jeg ikke synes han har unormal høy sexlyst - og jeg mente overhode ikke noe galt med det (og det forklarte jeg ham). Jeg gir opp. Innimellom er dere menn premenstruelle, sutrete fjortisjenter også.

Anonymous poster hash: ff8ba...e15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppeluren

Haha, han er tydeligvis litt furt... Han svarte at det hørtes utrolig deilig ut og at han elsker å få slike meldinger fra meg, men så la han til at han var usikker på om han kunne innfri fordi han bare har middelmådig sex drive... Dette har han fått for seg etter at jeg i dagtidlig uttalte at jeg ikke synes han har unormal høy sexlyst - og jeg mente overhode ikke noe galt med det (og det forklarte jeg ham). Jeg gir opp. Innimellom er dere menn premenstruelle, sutrete fjortisjenter også. Anonymous poster hash: ff8ba...e15

Så utrolig umodent og dårlig gjort! La han sutre ferdig og hev deg over det, men hadde jeg vært deg, hadde jeg vært litt tilbakeholden fram til jeg hadde fått en unnskyldning. Det er han som er den urimelige.

Endret av Snuppeluren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg snakker dirty med kjæresten ofte og vi er i et avstandsforhold.

Da begynner jeg som regel med å si at jeg savner og suge han, f.eks; "elsker å suge deg, skulle ønske jeg kunne gjort det nå..." og så svarer han med; "ja.. savner det" og så sier jeg; "vil kjenne pikken din i munnen min, og vil at du skal komme mens du knuller den og sprute masse, deilig, varm sæd ned i kjeften på meg".

Om jeg sier noe sånt, så blir han ofte så kåt at han må ta seg en runk :fnise: og neste gang vi sees etter et par slike meldinger, er helt magisk da begge har opparbeidet seg så jævlig mye kåthet og lyst at vi har sex flere ganger i løpet av et par dager.



Anonymous poster hash: e3163...b5e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har prøvd i årevis å få dama til å sende dirty sms, til ingen nytte. Sender til meg selv nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Jeg er ikke så dristig av meg og ville nok nøyet meg med å skrive noe slikt som "Gleder meg til å kjenne den deilige kroppen din inntil meg igjen."

..men det er bare meg, altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

hva er cravings?

Noe man gjerne bruker om gravide :ler:

At man har cravings på sjokolade/sitron e.l.

Hadde personlig brukt en annen betegnelse i en sånn melding, men det er nå bare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville syntes det var konge om dama mi sendte meg ei sånn melding :jepp:

Second dat.

Jeg er ikke så dristig av meg og ville nok nøyet meg med å skrive noe slikt som "Gleder meg til å kjenne den deilige kroppen din inntil meg igjen."

..men det er bare meg, altså.

Det hadde også fungert!
Endret av Charmander
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...