Gå til innhold

Noen som tenner på aldersforskjeller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 20 og tenner på menn 10-20 år eldre enn meg :)

Anonymous poster hash: c9a51...40d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenner mest på menn en del år eldre enn meg selv, jeg er selv 20 år. Grensa går ved 40 tror jeg :laugh:



Anonymous poster hash: 131e6...c02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 31 år og synes mer modne kvinner er mer tennende. Med modne kvinner, så rundt 35-40 år. Men ville nok aldri vært i et forhold med noen mer enn 2 år yngre eller eldre grunnet at alt annet får meg til å tenke på at en av oss ligger på gamlehjem mens den andre lever sine beste år.



Anonymous poster hash: 072b9...b77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 og tenner på menn 10-20 år eldre enn meg :)

Anonymous poster hash: c9a51...40d

Tenner på som i pulemateriale, eller kjærestemateriale også?

Anonymous poster hash: 299a6...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21, og jeg må innrømme at jeg synes tanken på menn fra begynnelsen til midten av 30-årene er spennende. Jeg liker også menn på min egen alder, men det er fortsatt noe som er litt tabu over det, og disse mennene har jo en del erfaringer, som gjør at tanken pirrer meg til tider. Jeg vet ikke om jeg kunne ha hatt en forhold med en såpass mye eldre mann, men jeg kunne gjerne tenkt meg å ha sex med en som er eldre. Det er riktignok ikke noe jeg går aktivt inn for.



Anonymous poster hash: 1d6ab...231
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er 24, og jeg synes damer som er eldre enn meg er dritsexy. Blir mer tent på foreleserne mine på skolen enn venninnene mine som er på samme alder som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 20 og tenner definitivt på menn som er eldre en meg. (20-30 år eldre) jeg for min del tror det har noe med selvsikkerheten å gjøre. Den avslappa holdningen til det hele. De tåler og håndterer mine usikkerheter bra, rusher ingenting og gir meg tid til å være meg selv og finne ut på egen hånd. Det eneste kjipe er at det er knøvlete å dra med seg typen på Familiemiddag... Mildt sagt. :P

Anonymous poster hash: 671c6...948

Æsj! Skrukkete menn i forfall! Som ikke en gang er MODNE i hodet siden de dater jenter på datterens alder. Brekker meg av tanken- men noen er ikke kresne så

Anonymous poster hash: fd746...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner defintivt på eldre menn. Blir faktisk ikke seksuellt tiltrukket av menn på min egen alder (i hvertfall nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på 50-60 åringer. Er 19 år.



Anonymous poster hash: 7d36d...c5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjon, støtende innlegg og svar.

- Magnifique, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke akkurat si at jeg tenner på aldersforskjellen, men jeg har aldri likt en gutt/mann yngre enn meg.

Helt fra barneskolen har jeg alltid vært forelsket i gutter som var eldre.

Mannen min er da naturlig nok 5 år eldre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit å tenne på eldre, særlig om unge kjekke menn gjør det. Men at gamle griser tenner på pur unge jenter/gutter synes jeg er helt forkastelig...

dobbeltmoral..

Anonymous poster hash: ffa6c...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...