Gå til innhold

Fotball VM


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg Schweinsteiger trøye, må jo holde med et av de beste lagene. Skulle gjerne hatt keeper drakta isteden for Neuer er en fantastisk god spiller. Hadde også håpet på Nederland igår, mest fordi et oppgjør mellom 2 rivaler hadde vært kult å sett.

Medgangssupporter.. :P

Men, grattis med ny trøye. Og med resultatet kan du jo tilogmed ta den på :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er greia med de barna som er med ut og står foran hver spiller og synger nasjonalsangen? :) Har aldri fått med meg grunnen. Søtt ihvertfall :jepp:

Fotball er jo en folkesport og en breddeidrett. Idretten skal rekruttere fra de yngste...

Fotballen skal jo også gi barn konstruktive aktiviteter og sunne forbilder å se opp til osv.

Mange unger på tribunene, også.

Jeg syns de har en helt naturlig plass, der.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med sølv i VM Argentina.

Anonymous poster hash: c64e3...d8d

Jeg tror ikke de ble så voldsomt glade for akkurat det..

Det var en bra kamp, og jeg er glad Götze sparte verden for at kampen ble avgjort med en straffe.

Men når det er sagt syns jeg Tyskland spilte best gjennom hele VM og det var verdige vinnere.

Så gratulerer.

Selv om jeg gjerne hadde sett at Argentina tok det mesterskapet hjem.

Jeg syns også Messi hadde fortjent å få klatre opp i ligaen til Zinedine Zidane og Maradona, som en av tidenes fotballspillere. Dette skulle vært hans mesterskap.

Igrunn ikke merkelig at det så ut som han bare så etter første og beste søplespann å dumpe det gullball-tofeet i, etter å ha fått det overrakt.

Tidenes antiklimaks.

Messi virket ikke så veldig glad over å bli kåret som den beste spilleren :fnise: Ikke et smil en gang

Anonymous poster hash: 1c8ae...609

Så underlig.

Han hadde bygd opp karriæren rundt å nå opp dit han så vidt touchet, under dette VM. Så mistet han sjansen ved å bomme på målsjanser han ellers scorer på hver eneste dag... #nerver

Det er forresten ikke rart han hadde lammende nerver (han kastet opp ute på banen) med det høye forventningspresset folk legger opp til.

Han skal være en halvgud, virker det som..

(Bare her i tråden får han slakt, etter å ha spilt ball på et nivå de fleste bare drømmer om. Ja, fyren var mesterskapets beste spiller. Det er måte på hva man får til når de andre lagene har forberedt seg med å ha spikret opp et forsvar rundt akkurat deg, ute på den banen... Tyskland feks. hadde satt to mann, bare på Messi. Det var i tillegg så mange stygge taklinger mot føttene og anklene hans under dette mesterskapet, at det bare er hans eget talent som reddet han fra å bli skadet...)

Synes synd på Messi jeg, prøvde så hardt men det gikk bare ikke. Hadde heller ikke klart å være glad der og da for det.

Tror det var det verste han har opplevd...

Hadde virkelig vondt av han. Det var ikke vanskelig å se hva som gikk gjennom hodet hans...

:sukk:

(Håper noen slenger han inn i noe terapi, så han ikke drukner skuffelsen med alkohol.)

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meen... Da får vel jeg rusle ned til brygga, for å skåle i litt oslofjord-vann,- nå som Suárez går til Barcelona...

:plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg gjerne hadde sett at Argentina tok det mesterskapet hjem.

Jeg syns også Messi hadde fortjent å få klatre opp i ligaen til Zinedine Zidane og Maradona, som en av tidenes fotballspillere. Dette skulle vært hans mesterskap.

Igrunn ikke merkelig at det så ut som han bare så etter første og beste søplespann å dumpe det gullball-tofeet i, etter å ha fått det overrakt.

Tidenes antiklimaks.

Så underlig.

Han hadde bygd opp karriæren rundt å nå opp dit han så vidt touchet, under dette VM. Så mistet han sjansen ved å bomme på målsjanser han ellers scorer på hver eneste dag... #nerver

Det er forresten ikke rart han hadde lammende nerver (han kastet opp ute på banen) med det høye forventningspresset folk legger opp til.

Han skal være en halvgud, virker det som..

(Bare her i tråden får han slakt, etter å ha spilt ball på et nivå de fleste bare drømmer om. Ja, fyren var mesterskapets beste spiller. Det er måte på hva man får til når de andre lagene har forberedt seg med å ha spikret opp et forsvar rundt akkurat deg, ute på den banen... Tyskland feks. hadde satt to mann, bare på Messi. Det var i tillegg så mange stygge taklinger mot føttene og anklene hans under dette mesterskapet, at det bare er hans eget talent som reddet han fra å bli skadet...)

Tror det var det verste han har opplevd...

Hadde virkelig vondt av han. Det var ikke vanskelig å se hva som gikk gjennom hodet hans...

:sukk:

(Håper noen slenger han inn i noe terapi, så han ikke drukner skuffelsen med alkohol.)

Helt enig i dette. Ingen i VM ble passet på så godt som Messi og ingen hadde større press.

Om han burde fått gullballen vet jeg ikke men han var helt klart en av spillerne som burde få den. Jeg synes heller ikke at det er urimelig at den går til en som faktisk spiller finalen.

Noe som har irritert meg de siste dagene er desorienterte journalister i VG og Dagbladet som skråsikkert hevder at han ikke egner seg som kaptein. Hva faen vet de om det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i dette. Ingen i VM ble passet på så godt som Messi og ingen hadde større press.

Om han burde fått gullballen vet jeg ikke men han var helt klart en av spillerne som burde få den. Jeg synes heller ikke at det er urimelig at den går til en som faktisk spiller finalen.

Noe som har irritert meg de siste dagene er desorienterte journalister i VG og Dagbladet som skråsikkert hevder at han ikke egner seg som kaptein. Hva faen vet de om det?

Man kan bare ikke kaste bort tiden på å lese det de skriver, for det er åpenbart at de ikke vet hva de snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SoccerPlayer

Klart du visste det. Hvor mye satset du på oddsen på forhånd, da? Selv visste jeg at Rosenborg skulle slå Milan på bortebane i Mesterligaen i 1996.

Anonymous poster hash: 8f892...e02

Satset ikke noe. Bare visste de vant, for Tyskland har vist at de er et bra lag under hele vm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satset ikke noe. Bare visste de vant, for Tyskland har vist at de er et bra lag under hele vm.

Hvordan kunne du vite at Argentina skulle bomme på de kjempesjansene de hadde?

Anonymous poster hash: 8f892...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Hvordan kunne du vite at Argentina skulle bomme på de kjempesjansene de hadde?

Anonymous poster hash: 8f892...e02

For jeg er synsk! Neida, for de er ikke like gode som Tyskland! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medgangssupporter.. :P

Men, grattis med ny trøye. Og med resultatet kan du jo tilogmed ta den på :nigo:

Har landslagstrøye fra Argentina også, kjøpt i Buenos Aires under forrige VM.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen mulighet for å holde liv i denne tråden helt til neste vm

Ja, kanskje folk kan tippe hvem de tror vinner neste VM, så slipper vi alle disse som påstår de "visste" hvem som kom til å vinne uten å ha skrevet noe på forhånd.

Anonymous poster hash: 8f892...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Ja, kanskje folk kan tippe hvem de tror vinner neste VM, så slipper vi alle disse som påstår de "visste" hvem som kom til å vinne uten å ha skrevet noe på forhånd.

Anonymous poster hash: 8f892...e02

Lille venn det er ingen som kan vite.

Men det er fult mulig og tippe riktig.

Er det virkelig så vanskelig for deg og forstå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

Meen... Da får vel jeg rusle ned til brygga, for å skåle i litt oslofjord-vann,- nå som Suárez går til Barcelona...

:plystre:

ja nå får barcelona sin beste angrepstrio siden de hadde Ronaldo, rivaldo og giovanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille venn det er ingen som kan vite.

Men det er fult mulig og tippe riktig.

Er det virkelig så vanskelig for deg og forstå ?

Ja, det var du som "visste" hvem som vant både i 2006, 2010 og 2014? Hva med å tippe for 2018, så kan vi dra fram tipset om fire år?

Tror jeg er langt større enn deg, for øvrig.

Anonymous poster hash: 8f892...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Det har bare skjedd to ganger at et land har vunnet to Vm på rad, så det er ikke lett, tror ikke tyskland vinner neste gang.

Tipper England vinner :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har bare skjedd to ganger at et land har vunnet to Vm på rad, så det er ikke lett, tror ikke tyskland vinner neste gang.

Tipper England vinner :danse:

Tyskland har et ungt lag nå hvor de fleste viktige spillere vil være med også neste gang. Spania vant tre mesterskap på rad, så å bruke det faktum at de vant mot den blir spesielt. Neste gang skal vi tross alt tilbake til Europa.

Tipper det er Tyskland sin tur med tre på rad nå.

Anonymous poster hash: 8f892...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Tyskland har et ungt lag nå hvor de fleste viktige spillere vil være med også neste gang. Spania vant tre mesterskap på rad, så å bruke det faktum at de vant mot den blir spesielt. Neste gang skal vi tross alt tilbake til Europa.

Tipper det er Tyskland sin tur med tre på rad nå.

Anonymous poster hash: 8f892...e02

Fotballen utvikler seg hele tiden og det er ikke så stor forskjell mellom lagene om 4 år kan et annet lag være best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...