Gå til innhold

Noen tips til dere damer


WubWub

Anbefalte innlegg

Det disse kvinnene har blitt utsatt for er falske, utspekulerte og manipulerende menn som dessverre oppfører seg som rent søppel etter at damen hans har hatt sex med han. Så hvis menn vil fortsette å være single burde de følge disse tipsene, og i tillegg burde kvinner som har opplevd dette advare andre kvinner for slikt bortkastet søppel.

Jeg har aldri sagt at jenter kan få seg noe bare de byr på seg selv.

Ser ikke ut som om du har lest innlegget engang. Om menn hadde fulgt disse tipsene som blir ramset opp så hadde de vært homofile og vært helt uinterressert i kvinnfolk uansett hvordan du vrir og vender på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke ut som om du har lest innlegget engang. Om menn hadde fulgt disse tipsene som blir ramset opp så hadde de vært homofile og vært helt uinterressert i kvinnfolk uansett hvordan du vrir og vender på det.

Prøv å forstå tankegangen min og ikke vær så utrolig vrang. Dette er en tips for menn som vil være single hvis de FORVENTER at kjæresten skal gjøre alt dette tullet for han. Så hvis du vil være singel, forvent alt dette av dama di.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å forstå tankegangen min og ikke vær så utrolig vrang. Dette er en tips for menn som vil være single hvis de FORVENTER at kjæresten skal gjøre alt dette tullet for han. Så hvis du vil være singel, forvent alt dette av dama di.

Denne lista fungerte i gamle dager når mannens ord var lov og mannens nytelse var det eneste som var viktig. Folk ble jo folk allikevel og folk gifta seg å lagde barn.

Så om den oppskriften fungerte i gamle dager så ser jeg ingen argumenter for at det ikke skal virke idag. Men nå har dere damer fri vilje da, så bruk den til noe fornuftig, som f.eks å følge rådene på lista

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne lista fungerte i gamle dager når mannens ord var lov og mannens nytelse var det eneste som var viktig. Folk ble jo folk allikevel og folk gifta seg å lagde barn.

Så om den oppskriften fungerte i gamle dager så ser jeg ingen argumenter for at det ikke skal virke idag. Men nå har dere damer fri vilje da, så bruk den til noe fornuftig, som f.eks å følge rådene på lista

Oh please. Hvis kvinner ikke fulgte "lista" di i gamledager ble de enten utsatt for vold ellers ble de utstøtt fra samfunnet. Hvis kvinnene ikke ble gift var det verdens undergang fordi de fikk ikke lov å jobbe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh please. Hvis kvinner ikke fulgte "lista" di i gamledager ble de enten utsatt for vold ellers ble de utstøtt fra samfunnet. Hvis kvinnene ikke ble gift var det verdens undergang fordi de fikk ikke lov å jobbe.

Og nå som dere kvinner har fått fri vilje og rett til å stemme så er skillsmisse statestikken på over 70% og norske kvinner rangerer høyst på "one night stand med flest fremmede" statestikken over alle andre land i verden. Klar over hvor mange barn som er nødt til å vokse opp med bare ei alene mor som ikke eier nåla i veggen eller?

Så kanskje den gamle måten å leve på var bedre for kjerne familiene? Vi må jo tenke på barna, er barna som er viktigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke alle menn nei, ihvertfall ikke jeg... Du mener sikkert "alle gutter" :lur:

Hva er det du ikke er enig i da...?

Do tell!!

Anonymous poster hash: 98eb0...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå som dere kvinner har fått fri vilje og rett til å stemme så er skillsmisse statestikken på over 70% og norske kvinner rangerer høyst på "one night stand med flest fremmede" statestikken over alle andre land i verden. Klar over hvor mange barn som er nødt til å vokse opp med bare ei alene mor som ikke eier nåla i veggen eller?

Eh, nei.

Ut frå skilsmissemønsteret i 2013 er det rekna ut at 39,8 prosent av alle inngåtte ekteskap vil ende i skilsmisse, dersom mønsteret held seg.

Det hadde også vært kjekt å se en kilde på denne ONS-statistikken du viser til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei disse hjernedøde trådene.

Men likefullt deltar du i dem.

Anonymous poster hash: 98eb0...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Men likefullt deltar du i dem.

Anonymous poster hash: 98eb0...89c

Fordi de gjerne utvikler seg til å bli dummere etter hvert som det kommer motargumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. While giving a hand job please remove all rings from your fingers, they hurt really bad.

4. Remember that a little blood never hurt nobody.

Og disse er plassert rett etter hverandre. Jeg for meg ei rasende dame som nettopp har fått denne lista av typen, 'glemmer' å ta av ringene med nagler og peker på regel nummer 4.

Oppskrapte peniser, TS. Tipsene dine fører til oppskrapte peniser

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Noen av punktene er nok sånn sett sanne, men prates ikke alltid like høyt om. Jeg som kvinne kunne faktisk kjenne meg igjen i mange av de, altså slik jeg tenker om dere menn. Utenom det med blowjobs da(siden jeg ikke har penis, om noen skulle lure på hvorfor jeg ikke kunne relatere).

Når det er sagt er slike ting som dette typisk skrevet av folk som har lyst å treffe et visst publikum, type de som synes FHM er klodens beste magasin. Helt sikkert mange menn som synes disse punktene er dritkule, og består nok hovedsakelig av 20-åringer. Like fullt er det heldigvis også ganske mange menn(og kvinner) som forstår at slike apekattskriblerier bare er svada.

Det der var egentlig ganske akkurat hva jeg tenkte om innlegget også. Når ble du smart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit pomfritt, da velger jeg heller singellivet. Det er rimelig at en mann skal få lov til å stille krav i et forhold, på lik linje som en kvinne. Og jeg skjønner jo at jeg er nødt til å legge en innsats i forholdet, og ikke bare kreve uten å gi noe tilbake. Jeg vil jo ha en lykkelig mann, og er derfor villig til å strekke meg litt og prøve nye ting for hans skyld om han ønsker det. Men, jeg ville mye heller vært singel resten av livet enn å være med en mann som bruker alle disse tipsene som en sjekkliste for den potensielle kjæresten sin. Noen av punktene er rimelige. Andre punkter er derimot kyniske, egoistiske, mannssjåvinistiske og så videre. Jada, menn skal også få være stolte av sitt kjønn på lik linje som kvinner - men vedkommende som har skrevet listen er enten ute etter å provosere, eller så har han et svært forvridd syn på hva kvinner gidder å gjøre og hva han fortjener. Troll?



Anonymous poster hash: 9a1df...cf5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi de gjerne utvikler seg til å bli dummere etter hvert som det kommer motargumenter.

Du deltar i trådene fordi de gjerne blir dummere...?

Ok...siden du sier det selv, så :fnise: . Da må du ikke klage over at du er lei de heller, da.

Anonymous poster hash: 98eb0...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9. You masturbate and we know it. When you do it just let us watch.

"Hæ? Er det SÅNN du ser ut når du onanerer? ALDRI gjør det foran meg!" var ex-kjærestens reaksjon da han gikk inn på meg. Menn skulle bare visst hvor usexy vi er når ingen ser på.

Anonymous poster hash: a242d...1a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg kan se humoren og tongue-in-cheek (or should that be cock-in-cheek) humoren i dette. Men ikke i punkt 26 vedr. bruk av kondom ved BJs. Kjønnssykdommer er også smittelige ved oral sex, så på med "gummihatt, gummihatt, gummi, gummi, gummihatt".

Og her er mitt tilleggspunkt:

41) Although we men are rather primitive creatures and lack the mental capacity for more complex matters, we innately know that we are by far profoundly inferior to women. :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41) Although we men are rather primitive creatures and lack the mental capacity for more complex matters, we innately know that we are by far profoundly inferior to women. :pisk:

Min ydmyke mening at de skarpeste og dypeste hjernene i historien har tilhørt menn. Dette er forøvrig er udiskutabelt faktum. Jeg kan ikke komme på ei eneste kvinne som når disse mennene til knærne :

Leonardo DaVinci, Thomas Edison, Charles Darwin, Steve Jobs, Sokrates, Plato, Aristotles, Nicole Tesla, Albert Einstein, Julius Cæsar, Winston Churchill, Cecil Rhodes, Wagner, Wernher Von Braun, Mozart , Beethoven, Isaac Newton...

Vel, jeg kan fortsette lista i det uendlige med å ramse opp mannlige storheter som har bidratt til menneskehetens høy-sivilisasjon enten det er kulturelt, vitenskapelig, filosofisk,ideologisk eller etisk.

Mens kjerringer var hjemme på kjøkkenet så var menn ute å bygde verden sten for sten, skyspraper på skryskraper, fly, biler, datamaskiner, klassisk musikk, dikt og poesi, tung litteratur, romskip, elektrisitet og ja, stort sett det meste egentlig.

Selv i nyere tid så er det menn som står for flest oppfinnelser, menn er fremdeles de største mote og klesdesignere, menn er de dyktigste arkitektene, det er flest mannlige ingeniører.

Snuppa, om du tror i blodig alvor at kvinner er overlegne menn så kan du sammenligne hvor mange kvinner det er som har vunnet nobels priser innen kjemi, fysikk, biologi kontra menn ;)

Å hevde at kjerring er dypere og smartere enn menn er pent lite annet enn fjas og tøys som ikke har forankring i virkeligheten, å hevde noe slikt tyder på store kunnskapsmangler. Snakka Ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ydmyke mening at de skarpeste og dypeste hjernene i historien har tilhørt menn. Dette er forøvrig er udiskutabelt faktum. Jeg kan ikke komme på ei eneste kvinne som når disse mennene til knærne :

Leonardo DaVinci, Thomas Edison, Charles Darwin, Steve Jobs, Sokrates, Plato, Aristotles, Nicole Tesla, Albert Einstein, Julius Cæsar, Winston Churchill, Cecil Rhodes, Wagner, Wernher Von Braun, Mozart , Beethoven, Isaac Newton...

Vel, jeg kan fortsette lista i det uendlige med å ramse opp mannlige storheter som har bidratt til menneskehetens høy-sivilisasjon enten det er kulturelt, vitenskapelig, filosofisk,ideologisk eller etisk.

Mens kjerringer var hjemme på kjøkkenet så var menn ute å bygde verden sten for sten, skyspraper på skryskraper, fly, biler, datamaskiner, klassisk musikk, dikt og poesi, tung litteratur, romskip, elektrisitet og ja, stort sett det meste egentlig.

Selv i nyere tid så er det menn som står for flest oppfinnelser, menn er fremdeles de største mote og klesdesignere, menn er de dyktigste arkitektene, det er flest mannlige ingeniører.

Snuppa, om du tror i blodig alvor at kvinner er overlegne menn så kan du sammenligne hvor mange kvinner det er som har vunnet nobels priser innen kjemi, fysikk, biologi kontra menn ;)

Å hevde at kjerring er dypere og smartere enn menn er pent lite annet enn fjas og tøys som ikke har forankring i virkeligheten, å hevde noe slikt tyder på store kunnskapsmangler. Snakka Ferdig.

Hahahahahaha det at det finnes smarte menn betyr jo ikke at alle er det! :skratte: :skratte: :skratte:

Det er ikke akkurat som du når noen av de mannfolka til knærne heller. Kanskje du skal endre kjønn til kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne lista fungerte i gamle dager når mannens ord var lov og mannens nytelse var det eneste som var viktig. Folk ble jo folk allikevel og folk gifta seg å lagde barn.

Så om den oppskriften fungerte i gamle dager så ser jeg ingen argumenter for at det ikke skal virke idag. Men nå har dere damer fri vilje da, så bruk den til noe fornuftig, som f.eks å følge rådene på lista

Haha! Du sier så mye morsomt. Er som å se på en klovn! Takk for underholdningen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahaha det at det finnes smarte menn betyr jo ikke at alle er det! :skratte: :skratte: :skratte:

Det er ikke akkurat som du når noen av de mannfolka til knærne heller. Kanskje du skal endre kjønn til kvinne?

Og dette var det du hadde å komme med som motargument :skratte::skratte::skratte: ??

Hahahahahaha, du beviste nettopp alt han sa!

Go, WubWub :danse::danse::danse:

Anonymous poster hash: 98eb0...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...