Gå til innhold

pusen min er borte :(


Gjest Gjest_Nala_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nala_*

Hva skal jeg gjøre? Pusen min er blitt borte. Jeg har vært på jobb reise og min ass har passet henne. For en uke siden (i morgen) ble hun borte. Dette har aldri skjedd før og hunhar vært mange steder uten å stikke av før.

Jeg bor 15 min unna med bil..,tror dere hun kan være på vei hjem?

Har dratt hjem fra jobb reisen og er ute å leter etter henne og har vinduet åpent hjemme hvis hun kommer mens jeg leter.

Litt redd for at noen har "adoptert" henne...

Noen som har noen tips, råd eller erfaring?

Savner puse jenta mi så masse!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun kan godt være på tur hjem.Katter kan gå langt, og de er fantastiske til å finne frem. Kanskje du kan forsøke med plakater rundt om kring for å etterlyse henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å legge ut annonser på Nettkatten, Dyrenett og Dyrebar - på sistnevnte kan du skrive ut annonsen som plakat også!

Og vedrørende plakater; sett opp plakater i større omkrets enn du tror er mulig, gjerne nær skoler da barn ofte legger merke til dyr...

Varsle også din nærmeste avdeling av dyrebeskyttelsen i tilfelle de hører om katten. Andre tips finner du her. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til oppmuntring: var det ikke en historie en gang om en pus som gikk noe helt ekstremt langt for å komme seg hjem? mener det var i avisene osv i fjor en gang eller noe? Så ja, det kan godt hende at pusen din er på vei hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...