Gå til innhold

Se hvem som har unfriendet deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går det an å se dette på Facebook?

 

La merke til at jeg hadde en venn mindre enn sist jeg var innlogget, men aner ikke hvem det er. Finnes det noen måte å se det på? Er ikke så viktig, men blir litt nysgjerrig :ler:



Anonymous poster hash: a6bb2...626
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det går, dessverre



Anonymous poster hash: d4c4a...338
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så vil jeg bli venn igjen og så vil jeg være den som sletter først.  :lol:



Anonymous poster hash: 24589...c4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Du har så mange venner at du ikke engang klarer å se hvem som er borte er vel ikke akkurat det vennskapet særlig sterkt uansett? Hvorfor gidde å bruke tid og energi på å bry seg med det??

Anonymous poster hash: 9edda...b91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gidde å bruke tid og energi på å bry seg med det??

Anonymous poster hash: 9edda...b91

 

Kjære deg, jeg stilte et spørsmål. Det betyr ikke at jeg ligger våken om natten og grubler, eller planlegger noen Facebookvendetta. Tydelig at mange er glad i å lese dype betydninger inn i enkle spørsmål her :lol: 

 

Facebook har mange funksjoner som jeg ikke kjenner til, så jeg lurte på om de hadde en sånn funksjon. Men det har de altså ikke. Takk til dere som svarte :)

Anonymous poster hash: a6bb2...626

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrome har et tillegg som viser hvem som har unfriendet deg, men den er overivrig i tjenesten, så noen ganger viser den at du har blitt unfriendet selv om du ikke har blitt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unfriender folk hele tiden... av den grunn at jeg ikke kjenner dem. Jeg la til mange folk fordi jeg spilte et Facebook spill for man gjorde det bedre jo flere venner man hadde som spilte det samme, så da meldte jeg meg på masse adding av venner. :klaske:

 

Hvis jeg ser at jeg er venn med noen jeg ikke vet hvem er, så fjerner jeg de.



Anonymous poster hash: 1a569...eab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en app til Twitter og instagram som følger det (crowdfire), men har ikke sett til chrome.

Er forsåvidt mye unfriending for tiden, mange er over den tiden man la til aaaaalle :) Iallfall i min alder (20 årene).

Anonymous poster hash: b8793...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjære deg, jeg stilte et spørsmål. Det betyr ikke at jeg ligger våken om natten og grubler, eller planlegger noen Facebookvendetta. Tydelig at mange er glad i å lese dype betydninger inn i enkle spørsmål her :lol:

 

Facebook har mange funksjoner som jeg ikke kjenner til, så jeg lurte på om de hadde en sånn funksjon. Men det har de altså ikke. Takk til dere som svarte :)

Anonymous poster hash: a6bb2...626

 

 

 

Hehe, kunne jo spurt han/hun om akkurat det samme.. Hvorfor gidde å bruke energi på å skrive det.. og hvorfor gidder jeg å bruke energi på å skrive dette :P 

Anonymous poster hash: dbd72...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...