Gå til innhold

Hvilken KG-bruker kunne du tenke deg å bli VENN med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Dude91

Fame (< 3), Heartbeat, Frisørdama, Peaches, heihade, HarryDotter, Ann Christin, m.fl.

Glemte alegria og magicpie. Blæh.

Endret av Dude91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampen

Nå har jeg egentlig litt angst for sånne tråder, og dem er det mange av om dagen, fordi jeg ikke akkurat savner den tiden hvor ordet "klikking" var høyfrekvent og alle jeg vekslet et ord med var en del av klikken min. Derfor kommer jeg ikke til å nevne mange nick, men jeg har likevel lyst til å nevne at det er en mange fine mennesker her inne, som jeg nok kunne ha vært venn med. Jeg liker å tro at de vet hvem de er.;)

Når det er sagt, så har jeg lyst til å trekke fram en person som jeg egentlig allerede ser på som en venn, Cathrine88. Hun er rett og slett ei gjennomført bra dame, som kan få en til å lage usexy lattersnøftelyder, men også være med på dypere samtaler om tøffe ting. Det er også hyggelig å vite at det finnes en bruker her inne som er klarsynt nok til å se at jeg ikke er så slem at jeg spiser kattunger til frokost og babyer til middag.;) Cathy - du er speshul, på den fine måten. ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde kommet godt overens med New_Girl, alegria, absinthia, Pøbelsara, Ellevill, Ylvina og Hypnotica. Sikkert mange andre også, for jeg kommer overens med de fleste, men disse tror jeg at jeg kunne fått det artig sammen med :)

Trodde aldri jeg skulle bli nevnt i en slik tråd, jeg har jo knapt skrevet noe her de siste årene. Men kan bekrefte at Pøbelsara er super! :-)

Tusen takk for at du nevnte meg, følte meg litt ensom i dag og ble (litt barnslig) glad. :-)

:-)

Endret av Ellevill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Ja huff, vi må da ikke finne på å lage hyggelige tråder som får folk til å føle seg bedre! :rolleyes:

Det er nok flere her jeg hadde trivdes sammen med og ledd mye med, men for å ta de jeg husker i farta: Whitestripes, Silfen, Alja, Skreppamedleppa, Leketøytigern, mann42, Chloe, New_Girl med flere. Jeg vet det skulle ha vært flere nevnt her men jeg begynner å bli gammel og glemsk.

Å, snuppis, jeg glemmer at du har byttet nick! Beklager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Trodde aldri jeg skulle bli nevnt i en slik tråd, jeg har jo knapt skrevet noe her de siste årene. Men kan bekrefte at Pøbelsara er super! :-)

Tusen takk for at du nevnte meg, følte meg litt ensom i dag og ble (litt barnslig) glad. :-)

:-)

Jeg husker deg fra før i tiden (jeg hadde annet nick da), og har alltid syntes at du er en kul, morsom og smart dame!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaprifolen. Jeg synes hun virker som en veldig ok person.



Anonymous poster hash: 5891f...49b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampebob1

Svampebob virker trivelig han :) Akkurat sånn en guttekopis bør være :)

Jeg innbiller meg selv at jeg er litt trivelig og ;). Men bare så dere er advart, så har ikke jeg for vane å gå i vennefella. Skulle nesten ønske jeg gjorde det litt oftere. Det er fint å ha venninner. De kan man snakke med om ting som ikke gutter prater så mye om :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampebob1

Svampebob minner meg om en haugesunder. Det må være avataren, litt sånn araber.

Hehe ;).

Det med Haugesunding må være første gangen ;). Men det med araber har jeg fått høre før.

Bildet er manipulert, men det skjønte du nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Hehe ;).

Det med Haugesunding må være første gangen ;). Men det med araber har jeg fått høre før.

Bildet er manipulert, men det skjønte du nok ;)

nedtur...han på bildet er drømmemannen! Hadde glatt latt tannkjøttet mitt bli skrapet opp av den reggisen der frivillig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;).

Det med Haugesunding må være første gangen ;). Men det med araber har jeg fått høre før.

Bildet er manipulert, men det skjønte du nok ;)

Haugesundere ER arabere. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampebob1

nedtur...han på bildet er drømmemannen! Hadde glatt latt tannkjøttet mitt bli skrapet opp av den reggisen der frivillig!

Spørs om jeg må få meg tannregulering hvis det skal bli noe på meg da...

Håper du er glad i kjappiser, for det er det eneste jeg får til ;).

Haugesundere ER arabere. ;)

Haha :-D Endret av Svampebob1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Mange som nevner heihade. Har ikke fått med meg at det er en bruker med det navnet..

Jeg har visuell hukommelse og husker avatarer bedre enn nick så jeg forbinder henne med småsnasne Loke. Heihade virker som en festlig personlighet så hun er herved inkludert i det gode selskap! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Spørs om jeg må få meg tannregulering hvis det skal bli noe på meg da...

Håper du er glad i kjappiser, for det er det eneste jeg får til ;).

Haha :-D

Jepp, reggis OG paralysert sleng-øye, som på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dude91

Mange som nevner heihade. Har ikke fått med meg at det er en bruker med det navnet..

Jeg nevnte henne egentlig bare fordi hun har gitt meg kompliment og aldri har vært frekk mot meg. :fnise: Til syvende og sist vet vi ikke hvem som er bak nickene. Netiquette og RL kan være to forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haugesundere ER arabere. ;)

:snurt:

Anonymous poster hash: 1d0c1...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg egentlig litt angst for sånne tråder, og dem er det mange av om dagen, fordi jeg ikke akkurat savner den tiden hvor ordet "klikking" var høyfrekvent og alle jeg vekslet et ord med var en del av klikken min. Derfor kommer jeg ikke til å nevne mange nick, men jeg har likevel lyst til å nevne at det er en mange fine mennesker her inne, som jeg nok kunne ha vært venn med. Jeg liker å tro at de vet hvem de er.;)

Når det er sagt, så har jeg lyst til å trekke fram en person som jeg egentlig allerede ser på som en venn, Cathrine88. Hun er rett og slett ei gjennomført bra dame, som kan få en til å lage usexy lattersnøftelyder, men også være med på dypere samtaler om tøffe ting. Det er også hyggelig å vite at det finnes en bruker her inne som er klarsynt nok til å se at jeg ikke er så slem at jeg spiser kattunger til frokost og babyer til middag.;) Cathy - du er speshul, på den fine måten. ;)

Og uten å nevne meg.... ok, jeg går og krøller meg sammen inne i et kjøkkenskap og dør der alene....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...