Gå til innhold

Sjekker du hva andre har i handlevogna?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja jeg kikker. Ser jo sammenheng mellom kroppstypen og det som er i handlevogna, både til dem og til meg ;)

I dag såg jeg en far (utfra bilen han kjørte) at de skulle ha taco til middag i dag ;)

Jeg såg også mora til en i bhg at de hadde vaniljesaus, og da kom jeg på at det må vi jo også ha for vi har gele klart i kjøleskapet. Sa det høyt til henne, og da kom hun på at hun trengte gele :D



Anonymous poster hash: 40014...29c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, kikker kanskje litt på andre når køen går tregt. Går ikke aktivt inn for å dømme, men det jeg synes er teitest er faktisk alle jentene som kun kjøper kesam, cottage cheese, avokado og andre "moteprodukter".



Anonymous poster hash: 2aa3c...a28
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kikker kanskje litt på andre når køen går tregt. Går ikke aktivt inn for å dømme, men det jeg synes er teitest er faktisk alle jentene som kun kjøper kesam, cottage cheese, avokado og andre "moteprodukter".

Anonymous poster hash: 2aa3c...a28

Er dette regnet som moteprodukter? Jeg må jo bli uglesett i butikken om det er vanlig å synes at det er teit å kjøpe dette!

Er kjempeglad i cottage cheese med diverse nøtter og annet oppi til kveldsmat eller etter-treningsmat. Har spist det i flere år nå!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger først og fremst med på rare kombinasjoner, altså de som ikke tar ukeshandelen, men kanskje mangler et par-tre ting. Det er jo lett å identifisere at folk skal spise taco i helga ut fra handlekurven, men når personen bak en standard helgehandlekurv f.eks. kun kjøper skogsbæryoghurt, Salmalaks og pølsebrød fniser jeg litt inni meg.



Anonymous poster hash: 42a56...6a5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk aldri tenkt over hva folk har i kurven sin, men nå ble jeg nysgjerrig 0g kommer nok til å ta en ekstra titt neste gang jeg handler :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger først og fremst med på rare kombinasjoner, altså de som ikke tar ukeshandelen, men kanskje mangler et par-tre ting. Det er jo lett å identifisere at folk skal spise taco i helga ut fra handlekurven, men når personen bak en standard helgehandlekurv f.eks. kun kjøper skogsbæryoghurt, Salmalaks og pølsebrød fniser jeg litt inni meg.

Anonymous poster hash: 42a56...6a5

Sånt synes jeg også er gøy. :fnise:

Anonymous poster hash: 4c5f6...dbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være på topp 10 lista mi over totalt uinteressante ting.



Anonymous poster hash: 19431...f11
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg faktisk jeg aldri har tenkt over:P Har jo tenkt sånn; oi, det var full vogn, månedshandling/storfamilie, an aldri hva som er oppi.

Men mener jeg leste en artikkel en gang at dersom man la de sunne matvarene først på båndet til kasserer og de usunne sist, så ville kasserer(når spurt) oppfatte kjøper som sunnere enn om en kjøpte akkurat de samme varene og la de i motsatt rekkefølge:P



Anonymous poster hash: a78fa...ab0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg faktisk jeg aldri har tenkt over:P Har jo tenkt sånn; oi, det var full vogn, månedshandling/storfamilie, an aldri hva som er oppi.

Men mener jeg leste en artikkel en gang at dersom man la de sunne matvarene først på båndet til kasserer og de usunne sist, så ville kasserer(når spurt) oppfatte kjøper som sunnere enn om en kjøpte akkurat de samme varene og la de i motsatt rekkefølge:P

Anonymous poster hash: a78fa...ab0

Hehe, interessant. :)

Anonymous poster hash: 4c5f6...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ShopExpress, så da slipper jeg å stå i kø, men før den tiden la jeg litt merke til hva folk kjøpte. Tenkte kanskje en tanke eller to der og da, men fort glemt. Men, jeg flirer litt når jeg ser voksne damer med vogna full av pepsimax, "enda ei avhengig ei ja"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når personen bak en standard helgehandlekurv f.eks. kun kjøper skogsbæryoghurt, Salmalaks og pølsebrød fniser jeg litt inni meg.

Anonymous poster hash: 42a56...6a5

Sånn gjør jeg ofte. Fordi jeg mangler en ting her og en ting der blant sånne standard matvarer som jeg alltid har liggende. Planlegger sjeldent måltider. Skjønner ikke hva som er så morsomt med det. Det er vel lov å kjøpe enkeltvarer som ikke skal kombineres? Herlighet.

Anonymous poster hash: 8d6f2...c09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så denne tråden før jeg gikk i butikken i dag og tenkte jeg skulle se litt bedre etter enn jeg pleier, men – alas! som Shakespeare ville skrevet – jeg glemte det.

Stort sett legger jeg ikke merke til hva andre kjøper. Likevel hender det at det er vanskelig å la være å merke seg ting, slik som de som kjøper ti bokser kattemat, seks bokser hundemat, en halv liter melk og en pakke søte kjeks. For ikke å snakke om det unge, pene, greske og litt frika paret som kom inn på Lidl og skulle ha to flasker med, nei, ikke vin eller øl, ikke whisky eller melk, men fluorskyllemiddel. Mens de sto i køen kom jenta på at de trengte én ting til, så hun løp av sted og kom tilbake med – og her er det en klar sammenheng mellom varene – en stor sjokoloadeplate. :ler:

Nå kan sikkert folk tro rare ting om meg også når jeg handler på Spanos (et av de største supermarkedene i sentrum). De kan lett få inntrykk av at jeg stort sett lever av egg og hvitvin. Særlig det siste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så denne tråden før jeg gikk i butikken i dag og tenkte jeg skulle se litt bedre etter enn jeg pleier, men – alas! som Shakespeare ville skrevet – jeg glemte det.

Stort sett legger jeg ikke merke til hva andre kjøper. Likevel hender det at det er vanskelig å la være å merke seg ting, slik som de som kjøper ti bokser kattemat, seks bokser hundemat, en halv liter melk og en pakke søte kjeks. For ikke å snakke om det unge, pene, greske og litt frika paret som kom inn på Lidl og skulle ha to flasker med, nei, ikke vin eller øl, ikke whisky eller melk, men fluorskyllemiddel. Mens de sto i køen kom jenta på at de trengte én ting til, så hun løp av sted og kom tilbake med – og her er det en klar sammenheng mellom varene – en stor sjokoloadeplate. :ler:

Nå kan sikkert folk tro rare ting om meg også når jeg handler på Spanos (et av de største supermarkedene i sentrum). De kan lett få inntrykk av at jeg stort sett lever av egg og hvitvin. Særlig det siste.

Åh, gresk sjokolade er jo så godt! Jeg ble veldig overrasket i sommer.

(Er du på Rhodos?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker aller mest på det at andre tenker på hva jeg har i handlekurven.. Jeg har bulimi og når jeg har friske perioder handler jeg ganske så sunt, men i de syke periodene mine hender det ofte jeg drar på to forskjellige butikker for å handle eller kjører en halvtime ekstra bare fordi jeg skammer meg sånn over å kjøpe så mye drittmat. Så prøver jeg å kompensere for drittmaten med å putte sunne varer i handlekurven i tillegg og ender opp med å bruke altfor mye penger på varer jeg egentlig ikke trenger (kjøper f eks en pose tomater når jeg har masse tomater i kjøleskapet fra før). Folk bryr seg kanskje ikke, eller tror jeg kjøper inn til flere, men jeg føler det står skrevet på meg at jeg skal hjem og spise all denne dritten alene..

Ja, jeg vet, jeg er psyk :P



Anonymous poster hash: 2377a...127
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger først og fremst med på rare kombinasjoner, altså de som ikke tar ukeshandelen, men kanskje mangler et par-tre ting. Det er jo lett å identifisere at folk skal spise taco i helga ut fra handlekurven, men når personen bak en standard helgehandlekurv f.eks. kun kjøper skogsbæryoghurt, Salmalaks og pølsebrød fniser jeg litt inni meg.

Anonymous poster hash: 42a56...6a5

Akkurat sånn tenker jeg og :fnise: Prøver å gjette for meg selv hva vedkommende skal i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er sånt jeg kikker på og funderer over når jeg står i kø. Tenker også at andre legger merke til det jeg kjøper og blir litt flau når jeg kjøper first price, så kjøper alltid det med andre varer som jeg legger det innimellom :/



Anonymous poster hash: 671c6...8e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Hehe, nei. Har mer enn nok med min egen handlevogn og min egen handleliste, såpass mye at jeg må vel nesten gå på kjentfolk for å se de på butikken. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gresk sjokolade er jo så godt! Jeg ble veldig overrasket i sommer.

(Er du på Rhodos?)

Rodos er riktig. Jeg spiser sjelden sjokolade, så jeg er redd jeg vet lite om de greske sortene. Kanskje jeg burde sjekke utvalget bedre og se om jeg finner noe som frister.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...