Gå til innhold

Hvor mye tror du at du får igjen på skatten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller må betale tilbake?

Jeg tror jeg får igjen ca 20.000, håper jeg ikke blir skuffet :fnise:

La oss se hvem som kommer nærmest det vi tror. Selvangivelsen er klar 19. mars.



Anonymous poster hash: 6bc04...6c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet jeg får 25 435 eller noe veldig tett på det (uten renter)

Mannen får 10 327 ca ;)

Anonymous poster hash: f2533...056

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har regnet meg frem til at jeg får igjen ca 3000 kroner, brukte kalkulatoren på skatteetaten. Så lenge jeg ikke får baksmell er jeg fornøyd.



Anonymous poster hash: 3ec19...47f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man trenger da ikke tippe. Det er en smal sak å finne ut så fremt man har kontroll på økonomien sin. Det er jo ikke et sjansespill. :)

Selv får jeg tilbake ca. 7000. Det er rentefradrag. Uten disse ville jeg gått i null.



Anonymous poster hash: 4bb68...124
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 45 000 kr.

Mvh Yvonne :heiajente:

Hvorfor vil du skatte så mye ekstra? Skjønner meg ikke på folk som deg. må finnes en bedre spare metode enn dette og en spare måte du får mye mer avkastning på?

Anonymous poster hash: 45c56...a52

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du skatte så mye ekstra? Skjønner meg ikke på folk som deg. må finnes en bedre spare metode enn dette og en spare måte du får mye mer avkastning på?

Anonymous poster hash: 45c56...a52

For noen er det å spare på skatten den beste måten. For andre ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får igjen 2-3000 kr.

Skattekortet mitt regulerer skatten slik at det blir så nærme 0 som mulig.



Anonymous poster hash: 63ef0...05c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det an å få igjen 45.000 på skatten?

Overskatting så det holder hver måned?

Hvorfor vil du skatte så mye ekstra? Skjønner meg ikke på folk som deg. må finnes en bedre spare metode enn dette og en spare måte du får mye mer avkastning på?

Anonymous poster hash: 45c56...a52

Dette er overhodet ikke gjort med intensjon. Det er heller en kombinasjon av flere sammenfallende faktorer. Jeg har hatt tabelltrekk i hele 2014. Dette tabelltrekket ble endret for 2015 slik at jeg heldigvis ikke får igjen så mye i 2016 og dermed også får mer hver måned.

Men det er altså en kombinasjon av at 2014 var det første året hvor jeg har jobbet fulltid hele året, jeg fikk mitt første boliglån og jeg har rett og slett fått flere fradrag som jeg nødvendigvis ikke kunne forutse i 2013 og starten av 2014.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er overhodet ikke gjort med intensjon. Det er heller en kombinasjon av flere sammenfallende faktorer. Jeg har hatt tabelltrekk i hele 2014. Dette tabelltrekket ble endret for 2015 slik at jeg heldigvis ikke får igjen så mye i 2016 og dermed også får mer hver måned.

Men det er altså en kombinasjon av at 2014 var det første året hvor jeg har jobbet fulltid hele året, jeg fikk mitt første boliglån og jeg har rett og slett fått flere fradrag som jeg nødvendigvis ikke kunne forutse i 2013 og starten av 2014.

Mvh Yvonne :heiajente:

Du vet at det er mulig å endre skattekortet sitt i løpet av året? Det er bare å gå inn på skatteteaten.no og registrere de nye endringene når som helst.

Anonymous poster hash: b27b6...574

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...