Gå til innhold

Bruce Jenner, wow for et sjokk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett på tv serien til familien, og Bruce oppfører seg ikke som en mann i det hele tatt. Han er ekstremt feminin. Skjønner ikke hvordan folk kan si at det kom som et sjokk, at han egentlig er kvinne :S



Anonymous poster hash: b9dc3...b47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom som et sjokk for meg i hvertfall. Jeg har alltid syntes han har vært femi, men jeg hadde aldri trodd at han egentlig var kvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vises jo at han egentlig skulle ha blitt født som kvinne.. Måten han går på, snakker.. bare hvordan han er. Han ser ikke homofil ut, men feminin som ei kvinne.

ts



Anonymous poster hash: b9dc3...b47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom litt som et sjokk for meg også.

Har fulgt med alle sesongene, og har lagt merke til at han alltid ler litt av damene når de er skikkelig stereotypisk dame av seg.

Han er nok mer feminin enn mennene i min familie, men at han er veldig feminin har jeg egentlig aldri tenkt på. Det har aldri slått meg at han vil være kvinne eller kunne vært homofil.

Synes ennå ikke at han er spesielt feminin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle blir feminine i forhold til x-kona :P

Men seriøst så er det stor forskjell på folk. Noen er feminine gutter(uten å være homofile eller noe "unormalt") og noen er barske kvinner (uten at de er noe enn rett og slett normale kvinner)

Så er det jo det at man ser det man vil se. Tenker man ikke tanken, så ser man det ikke. En annen ting er jo at han kanskje begynte å oppføre seg mer feminint etterhvert som han/hun for fullt innså at dette var det som var rett for h*n. (Sliter med å si uforbeholdent "hun" enda, tross for at det er ikke bare fysisk betinget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... hos noen så er det ikke synlig i det hele tatt. For eksempel homofile. Vet om flere som plutselig ble homo over natten, var super feminin for så å gå tilbake til hetro igjen etter ungdomsårene var over.

Slik var det med jentene også, av med håret og null sminke, for så å gå tilbake til hetro etter noen år.

Men de som er seg selv, menn er menn, samme om de er homofil eller ikke. Og det er de som fortsatt er homofil. De som ikke ble super femi rett etter at de kom utav skapet, de er forsatt homofil. De er den de er, og alltid har vært.

Men ja, noen er mer feminine enn andre. Og Bruce er en av de, han virker ganske femi i serien også. Hele holdningen hans, og måten han snakker på. Har alltid tenkt at han var homofil, så det at han er transe kom ikke som et sjokk i det hele tatt.

ts



Anonymous poster hash: b9dc3...b47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde heller ikke tenkt det uten å høre ryktene.. Han liker jo golf, sport (friidrett, hehe), helikopter, våpen osv.. I sine yngre dager var han jo rett og slett en kjempe kjekkas! Har jo også synes at han har blitt mer og mer feminin i utseende, men jeg tenker jo ikke automatisk trans fordet om..



Anonymous poster hash: 728e5...3cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ikke tenkt det uten å høre ryktene.. Han liker jo golf, sport (friidrett, hehe), helikopter, våpen osv.. I sine yngre dager var han jo rett og slett en kjempe kjekkas! Har jo også synes at han har blitt mer og mer feminin i utseende, men jeg tenker jo ikke automatisk trans fordet om..

Anonymous poster hash: 728e5...3cd

Enig. Han fikk en etterhvert feminin look, med all kirurgien, men det gjør mange menn som ikke er "født i feil kropp" også (når de strammer ansiktet, løfter pannen etc.). Bruce Jenner har jo faktisk vært olympisk mester i tikamp! Så nei, tenkte ikke tanken at han var kvinne før ryktene begynte å svirre.

Anonymous poster hash: 7f8cd...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...