Gå til innhold

Trolljegerne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper klassekamerater gjenkjenner han ''juss''studenten, som ikke visste noe om juss. :fnise:

Han følte seg sikkert veldig nervøs når de kom til han, men hva har ikke de jentene og guttene han lurte følt på hver dag.

Spesielt de som oppfordrer til selvmord og spytte på graven, kaste gravstein :sjokkert: De bør bli lagt inn på lukket avdeling til de kan oppføre seg. For kanskje de ikke er fysisk en trussel, men å psyke ut folk på den måten er veldig alvolig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble litt sjokkert over at identitetstyveri ikke er et lovbrudd i Sverige.. Det er vel det i Norge?

Er det de holder på med faktisk lov. Er jo ulovlig å stjele og missbruke bilder. Trakassere folk på den måten :omg: Og politiet kan ikke bruke skattepenger på å etterforske slike saker, sa de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper klassekamerater gjenkjenner han ''juss''studenten, som ikke visste noe om juss. :fnise:

Han følte seg sikkert veldig nervøs når de kom til han, men hva har ikke de jentene og guttene han lurte følt på hver dag.

Spesielt de som oppfordrer til selvmord og spytte på graven, kaste gravstein :sjokkert: De bør bli lagt inn på lukket avdeling til de kan oppføre seg. For kanskje de ikke er fysisk en trussel, men å psyke ut folk på den måten er veldig alvolig.

Enig. Jeg tror han ble veldig nervøs og han begynte jo å gå fortere. "Kan vi gå litt vekk" :ler: Det var nok flaut å bli tatt rett etter skoletid ;) Merkelig at han faktisk studerte juss!

Anonymous poster hash: 4ccb9...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whatevz

vi burde invitere Robert Ashberg til Norge :D Han er tøff! Klarer ikke å se for meg en norsk programlederne kanskje like tøff. Eller har dere noen forslag til hvem det eventuelt skulle vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi burde invitere Robert Ashberg til Norge :D Han er tøff! Klarer ikke å se for meg en norsk programlederne kanskje like tøff. Eller har dere noen forslag til hvem det eventuelt skulle vært?

Jeg kommer ikke på noen faktisk. Digger at Robert er så tøff og streng. Skikkelig steinansikt.

Anonymous poster hash: 4ccb9...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er syke i hodet!! :sjokkert:

Trollene her må ha fryktelig mye sinne i seg. Skjønner ikke at det er mulig. Fysj!

Også han jævla dritten som ringer familier og sier barna har dødd? Fikk ikke med meg alt, men var det ikke det han gjorde?

Anonymous poster hash: bd9e7...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I begynnelsen av episoden i dag.

Anonymous poster hash: bd9e7...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkars han gutten på 13 :( Gjør vondt i hjerterota hvor fæle noen var mot han. Spesielt han ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whatevz

Det er det sykeste jeg har sett! !! Han ringer foreldrene og sier at ungen har dødd. Og den reaksjonen fra foreldrene der de hyler og skriker var helt forferdelig. At noen får "pleasure" av å ringe noen og si at ungen er død? Verste jeg har sett i trolljegerne helt klart.

Endret av Whatevz
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er syke i hodet!! :sjokkert:

Trollene her må ha fryktelig mye sinne i seg. Skjønner ikke at det er mulig. Fysj!

Også han jævla dritten som ringer familier og sier barna har dødd? Fikk ikke med meg alt, men var det ikke det han gjorde? Anonymous poster hash: bd9e7...107

Jo, det gjorde han. Han sa bussen sønnen satt på kræsjet, og at sønnen hadde dødd. Er det mulig? Hørte foreldrene ble helt knust! Grusomt å høre på :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen! Hvordan kan noen være så ondsinnet at de ringer å sier barnet til noen er døde?! Det går bra ikke an!

Mobbing er et stort i skolene og sjokkert at så lite blir gjort. Stakkars jente med amputert arm. Hva folk klarer å lire av seg! Selvfølgelig vil hun ikke møte han! Herregud.

Anonymous poster hash: 17c6c...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det gjorde han. Han sa bussen sønnen satt på kræsjet, og at sønnen hadde dødd. Er det mulig? Hørte foreldrene ble helt knust! Grusomt å høre på :(

Oi, fikk ikke de første 10 min med meg, men hvor sykt da! :sjokkert:

Latterlig at alle nekter. Hallo, det står jo svart på hvitt! Makan til fjols.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke på noen faktisk. Digger at Robert er så tøff og streng. Skikkelig steinansikt.

Anonymous poster hash: 4ccb9...e40

Christer falch ;)

Anonymous poster hash: 42419...f0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Christer falch ;)

Anonymous poster hash: 42419...f0e

Ikke dumt. Rasshøll-attityden har han jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Jeg har kun sett to episoder. Den i går og den da hun PH deltageren var med.

Jeg synes det er grusomt hvor mye folk kan mobbe og hetse et annet menneske de ikke en gang kjenner! Jeg forstår det bare ikke. Hvorfor så mye hat?

Han første som var med i går, var helt på trynet. Hvem er det som finner det underholdende å ringe foreldre for å si at sønnen har dødd? Det er bare trist synes jeg. Håper så inderlig han fikk en straff! Så nektet han å sier "hun begynte å mobbe meg først" etter han sa han ikke visste hvem hun var og de hadde ikke hatt noe kontakt. Han skrullingen her burde få profesjonell hjelp!

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...