Gå til innhold

Skumle bøker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil anbefale Val McDermid og serien hennes om kriminalpsykologen Tony Hill. Jeg har lest to av dem - Arr på sjelen og Hevnen, og ble vettskremt av begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest O.G.

Jeg elsker å bli skremt, men klarer ikke å se på skrekkfilmer... Derfor har jeg blitt glad i å lese skumle fortellinger og bøker! Blir veldig glad om noen har noe de vil anbefale :)

Anonymous poster hash: 7b355...0ee

Vampyrserien av Justin Cronin bør du prøve. Jeg fikk ikke gjort annet enn å lese den helgen de to første bøkene kom.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode forslag her, tusen takk, alle sammen! Skal sjekke ut alt :jepp:

Lukk øynene, det er noe der ute... Debutboken til Johs Malerman, en bandartist.

Leste den på to dager. Var ikke meg selv i en uke etterpå! Universal studios har allerede kjøpt filmrettighetnene,

http://tinesundal.blogspot.no/2015/03/lukk-ynene-det-er-noe-der-ute-av-josh.html

Denne holder jeg faktisk på med nå, er snart ferdig! Skikkelig god og intens, liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

Ungdomsbøker kan absolutt være gode og interessante! Lurer bare på om bøker i akkurat den sjangeren kanskje kan bli litt tamme?

Haha eg syns i alle fall den var skummel, men eg blei redd av Divergent liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha eg syns i alle fall den var skummel, men eg blei redd av Divergent liksom :P

:fnise: Handler vel litt om hva man er vant til, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...