Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre/ikke gjøre med dette lokale?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes også at lokalet og møblene er nydelige. Og er ikke vegger og alt i en farge som ligger nær fersken? Du kan kanskje ha fersken i brudebuketten, men ikke så mange andre steder. Velg heller en annen accentfarge som de andre har nevnt over. Hvis du beholder gardinene, kan blått være et alternativ. Gjør det lekkert uten å overdrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et fantastisk flott lokale!

Først og fremst har jo dette rommet enormt med potensiale.. Jeg er ikke enig med alle andre her som skriver at du bør droppe fersken som gjennomgangsfarge, men syns kanskje du heller skal velge en komplementærfarge i tillegg, slik at det ikke kun blir fersken.

Mintgrønn er jo en farge som passer svært godt til, som jeg også kan tenke meg vil komplimentere rommet svært godt (særlig da den ene døren ser ut til å være mintgrønn).

Derimot syns jeg IKKE du bør bytte gardiner, ha stoltrekk på stolene osv. Du bør la rommet være slik som det er!

Det du istedenfor bør gjøre er å ha hvite duker som du sier, og la fargene gå igjennom på bordpynten. Blomster i duse pasteller, små detaljer i bordkort, servietter, osv.

Anbefaler virkelig å ta et søk på "peach mint green wedding" på Pinterest, der får du nok ENORMT med inspirasjon. :)

Her er noen bilder av hva jeg tenker ville passet fantastisk godt som bordpynt med lokale du har vist;

post-84185-0-55809900-1409658735_thumb.jpost-84185-0-41108700-1409658741_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ingen stoltrekk!! Nydelig lokale, pynt med passende ting på bordet. Flotte kandelabere kan det jo hende de har der i samme stilen ;) ville ikke pyntet med fersken, fargen vil kræsje :P og ikke for mye stasj på bordene heller... Lykke til! Det blir nok kjempefint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk for mange kommentarer og forslag:)) For å si det først; Ikke alt man ser i rommet skal stå der, som f.eks messing lysestakene, enkelte lamper osv. Bordene er heller ikke stilt opp på rett måte. Bildene er tatt med kun for å vise rommet generelt.

Jeg dropper stoltrekk, og bruker heller de pengene på noe annet. Når det gjelder gardiner tror jeg fortsatt hvitt hadde vært fint, men tenkte å ta med en prøve å henge det opp slik at det blir lettere å se. Når det gjelder ferskenfargen, hadde jeg nå tenkt å blande fersken med hvite blomster, slik at det ikke kun blir fersken. Men er ikke fastlåst på fersken fargen, så får fortsette å titte på nettet etter andre muligheter.

Tenker at jeg vil ha en del levende lys og blomster samt annen pynt/dekorasjon på bordene.

Lokalet blir nok veldig fint til slutt, men synes det er vanskelig å se for seg alt.

Så burde nok hatt en interiør ekspert med meg;P For jeg er ingen ekspet!

Endret av viljar88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så flott! :D Fantastisk stemning her. Og ja, du er nok litt blind på dette lokalet siden du vokste opp her. Gjestene vil se det med våre øyne.

Jeg ville ikke byttet gardiner eller noe. Ville hatt det så tradisjonelt som mulig her. Hvite duker er jo festduker, så det må du ha. Masse lys - tente lysekroner og staker med lange stearinlys. (Ikke små telysholdere - etter min mening kan du gå for lange, hvite lys her.). Pyntet på bordene med store servietter brettet på en fin måte, kanskje? Og tatt ut alle småting som står i en krok og fyller opp rommet, lamper som du ikke bruker, nips på hyller el.l.

Jeg tenker at dette lokalet har du i boks. Jeg ville brukt energien min på andre ting. Tenkt ut en spennende velkomstdrink, evt hvordan du skal pynte uteområdet/gangen inn til dette rommet?



Anonymous poster hash: c51b0...e43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er! Nydelig lokale!

Dropp for all del tanken om stoltrekk.

Hvite duker, enkel - men kreativ - bordpynt.

Jeg ser for meg at ferskenfarge vil "dø" litt i disse lokalene. Feil i forhold til tresortene. Jeg ville heller gått for farger som gir en kontrast.



Anonymous poster hash: 161cb...268
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lokalet er kjempefint og det er stolene og. Det eneste jeg villa ha kvitta meg med er den stålampa. Når er bryllupet? Kunne noe flerfarga være et alternativ til reine fersken-oppsatser? Feks en mindre versjon av denne?

http://www.hanamoflorist.ca/index.php?main_page=popup_image&pID=462&zenid=ngnis3kd8m4ojqidoogm7fj336

Hva mener du med stålampe? Etter min oppfatning betyr det gulvlampe. Hvor ser du denne lampen? Jeg ser en lampe som står oppå et piano (?).

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...