Gå til innhold

Årets piggdekk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal bytte til hakka 8 nå. Hørt veldig mye bra om dem, og forhandleren vi bruker mener de er så bra at de har lovt nye dekk til et par andre stamkunder dersom de ikke er fornøyde, samt pengene igjen for de første dekken. Så da antar jeg de burde være gode :-)

Kjører på nordnorsk vinterføre, fjellovergang med skiftende vær og alltid glatt siste del til hytta. Derfor vil vi ha pigg.

Anonymous poster hash: bad62...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal shoppe litt dekk, og ønsker definitivt piggdekk, har sett på Naf sin test i år og vurderer Continental ContiIcecontact som kom på andre plass (heller de enn førsteplassen da disse kom best ut på våt vei i tillegg til å være topp på is og kun hakket under førsteplassen å snø)

Er det noen her som har innspill eller tips?

Jeg hater å kjøre på glatta, så jeg MÅ ha best mulig dekk!

Noen tips til hvor de er billige å kjøpe i Oslo/Akershus?

Anonymous poster hash: 1c78f...297

Johs Bjerke på Bryn i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper billige piggdekk jeg. Nå i høst betalte jeg 2800 ferdig på lagt. Kjører de maks 2 sesonger. Kona har hakkapelita 7 og mine billige er like bra. Men vi har 4wd begge 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@jackdaniel, hva et det for noe merke og dimensjon? Jeg betaler vanligvis det dobbelte for helt alminnelige 195/65 dekk i 15 tommers størrelse.

Sverger da til Nokian Hakkapeliitta 7 til vinteren og Uniroyal Rainexpert om sommeren (Bergenser).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...