Gå til innhold

The Hours


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Kommer til å se filmen' date=' og har jo hørt om at filmen har en handling rundt "Mrs. Dalloway". Lønner det seg å lese "Mrs. Dalloway" først?[/quote']

Jeg vil ihvertfall anbefale å lese den først og sette seg litt inn i Virginia Woolfs liv først, da får man nok mye mer ut av filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes filmen var bra, men også jeg ble litt skuffet over filmen, etter som den hadde fått så meget bra kritikk. Kommer nok ikke til å kjøpe den på dvd selv, men har en venninne som elsket den filmen; kanskje hun skal få den til jul, hvis hun ikke kjøper den selv først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har leid den filmen og skal se den i kveld. Vet ikke noe om Wirginia Wolfe fra før jeg... er det et must? Noen som har tid til å ta en kjapp gjennomgang?

Amber ikke logget på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også nettopp filmen på kino og ble litt skuffa jeg :-?  

Forventningene ble ikke helt infridd etter all den gode kritikken filmen har fått. Syntes den var litt kjedelig og litt lang - ellers helt OK

:enig::enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ikke ut som en film for meg.

Husker da jeg bestilte The English Patient fordi den skulle være så bra. Det tok meg tre dager å komme gjennom filmen, og tre sekunder å konvertere den om til opptakskassett. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...