Gå til innhold

Kjæresten vurderer det samme....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Til neste år er jeg endelig ferdig med vgs, men jeg  vet fremdeles ikke hva jeg skal studere, så skal søke meg inn på  et årstudium (som inneholder en reise for å gjøre det enda mer spennende). Jeg har delt mye om dette til kjæresten min, og han har også sagt at han vil studere dette da han syntes det hørtes spennende ut, han skal inn på politihøgskolen etterhvert men er ikke gammel nok enda...Så ha nvurdere å studere det samme som meg og han vil også reise til samme land på turen...Jeg synes det høres koselig ut og det er trygt å ha en i samme situasjon som jeg kjenner fra før av, men hva tenker dere? Tror dere folk kommer til å synes det er rart? 

 

Hva hadde dere gjort om kjæresten deres ville studert det samme? 

 

(Vil helst ha seriøse svar)



Anonymous poster hash: 52cc1...96f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det høres koselig ut, jeg. :)



Anonymous poster hash: da80a...756
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes det høres koselig ut, jeg. :)

Anonymous poster hash: da80a...756

 

Jeg synes det er koselig at kjæresten min vil studere det samme som meg et år, siden jeg må flytte og slikt og ser ikke store problemer med det. Er bare redd for at andre studenter vil synes det er rart....

Anonymous poster hash: 52cc1...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere ikke låser dere fast i hverandre og ikke er interessert i å bli kjent med medstudentene ser jeg ingen grunn til å tro at noen ville reagert på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bekymre deg for slikt. Det eneste du skal tenke på er at du skal få deg en matnyttig utdannelse du trives med. Resten av verden og livet går sin gang :)



Anonymous poster hash: a2493...bbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Til neste år er jeg endelig ferdig med vgs, men jeg  vet fremdeles ikke hva jeg skal studere, så skal søke meg inn på  et årstudium (som inneholder en reise for å gjøre det enda mer spennende). Jeg har delt mye om dette til kjæresten min, og han har også sagt at han vil studere dette da han syntes det hørtes spennende ut, han skal inn på politihøgskolen etterhvert men er ikke gammel nok enda...Så ha nvurdere å studere det samme som meg og han vil også reise til samme land på turen...Jeg synes det høres koselig ut og det er trygt å ha en i samme situasjon som jeg kjenner fra før av, men hva tenker dere? Tror dere folk kommer til å synes det er rart? 

 

Hva hadde dere gjort om kjæresten deres ville studert det samme? 

 

(Vil helst ha seriøse svar)

Anonymous poster hash: 52cc1...96f

 

Ja, det kommer til å bli kjempekooooooselig å reise sammen når dere egentlig ikke er på talefot lenger etter et ikke altfor pent brudd.

Anonymous poster hash: 6b9dd...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare ikke vær limt fast i hverandre på skolen. Prøv å bli kjent med de andre og.

 

Da jeg studerte var det et kjærestepar der, men de holdt hender hele tiden, satt alltid sammen. Gikk den ene på do, sto den andre utenfor. Og sånn var det hele året. Folk pratet ikke så positivt om de.



Anonymous poster hash: 04ea5...912
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et ektepar i min klasse og det går helt fint :)

Anonymous poster hash: 14d86...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bare ikke vær limt fast i hverandre på skolen. Prøv å bli kjent med de andre og.

 

Da jeg studerte var det et kjærestepar der, men de holdt hender hele tiden, satt alltid sammen. Gikk den ene på do, sto den andre utenfor. Og sånn var det hele året. Folk pratet ikke så positivt om de.

Anonymous poster hash: 04ea5...912

 

Neimen huffda, noen bryter "reglene". Så det ut som de brydde seg? De kan jo ikke ha gjort det siden de fortsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...