Gå til innhold

Tips til gynekolog i Oslo (tør ikke ha sex 3 spm)


visningsnavnetmitt

Anbefalte innlegg

Hei,
jeg er en voksen dame som ønsker å gå til en ærlig gynekolog, bare for å sjekke at alt er i orden og også spørre om muligheter for statsstøttet labiaplastik. Jeg har ikke vært hos annen gynekolog før enn på ungdomsklinikken for 10 år siden i forbindelse med å sjekke etter kjønnssykdom. Jeg er 29 år nå og pen, men veldig usikker på understellet mitt og har derfor ikke hatt sex på 6 år.

1) Min ene indre kjønnsleppe henger OVER 2 CM utenfor når jeg står og den kan draes ut enda lenger, jeg ser yngre(?) gutter beskrive dette som roastbeef og ekkelt og jeg føler også selv at det er en mini-penis som stikker ut der. (Det må jo være veldig ekkelt for menn når de forventer en vagina)

2) selvom jeg har hatt få sexpartnere føler jeg at jeg har en stor vagina,
jeg sliter i tillegg med at jeg blir utrolig våt noe som gjør at jeg føler lite og da frykter jeg jo at det samme vil gjelde mannen(???!!?) og jeg holder meg derfor simpelthen unna sex.

3) den siste tingen jeg hele tiden undrer over er denne vagina muskelen, jeg klarer fint å klemme den når jeg sitter eller ligger, men hvis jeg har noe inni meg er det helt umulig. Desutten må jeg konsentrere og fokusere så mye på det når jeg gjør det, er det vanlig for dere også? Menn vil jo at man skal gjøre dette under sex, men ser for meg at det gjør hele sexakten til en anstrengt prestasjon og noe som er turn off for meg selv nettopp fordi jeg må konsentrere så mye på akuratt å klemme de sekundene og neste sekundene enn å nyte selv..

Trenger ingen du-er-helt-normal-bare-kjør-på-oppmuntring,
men heller konkrete svar på tips til en allright gynekolog eller klinikk i Oslo som det går an å snakke med dette om, eller f.eks konkret svar på hvor lang(e) dine kjønnslepper er til sammenligning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carsten Trolle hos Majorstuaklinikken er helt fantastisk. En gammel mann som virkelig får meg til å slappe av og glemme hvor jeg er. Er en privatklinikk, så en undersøkelse koster 1300,- men det er det verdt!

Anonymous poster hash: 49b0b...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ung med lange kjønnslepper, og har aldri fått en eneste negativ kommentar på det, og har fått inntrykk av at gutter faktisk liker det! Så synes det er litt rart at du som en voksen dame er så usikker på ditt eget underliv.. Personlig synes jeg ikke man skal operere med mindre det faktisk er noe helsefarlig eller gjør fysisk vondt, så hvis jeg var deg ville jeg heller ha jobbet med selvsikkerheten og innsett at det "problemet" du har egentlig ikke er et problem. :)

Anonymous poster hash: 7cdbb...aad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Jeg skal gi deg et sånt svar du ikke ønsker. For du høres faktisk helt normal ut. At de indre kjønnsleppene stikker utenfor de ytre, er helt normalt. At du ikke klarer å klemme med skjedemusklene når du har noe inne i deg, er også helt normalt. Du kan trene opp skjedemusklene ved knipeøvelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner igjen mye av det du skriver. Kjønnsleppene har jeg uten unntak fått positive tilbakemeldinger på. Før var jeg veldig usikker, nå bryr jeg meg ikke om det lenger. Er jo bare deilig når de blir sugd på. ;)

Og ved operasjon får vist kjønnsleppene en sånn hard unaturlig arrkant. :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok du må belage deg på å få tilbakemelding om at dette er helt normalt.

Så spørsmålet blir mer om du virkelig ikke klarer forsones med det faktum og dermed vil vurdere korrigering kirurgisk.

Anonymous poster hash: 74ce1...530

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ove Mortensen hos Smedstadgynekologene (holder nå til i Oscarsgate i Oslo) er fantastisk.



Anonymous poster hash: 77207...84b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å kjenne om du klemmer når du bruker musklene på en penis - da må du nesten spørre om det merkes. Prøv en dildo som er mye hardere så vil du kjenne at du klemmer...



Anonymous poster hash: b7e84...2fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putt to fingre i vagina og klem til. Du kjenner dette om du har normal muskel der nede

Anonymous poster hash: 1a6f9...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner igjen mye av det du skriver. Kjønnsleppene har jeg uten unntak fått positive tilbakemeldinger på. Før var jeg veldig usikker, nå bryr jeg meg ikke om det lenger. Er jo bare deilig når de blir sugd på. ;)

Og ved operasjon får vist kjønnsleppene en sånn hard unaturlig arrkant. :/

Ville bare kommentere det du sier at du tror kjønnsleppene får en unaturlig arrkant. De kjærer ikke langs hele kjønnsleppen, De gjør et v-snitt et stykke bakpå, klipper vekk v-stykket og syr sammen det lille området, da strekkes ytterkantene litt nedover, sånn at kjønnsleppen blir mindre,

Jeg kan skjønne at du vil operere deg, ts. Men gjør det hos en erfaren kirurg. Man kan søke opp bl.a Aviva hekse og Askimklinikken. Jeg vet ikke hvem som gjør disse operasjonene i det offentlige, men noe sier meg at ikke alle er like erfarne. Det bør gjøres av en plastikkirurg, ikke gynekolog.

Anonymous poster hash: ef355...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare kommentere det du sier at du tror kjønnsleppene får en unaturlig arrkant. De skjærer ikke langs hele kjønnsleppen, De gjør et v-snitt et stykke bakpå, klipper vekk v-stykket og syr sammen det lille området, da strekkes ytterkantene litt nedover, sånn at kjønnsleppen blir mindre,

Jeg kan skjønne at du vil operere deg, ts. Men gjør det hos en erfaren kirurg. Man kan søke opp bl.a Aviva helse og Askimklinikken. Jeg vet ikke hvem som gjør disse operasjonene i det offentlige, men noe sier meg at ikke alle er like erfarne. Det bør gjøres av en plastikkirurg, ikke gynekolog.Anonymous poster hash: ef355...3a0

Edit skrivefeil.

Anonymous poster hash: ef355...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå til Majorstua-klinikken, bra gynekologer selv om de er gamle menn.

Jeg kan også anbefale time hos sexolog, f.eks Gro Isachsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt vondt i meg av denne tråden. Slik som du skriver TS, så høres du ut som meg når jeg var 14 år. Har også en indre kjønnsleppe som er lengre enn den andre og det har aldri vært noe problem. Ingen har kommentert det på noe negativ måte jeg og eksen min pleide å le av det fordi vi synes det var artig.

Hvis du hadde hatt sex så ville du kanskje ha blitt tryggere på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...