Gå til innhold

pergotime tablett


Ayesh

Anbefalte innlegg

Hei min gynekolog har gitt med pergotime som jeg ta fra syklus dag 3 til syklus dag 5. Og så står det at jeg må ha samleie fra dag 5 til dag 9 etter siste tablett. Problemet er at mensen varer i ca 8-9Dager. Hvordan skal jeg ha sex når jeg fortsatt blør? Igår var det siste dag med tablett og jeg blør fortsatt mye. Til jeg er ferdig med mensen da er det de dagene også da det var stor sjans for å bli gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vidt jeg husker var det slik at jeg begynte på pillene dag 2 og da jeg var ferdig med siste pille skulle vi ha samleie annenhver dag frem til jeg fikk neste menstruasjon.

Det er ikke noe problem å ha sex selv om man har mensen. Det blir ikke mer problemer enn du lager selv ut av det.

Anonymous poster hash: 1e34e...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ta pille fra og med syklusdag 3 til og med syklusdag 7 - altså en hver dag. Er du sikker på at det bare skal være dag 3-4-5? Du kan begynne å ha sex annenhver dag fra syklusdag 10 - EL før det er høyst usannsynlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg husker var det slik at jeg begynte på pillene dag 2 og da jeg var ferdig med siste pille skulle vi ha samleie annenhver dag frem til jeg fikk neste menstruasjon.

Det er ikke noe problem å ha sex selv om man har mensen. Det blir ikke mer problemer enn du lager selv ut av det.Anonymous poster hash: 1e34e...f05

Takk for svaret ☺ ble du gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ble ikke det.

Anonymous poster hash: 1e34e...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ble ikke det.Anonymous poster hash: 1e34e...f05

Ohhhh jeg tar provera og progynova også itillegg til pergotime. Tok du kun pergotime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun pergotime. At jeg ikke ble gravid har ingenting å si for dine muligheter. Jeg er steril så kan ikke bli gravid. Det fant de ut etterpå

Anonymous poster hash: 1e34e...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...