Gå til innhold

Fått barn via Danmark?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"ALLE" snakker om Mulighetene i Danmark.Hva er det egentlig de gjør der? kunstig befruktning? kan alle gjøre dette? hva er prisen, og hva er mulighetene i Norge da?

Hvilke undersøkelser må jeg ha gjennomgått før jeg kvalifiserer til kunstig befruktning?

Hilsen en som lurer :-)

Anonymous poster hash: 32c7f...fff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke kvinner forstår hva de gjør når de lar seg insemineremed sæd fra ukjente.

Barnet blir identitetsløst, man kjenner ikke til donorens opphav, barn vil som regel

vite noe om sitt opphav når de blir eldre.

Det finnes massevis av menn som gjerne befrukter en kvinne gratis.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort å dra dit for å få barn alene, hvis det er planen. Mange alenemødre (og -fedre) gjør en strålende jobb, men å sikte seg inn på en slik tilværelse er en av få ting jeg som et ellers sosialliberalt menneske virkelig ikke klarer å akseptere. Mange aleneforeldre gjør det bedre enn de som vokser opp med to, men det er ikke noe man sikter seg inn på av den grunn.



Anonymous poster hash: 06731...e29
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig bra man kan fryse ned egg!

Anonymous poster hash: beb21...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort å dra dit for å få barn alene, hvis det er planen. Mange alenemødre (og -fedre) gjør en strålende jobb, men å sikte seg inn på en slik tilværelse er en av få ting jeg som et ellers sosialliberalt menneske virkelig ikke klarer å akseptere. Mange aleneforeldre gjør det bedre enn de som vokser opp med to, men det er ikke noe man sikter seg inn på av den grunn.

Anonymous poster hash: 06731...e29

Barna er ønsket og er dermed også elsket lenge før de er til. Altså er det bare positivt for barna. : )

Anonymous poster hash: f2f71...d21

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke enslig. Ts

Anonymous poster hash: 32c7f...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enslig. Ts

Anonymous poster hash: 32c7f...fff

Da er det ingen vits til å oppsøke Storken. Grunnen til at enslige og lesbiske reiser til Danmark, er at de ikke får prøverør i Norge.

Anonymous poster hash: abdcd...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke kvinner forstår hva de gjør når de lar seg insemineremed sæd fra ukjente.

Barnet blir identitetsløst, man kjenner ikke til donorens opphav, barn vil som regel

vite noe om sitt opphav når de blir eldre.

Det finnes massevis av menn som gjerne befrukter en kvinne gratis.

Ganske enig der. Det er litt stygt gjort mot ungen. Og det er ikke akkurat et problem å finne en mann som befrukter gratis og ikke mindre er med sin egen unge. Både som avlaster og som økonomisk hjelp. Var det ikke slik at det var så mange menn i dag som gjerne ville ha familie, men som ikke fikk det fordi de ikke fant noen? Mener jeg leste det.

Anonymous poster hash: f6cbd...3f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ingen vits til å oppsøke Storken. Grunnen til at enslige og lesbiske reiser til Danmark, er at de ikke får prøverør i Norge.

Anonymous poster hash: abdcd...4b4

Ånei, jeg visste ikke dette :-) Hvor gjør man dette i Norge?

TS

Anonymous poster hash: 32c7f...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da er det ingen vits til å oppsøke Storken. Grunnen til at enslige og lesbiske reiser til Danmark, er at de ikke får prøverør i Norge. Anonymous poster hash: abdcd...4b4

Rettelse, lesbiske har rett på IVF og inseminasjon i Norge, på lik linje med heterofile par.

Enslige kvinner må til Danmark,

I tillegg kan jeg jo påpeke at barnet ikke nødvendigvis blir indentitetsløst, slik som en har påstått her. Storken tilbyr donor med både kjent og ukjent donor, det er altså mulig å velge om barnet på sikt skal kunne finne ut hvem som er biologisk far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS har du sjekket om du kan få barn? Blitt utredet? Er du sammen med en mann eller dame?

Anonymous poster hash: 2a6e2...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har du sjekket om du kan få barn? Blitt utredet? Er du sammen med en mann eller dame?

Anonymous poster hash: 2a6e2...95f

Nei, har ikke sjekket. Men hatt samleie nå uten å bruke noe litt ubevisst i over et halvt år.. :-)

TS

Anonymous poster hash: 32c7f...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, jeg anbefaler deg å bli kjent med din egen syklus og fruktbare dager før du begynner å tenke på at du ikke kan bli gravid uten hjelp ;) Hvis dere vil være prøvere, er det lurt å enten ta eggløsningstester eller tempe (registrerer temperaturen gjennom syklusen) for å finne ut når eggløsningen er. Det er slik at det bare er 20 % sjanse for graviditet selv når man har samleie på riktig tidspunkt (under eggløsning). Så det er ikke nødvendigvis så lett å bli gravid som det virker selv om man er uten prevensjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...