Gå til innhold

Ingen tegn til EL- forvirret!


Ønsket83

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg begynte på primolut og alt gikk etter planen som gyn hadde satt, TR kom etter tre dager etter siste pille. Tok pergo ga CD 5-9 og EL skulle da komme rundt CD 14. Jeg er nå på CD 17 og ingen tegn! Vet jeg er utolmodig men "alt" annet gikk etter planen til gyn men ikke dette... :/ skal ikke pergo gjøre syklusene nogenlunde stabile itillegg til EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en del som får forsinket EL av pergo. Jeg fikk stort sett på dag 17-20. Det er også en del som ikke oppnår EL ved enkel kur. Regner med at du skal ta blodprøve dag 21-24 for å sjekke?

Har også lest at noen har opplevd at pergo har rotet til en ellers ganske stabil syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :)

Skal egentlig inn på dag 24, men det må bli dag 22 siden jeg reiser bort på ferie da. Har alltid hatt syklus som strekker seg da 20-80 dager ca.. Så ingen system i det hele tatt! Hadde EL sist blodprøve og da uten pergo. Hadde lite bivirkninger av pergo- kun hetetokter. Begynte ikke teste for EL før dag 14- kan det ende at det allerede har vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn på tråden i den tro at den hadde noe med elektrisitet å gjøre :laugh:.

I'm so outta here!



Anonymous poster hash: 0ac77...906
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du pco/pcos? Da kan resultatet på EL-tester vise feil. Jeg fikk hvertfall aldri dreisen på dem. Jeg tempet hver morgen, og fant EL på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har PCO, begynte tempe også rundt den 14, men ingen forandringer der heller :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha :) ikke helt det samme nei :)

Jeg gikk inn på tråden i den tro at den hadde noe med elektrisitet å gjøre :laugh:.

I'm so outta here!

Anonymous poster hash: 0ac77...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal holde trutt med tempingen fremover :) så får vi eventuelt satse på neste syklus.. Blir jo noe utålmodig men er forberedt på å bruke en del tid før vi får klaff ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...