Gå til innhold

Ser dere streken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok en RFSU test i dag tidlig, da dette kom opp med en gang.. Den er utrolig svak, så jeg redigerte bildet litt for at det skulle vises på bildet :-)

Anonymous poster hash: aec6b...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bilde der nå?

Anonymous poster hash: aec6b...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor får jeg ikke opp bilde?

Anonymous poster hash: aec6b...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke ann å poste bile som anonym

Anonymous poster hash: d9943...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :-) da bare blåser jeg i det og lever i god tro om at den er positiv inntil en annen test senere viser det motsatte. Sorry for mye tukling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns jeg skimter en svak, svak strek, men tror ærlig talt ikke om jeg ville sett streken på et bilde som ikke er redigert. Kan være redigeringen som gjør at den er der. Kan vi få se originalbildet?

Endret av Naken-Panda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay :-) så streken bedre i virkeligheten, men vet ikke 100% om det stemte, men ser den fremdeles, men nå er den enda mer svak.. Rart. Men tenker jeg tester igjen om noen dager, takk for at dere gadd å kikke og svare :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den nesten ikke selv lenger på bildet. Tatt med dårlig mobil kamera da, men er sikkert bare jeg som ønsker for mye og innbiller meg en strek. Haha

post-81542-245524_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ser nå på pcen at den ser helt hvit ut :-) jaja da venter jeg bare på å få mensen snart, før det er på tide med en ny pp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får jeg ikke opp bilde?

Anonymous poster hash: aec6b...86d

Det kan hende det er for stort eller har feil format. Hvis du har et program som kan ordne dette, skal du klare å laste opp bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den, har et trent øye for svaaaaake teststreker. Men så lenge den ikke er definitivt rosa er det nok ikke noe man kan tolke som utslag på hcg. Ta en ny om et par dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jeg ser noe svakt rosa, men det er nok lurt å teste igjen om noen dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...