Gå til innhold

hihi hobbitt kurt:)


Iset

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s
Er jeg den eneste som syntes denne var smakløs?

Synes det er horribelt når man skal latterliggjøre andre mennesker sitt utseende på denne måten.

Hører ingensteds hjemme!

:evil:

Skjønner hva du mener, MarianneE, men jeg tror som Crazee; dette er mer et spark til dommerne enn til Kurt. Kan ikke skjønne at Kurt selv kan bli støtt av dette, det er jo mer en bekreftelse på at han faktisk ikke ligner helt på en hobbit (uten massiv manipulasjon)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg liker ikke hobbiter. Stakkar kurt. Men bra de ikke sammenlignet han med gollum da hadde han sikkert begynt å grine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av hobbittene er jo stygge da - så jeg skjønner ikke hvorfor dette er så grusomt gjort. hobitter er søte og sååå snille de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når me ser på kor stor pris mange set på Kurt, og kor opprørte dei blir over at dommarane kunne finne på å kritisere utsjånaden på den måten, då er det vanskeleg å tru at dei kallar Kurt "hobbiten vår" for å vera ekle. Mange har adoptert uttrykket og heller vridd det til ei positiv vinkling.

Dessutan, tenk på at det kan ha ein viss reklameverdi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Flertall av tenner på engelsk er jo bare teeth.

åårh :roll: ja, men dette er ikke en prøve i grammatikk. men en parodi på hobbit-kurt og TWO TOWERS, og da passet det jo bedre med two teethS for å illustrere. tror nok dette er gjort med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er det bare meg som synes Kurt er supersjarmerende eller?

Skjønner ikke hvorfor alle skal kommentere utseendet hans hver gang han omtales/skrives om.

Synes Kurt er mye mer attraktiv en f.eks han der engelske idol-fyren eller han Espen som var med i norske idol. Nytter ikke å ha jevne tenner når man har null utstråling.

Heia Kurt! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...