Gå til innhold

Deprimert


Gjest Gjest_blomkvisten

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_blomkvisten

Hei,

 

Håper noen kan svare meg her.. Føler ikke jeg har noen venninner jeg kan snakke med ang. dette her siden jeg er usikker på hva jeg føler. Vil ikke blande noen inn i dette akkurat nå.. Håper noen av dere vil lese og svare meg på problemene mine.

 

Jeg er ei jente på 23 år som har vært sammen med kjæresten min i 2,5 år. Vi har bodd sammen i neste 2 år. Jeg har vært ekstremt mye deprimert opp gjennom åra. Det kommer i perioder og sitter nok litt igjen etter at jeg slet mye med anoreksi og var skikkelig på bunn til jeg var 18 år. I det siste har jeg opplevd mye problemer rundt meg. Har en skikkelig syk onkel og har fått vite at jeg har en arvelig genfeil som gjør at jeg må fjerne eggstokker og bryster innen jeg er 35 år. De siste 3 ukene har forholdet til meg og typen min bare visnet helt. Jeg kjefter mer på han enn før, vi diskuterer og jeg har begynt å tvile på om jeg virkelig vil være i dette forholdet. Jeg har aldri før vært så gla i en mann og han støtter meg i absolutt alt. Vi hadde egentlig planer om å prøve å bli gravide også ganske snart, men det virker også helt meningsløst for meg akkurat nå da jeg ikke er særlig lysten på sex heller.. Jeg er ikke meg selv, ikke i det hele tatt. Jeg føler at lever i min egen verden og alt er bare negativt. Begynner og grine bare av tanken på at jeg kan være så stygg og tenke slike tanker om forholdet til meg og samboer, vi har det jo egentlig kjempe fint sammen. Ble skikkelig lei meg når vi var på hyttetur med svigers også i helgen, de er bare verdens beste mennesker som jeg virkelig ikke tror jeg kunne levd uten..

Jeg har mistet meg selv helt.. Enten det er følelser for livet eller for typen min, har aldri opplevd noe lignende.

 

Noen som har erfaringer med det samme som har gått ut over forholdet? Hva bør jeg gjøre for å finne meg selv igjen?? Jeg føler meg helt håpløs om dagen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Holititten

Mitt beste råd er å dra til psykolog. Forhåpentligvis vil du føle deg bedre da, og dermed vil forholdet styrkes. Det virker som du virkelig elsker samboeren din, så jeg ville ikke vært bekyrmet over å miste følelser for han. Det er vanlig å føle det slik når man selv har det ille. Snakk om det med han, slik at han forstår.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...