Gå til innhold

Stor pikk = stor interesse = sant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden: "Største pikk du har sett" har antall visninger: 23877

Det vitner om en stor interesse langt utover hva en liten eller gjennomsnittspenis ville ha fått.

Har antall visninger på denne tråden noen sammenheng med hva man liker best av peniser?

Det sies at det ikke betyr noe for kvinner flest. Er dette med på å motbevise noe? Stor interesse betyr vanligvis at noe betyr noe. Hva vil kvinnene si selv?

Interessant å vite. Ingen beskyldninger om noe som helst.



Anonymous poster hash: 58894...752
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror heller bare mange er veldig nysgjerrige av ulike årsaker.



Anonymous poster hash: 55930...72e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns større peniser er mer sexy og bedre å ha sex med om det hjelper deg noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store pikker både ser bedre ut, og føles bedre. De fleste jenter elsker stor kuk, hvertfall i min vennegjeng :)



Anonymous poster hash: cbbe0...d08
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du kan regne med at mange av de som har fulgt tråden er menn. :jepp:



Anonymous poster hash: 35dad...105
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt så bryr kvinner seg lite om penisstørrelse, med mindre den er abnormal. For øvrig er det ikke en veldig god problemstilling du har laget her. Skulle det være "stor interesse" for en tråd om middels peniser? Det er jo ikke noe spesielt med det, og er vel ingenting å skrive om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok heller det har noe med ordet penis å gjøre



Anonymous poster hash: b1473...916
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror menn er de som klikker mest på slike tråder.



Anonymous poster hash: 91cd4...8c3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt så bryr kvinner seg lite om penisstørrelse, med mindre den er abnormal. For øvrig er det ikke en veldig god problemstilling du har laget her. Skulle det være "stor interesse" for en tråd om middels peniser? Det er jo ikke noe spesielt med det, og er vel ingenting å skrive om.

Det svaret heller i retning av store peniser. Sant?

Anonymous poster hash: 58894...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste tråd noen bør lage bør handle om : " den mest gjennomsnittlige penis du har sett?" ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt så bryr kvinner seg lite om penisstørrelse, med mindre den er abnormal. For øvrig er det ikke en veldig god problemstilling du har laget her. Skulle det være "stor interesse" for en tråd om middels peniser? Det er jo ikke noe spesielt med det, og er vel ingenting å skrive om.

Anonymous poster hash: 58894...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Toad

aaaaand the game is on!

Vi venter oss en spennende og jevn kamp i dag. Store pikker er klart i ledelsen, men husk folkens dette er tidlig i kampbildet. Vi har enda ikke sett store kjønnslepper eller hengefitter involvert, noe som kan bli utslagsgivende. Begge lagene har også bitter-kortet som kan ha mye å si for utfallet.

Vi kommer straks tilbake etter disse reklamene

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det svaret heller i retning av store peniser. Sant?

Anonymous poster hash: 58894...752

Tja, det kunne også vært interessant med en tråd med erfaringer med små peniser. Men i dette tilfelle, ja. Det betyr ikke at jeg er særlig interessert i store peniser, for det er jeg ikke. Pleier ikke å kunne si noe om størrelsen på de jeg er med, jeg legger rett og slett ikke merke til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aaaaand the game is on!

Vi venter oss en spennende og jevn kamp i dag. Store pikker er klart i ledelsen, men husk folkens dette er tidlig i kampbildet. Vi har enda ikke sett store kjønnslepper eller hengefitter involvert, noe som kan bli utslagsgivende. Begge lagene har også bitter-kortet som kan ha mye å si for utfallet.

Vi kommer straks tilbake etter disse reklamene

Dette er ikke et spill. Kall det forskning. Ingen beskyldninger, takk!

Anonymous poster hash: 58894...752

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Toad

Dette er ikke et spill. Kall det forskning. Ingen beskyldninger, takk!

Anonymous poster hash: 58894...752

Et kvalitativt studie over fallos og dens interaktive tiltrekkende egenskaper? Det kan jeg like! I tillegg til observasjon er vi nødt til å gjennomføre fokusgrupper. Seriøst. Utover det kan jeg bidra med illustrasjoner, jeg har mestret tegning av kuk siden jeg var 12. På tide å komme ut av skapet sier du?

Vi trenger en working title for å vekke Forskningsrådets interesse:

Penismisunnelse - En innføringsstudie om ...??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns større peniser er mer sexy og bedre å ha sex med om det hjelper deg noe.

Det underbygger flere teorier, takk.

Store pikker både ser bedre ut, og føles bedre. De fleste jenter elsker stor kuk, hvertfall i min vennegjeng :)

Anonymous poster hash: cbbe0...d08

Samme svar som over.

Anonymous poster hash: 58894...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, som ungdom dro jeg damer som søren hvis jeg sa, "tror ikke det, søta, du ville bare revne i to...". Harry som f, men funka også som f. Damene fikk det glimtet i øynene når jeg sa det.

Man kan si hva man vil, men stor pikk drar damer.



Anonymous poster hash: e9cc2...1d5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg 24cm og opplever stor interesse, bare så det er sagt.

TS



Anonymous poster hash: 58894...752
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, som ungdom dro jeg damer som søren hvis jeg sa, "tror ikke det, søta, du ville bare revne i to...". Harry som f, men funka også som f. Damene fikk det glimtet i øynene når jeg sa det.

Man kan si hva man vil, men stor pikk drar damer.

Anonymous poster hash: e9cc2...1d5

Det er helt sikkert ;)

Anonymous poster hash: 58894...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...