Gå til innhold

Er det vanlig å spørre om antall sexpartnere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Whitestripes

Hadde du spurt hvis du syntes en mann var veldig god / veldig dårlig i senga da? :fnise: Jeg blir alltid nysgjerrig jeg,.. Anonymous poster hash: 90d89...c67

Hmmm, nei, jeg tror ikke det. Hadde sikkert laget noen teorier i hodet mitt, men latt det bli med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sier jo veldig mye om hvordan du ser på sex. Hvis du har hatt sex med mange, og mange one night stands, så virker du jo som en person som har lett for å ha sex med fremmede når anledningen byr seg. Hvem skal si at du ikke kan finne på å gjøre det i perioder hvor forholdet går ned i en bølgedal. Jeg tror at de som har hatt mange one night stands har lettere for å være utro, enn de som vil bli kjent med personene før de har sex med dem.

Anonymous poster hash: 60400...797

Det vil si at du spør da? Og blir spurt?

Altså, siden det var spørsmålet?

Anonymous poster hash: 212a9...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården har vi vel vært innom temaet ja. Ikke av kontrollbehov, mer fordi vi prater om mye rart og synes det er gøy å høre om livet den andre har levd på mange områder. Har snakket om hvor vi har bodd i løpet av livet, hvilke vennskap vi har hatt, hvilke rare steder vi har vært på.. hvem vi har hatt seksuelle relasjoner til er også en sånn nysgjerrig greie vi kan snakke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt. En kombinasjon av nysgjerrighet, usikkerhet pluss at jeg synes det er pirrende også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken menn eller kvinner ønsker å være med noen som har ligget med halve byen. Så, ja, jeg tror at det er mer vanlig å spørre enn hva vi er klar over. Og så er det jo dette med sykdommer, da. Man kan fint stole på den nye kjæresten sin. Men stoler man virkelig på eksen til kjæresten? Eller eksen til eksen? Det er mye som kan ha blitt dratt med seg, uten at hun jenta som sitter foran deg i dag er klar over det.

Og så har vi jo disse geniene som reiser til sørover og finner seg strandgutter, da. Det er ikke rart at folk spør, og i stadig større grad tar til orde for sykdomstester.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det er ikke vanlig utover en viss alder.

I min levetid er det ingen som har spurt, - og det har neimen ikke jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nysgjerrig så jeg spør om jeg ikke blir opplyst. Har aldri måtte spørre, men så er mitt antall partnere svært lavt så man kan ikke akkurat generalisere på det grunnlaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken menn eller kvinner ønsker å være med noen som har ligget med halve byen. Så, ja, jeg tror at det er mer vanlig å spørre enn hva vi er klar over. Og så er det jo dette med sykdommer, da. Man kan fint stole på den nye kjæresten sin. Men stoler man virkelig på eksen til kjæresten? Eller eksen til eksen? Det er mye som kan ha blitt dratt med seg, uten at hun jenta som sitter foran deg i dag er klar over det.

Og så har vi jo disse geniene som reiser til sørover og finner seg strandgutter, da. Det er ikke rart at folk spør, og i stadig større grad tar til orde for sykdomstester.

Testing gjør spørring unødvendig. Om personen har ligget med 3 eller 20 er likegyldig, så lenge en av de personene var en risiko. Krever man oppdatert test før man dropper kondomet er man derimot trygg.

Anonymous poster hash: 654b2...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å finne ut av om dama er skikkelig eller en h... ja.

Anonymous poster hash: f60fb...d01

Det er viktig å finne ut av om dama er skikkelig eller en h... ja.

Anonymous poster hash: f60fb...d01

Og du da abdull ? Du kan bare knulle rundt så mye du vil :P

Erfaring er bra. har ingenting med prostitusjon å gjøre.

Menn er ofte mye billigere en kvinner, skal man se på det slik, så tørk fordommene og sæden av den omskårne kuken din med koranen neste gang du er ute etter å se ned på kvinner som du alikevell er hypp du. Hyklere. Har møtt mange av deres patetiske kaliber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alt over 10 stk er negativt og turn off.

Men jeg har bare ligget med 1 selv da, et forhold som varte i mange år (er i 20-årene nå).

Husker det var en unggutt som satt og skrøt av at han hadde ligget med 35 jenter engang på fest. Jeg syntes bare det var utrolig umodent, og tragisk.. Merkelig nok hadde han store problemer med å få seg ei fast ei, og når han først fikk ei, gikk det ikke lang tid før han var utro *go figure*

Ikke akkurat fars-materiale?



Anonymous poster hash: 90d89...c67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke vanlig for meg iallefall. De gangene det har kommet opp har det vært helt tilfeldig, og selve antallet har bare blitt nevnt i en bisetning om det har blitt nevnt i det hele tatt.



Anonymous poster hash: 81eaf...63c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig av meg og liker info om min nye partner generellt.Tror kanskje hvis man markerer noen emner som"ikke spørr", så blir det en verkebyll man absolutt vil pirke på.

Litt som den store røde knappen som det står "ikke trykk på"....åååå jo,jeg vil så gjerne trykke på den..pliiis! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testing gjør spørring unødvendig. Om personen har ligget med 3 eller 20 er likegyldig, så lenge en av de personene var en risiko. Krever man oppdatert test før man dropper kondomet er man derimot trygg.

Bare når det gjelder sykdom. Som sagt ønsker hverken menn eller kvinner å være med noen som har ligget med halve byen. Da er man nødt til å spørre, eller forsøke å finne det ut på andre måter, som gjennom venner og bekjente, for å få svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Jeg har vært sammen med kjæresten i snart ti år, og dette har aldri vært et samtaletema her. Aner ikke hvor mange han har hatt, og han aner ikke hvor mange jeg har hatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt spurt. og har aldri spurt noen selv.

Hvis jeg hadde fått spørsmålet hadde jeg nok blitt litt satt ut. Og spurt hvorfor han lurte. Og hvis det var begrunnet i om jeg har kjønnsykdommer, så hadde jeg nok gitt beskjed om at jeg ikke har det, og at jeg godt kunne ta en tur til legen for å ta en test og få papirer på det.

Hvis det var en annen begrunnelse hadde jeg sagt at det har han ingenting med. Om han da ville tolket det som at jeg har hatt sex med hundrevis av karer får bli hans problem.



Anonymous poster hash: 74979...02d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke brydd meg mindre om hvor mange sexpartnere en evt kjæreste har. Dermed ville jeg ikke spurt. Hadde det kommet opp fra hans side ville jeg nok lurt på hvorfor. Selvfølgelig vil jeg ikke ha kjønnssykdommer, men så lenge man bruker kondom og sjekker seg om man ikke har brukt det er jo ikke det et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

I veldig mange tråder er det snakk om hva som er akseptabelt antall sexpartnere

for en mann/kvinne (gutt/jente) å ha hatt.

Er det virkelig vanlig å spørre hverandre om dette når man treffer en ny person man evt. kan bli kjæreste med?

Anonymous poster hash: 212a9...e9d

Kanskje ikke med en gang, men jeg spør ganske tidlig. Det er helt avgjørende for meg både at svaret er ærlig, at det føles ærlig, og at hun ikke nekter å svare. Har hun hatt flere enn meg, er hun uaktuell som partner. Jeg finner ut på lengre sikt om hun har løyet eller ikke, da jeg husker detaljer.

Anonymous poster hash: 747fe...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...