Gå til innhold

Cavalier king charles spaniel.


Naken

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har vært der.

Min Prince som i dag er 8,5 år gammel kjøpte vi av dem..

Men ja, jeg reagerte veldig på antall hunder de hadde der,selv jeg.... :tristbla::tristbla:

Hva er det som sies?

De vinner jo en del da..

Søsteren til Prince bl. annet har vunnet en hel... moren og faren hans er champions...

:sjenert:

:forvirret::forvirret::forvirret::forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker godt cavalierer, men ikke tro dette er noen sofahund. Kjenner noen som har et par, og de behandler dem som nettopp dette, - tar dem kun med paa korte turer og lar dem aldri loepe loes - med det resultat at de er spinnville og hyperaktive. Ogsaa eier de ikke oppdragelse, saa de oppfoerer seg som utemmete valper. Ganske morsomt naar man ser dem en sjelden gang, men jeg hadde blitt gal av aa bli mast saann paa til daglig.

Ogsaa kjente jeg en cavalier som var eksemplarisk, kosete og passe energisk, men som doede bare seks aar gammel av hjertefeil. :tristbla:

Den tredje cavalieren jeg kjenner er nervoes og kan bite helt plutselig.

Men alt i alt tror jeg mye kommer an paa oppdragelse og gener, tror nok de aller fleste cavalierer er flotte hunder. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt cavalierer, men ikke tro dette er noen sofahund. Kjenner noen som har et par, og de behandler dem som nettopp dette, - tar dem kun med paa korte turer og lar dem aldri loepe loes - med det resultat at de er spinnville og hyperaktive. Ogsaa eier de ikke oppdragelse, saa de oppfoerer seg som utemmete valper. Ganske morsomt naar man ser dem en sjelden gang, men jeg hadde blitt gal av aa bli mast saann paa til daglig.

Ogsaa kjente jeg en cavalier som var eksemplarisk, kosete og passe energisk, men som doede bare seks aar gammel av hjertefeil.  :tristbla: 

Den tredje cavalieren jeg kjenner er nervoes og kan bite helt plutselig.

Men alt i alt tror jeg mye kommer an paa oppdragelse og gener, tror nok de aller fleste cavalierer er flotte hunder.  :)

Lykke til!

Nei, Cavalieren er hund den og. Den er til for å brukes. Men den blir ikke GAL av en dag fri for å si det sånn. :)

En cavalier skal ikke være nervøs eller finne på å bite, dette er det motsatte av hva den skal være.

En cavalier skal være en glad, hengiven og en menneskekjær hund, skal ikke være beskjeden eller tilbakeholden i det heletatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...