Gå til innhold

"Avbøtende boforhold"


Drømmespill

Anbefalte innlegg

De skal skifte ut trikkeskinner utenfor der jeg bor fra 0100 til 0700 om noen dager, og i den forbindelse har vi fått et nabovarsel.

Der står det : Det kan gis avbøtende boforhold om forholdene tilsier det."

Hva vil dette si? Slikt arbeid bråker jo noe helt enormt, og det er ikke kjangs at jeg kommer til å få sove de to nettene det pågår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sov hos noen andre da….?? Der jeg bodde før, gikk trikken utenfor vinduet mitt hvert 5 minutt omtrent. Fikk ikke sove før midnatt da det gikk noen minutter lenger mellom hver trikk.



Anonymous poster hash: f8320...7bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolker det slik at det kan være aktuelt å betale for hotell om det blir for ille. Men det var da merkelig måte å uttrykke det på. Kanskje det er meningen at en ikke skal forstå...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn på denne tråden for å finne ut hva avbøtende var for noe, men jeg er like klok nå som før. Send avsender av nabovarselet en mail og spør hva dette betyr på Norsk!

Anonymous poster hash: 70d96...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør om du kan sove hos noen. Om ikke bruk ørepropper og kanskje i tillegg hørselvern, ikke godt å sove med men kanskje det går. Og om soverommet er vent mot der de skal jobbe kan du sove i et annet rom?

Anonymous poster hash: 28ada...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov hos noen andre da….?? Der jeg bodde før, gikk trikken utenfor vinduet mitt hvert 5 minutt omtrent. Fikk ikke sove før midnatt da det gikk noen minutter lenger mellom hver trikk.

Anonymous poster hash: f8320...7bf

Jeg bor i sentrum, og har ikke problemer med trikken, den er jeg vant til. Men når de skal grave opp asfalten her, da blir det litt annen støy.

Jeg sendte melding til nummeret som stod på lappen, og ble sendt masse rundt og spurte hva det betød, og etterhvert sa de at de spanderte hotell til de som sterkt ønsket det.

Jeg har en ettroms, så kan ikke legge meg et annet sted, og har ingen andre å sove hos, så jeg skal høre om jeg kan få hotellrom i perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...