Gå til innhold

Jeg er så sliten at jeg vurderer å slå opp med mannen, for da hadde jeg hvertfall fått avlastning annen hver helg....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det anbefales ikke at barn er borte fra mødrene sine på overnatting før barnet er 3 år. Ikke alene hos far eller besteforeldre en gang. Så ikke gjør det slutt for å sende spedbarnet bort annenhver helg. Da kan det oppstå problemer i ettertid når det kommer til tilknytning og usikkerhet hos barnet. Hilsen barnevernspedagog

Anonymous poster hash: 8e167...d03

Dette er virkelig noe stort tull, hvilke kilder har du til å underbygge det utsagnet? Mitt barn på 16 måneder har overnattet hos både tante og mormor et par ganger, og hatt barnevakt noen kvelder, og h*n ELSKER det. Storkoser seg og vil nesten ikke bli med oss hjem når vi henter. Jeg nekter å gå med på at det er skadelig.

Anonymous poster hash: 8b10d...161

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min på 9 mnd har hatt flere netter hos oldemor, ikke noe problem! Han stortrives der! Så jeg henger meg med på den at det ikke er skadelig. Men man må nok se Ann barnet, og forholdet barnet har til personen. Er de trygge på hverandre så ser jeg ikke problemet..

Anonymous poster hash: c5154...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike problemer kommer ikke umiddelbart, men kan sees flere år etterpå. Har sett det hos flere i småskolealder f.eks. Selvfølgelig er det flere medvirkende faktorer.

Anonymous poster hash: 7bdc5...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette svaret var litt belærende. Du skjønner at en baby med kolikk kan være et helvette? Og du skjønner at det er desperasjonen hos TS som taler? Og når mannen hennes ikke er villig til å hjelpe henne fordi han trenger 8 timer søvn før jobb, så er det ikke så rart at TS tenker i de baner. Han burde ta tak for å bevare ekteskapet, og det er på tide han forstår alvoret av å ha kolikkbaby. TS trenger hjelp i form av litt avlastning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. For en komplett hjernevasket og gjennomsyret ekkel og usmakelig kommentar til noen som er såpass sliten og sårbar . Shame on you! 😡👎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår baby hadde ikke kolikk men var slitsomt for det, og du TS har det nok mye verre så skjønner tankegangen din :hug: Mannen din må stille opp! Jeg støtter det at du drar f.eks i kveld og overnatter hos noen eller hotell, kom hjem i morgen formiddag. Ikke la han overtale deg til å komme hjemme når han vil fordi da må du bare overta babyen så han får sove/hvile. Ser han ikke hvor slitsomt det er med en kolikkbaby i helgene og ellers når han er hjemme?

Anonymous poster hash: 071c5...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta med babyen til kiropraktor. Begge mine hadde kolikk, og begge ble bra etter to-tre behandlinger. Kolikk er smerte for babyen, så bare å vente til det går over er i hardeste laget.

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...