Gå til innhold

Kantine på jobb


Tvist

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tilbud om å være med i kantineordning på jobb. Ikke bestemt meg, men det koster 750 kr mnd. Varm mat 3 dager, suppe 2 dager + salat og brød.

Høres det fornuftig ut?

Hva betaler dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var litt mye, vi betaler 500 pr mnd, og da har vi varm mat (middag) 3 dager og suppe 2 dager + salatbar og brød og stort utvalg pålegg



Anonymous poster hash: 982a0...3a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er for dyrt. Om du regner at det er ca 20 arbeidsdager i en måned blir det 37,5 kr pr lunsj. Det er ganske mye dyrere enn matpakka, for å si det slik...

Hos oss har vi til nå hatt en ordning hvor all maten er priset ulikt. Varmretter ligger som regel fra 20-30 kr (altså billigere enn hos deg), mens om man spiser tre skiver med pålegg kommer man unna med 10-20 kr (avhengig av om man går for røykelaksversjonen eller gulosten).

Nå går vi over til fastpris med 30 kr for spis-så-mye-du-vil. Noe som har ført til furore ettersom de fleste betaler langt mindre enn dette i dag.



Anonymous poster hash: dad6e...985
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dyrt, jeg ville heller tatt med matpakke.



Anonymous poster hash: d8f94...727
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Vi betaler 100 kr per måned for vanlig norsk mat - altså brød, frukt og pålegg. I tillegg har vi fri tilgang på varm og kald drikke.

Maten kjøper vi selv, og det er stort sett helt greit utvalg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at matpakke ikke er gratis det heller.... Er det verd det å spise svett ost hver dag hvis man har et varmt og variert alternativ?

Just sayin' :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke skjønne hvordan dette kan være for dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde glatt gått for det opplegget. Forrige arbeidsplass betalte vi 500 kr i måneden for brød, pålegg og skikkelig salatbar, men det der hørtes mye bedre ut. Her jeg jobber nå er det matpakka eller dyr kantine som gjelder. Savner lunsjordningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemte meg for å bli med. Har derfor nå spist en lunsj med poteter og god saus (unngår kylling om mulig), salat der jeg kunne ta det jeg ville, litt sitron, brød og smør, appelsinkus, og yoghurt. Føler jeg har fått valuta for pengene, og gleder meg til neste lunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg betaler 400,-/mnd og de får bare brødmat og First Price-pålegg til lunsj HVER dag... Det er jo ran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette hadde jeg tatt glatt. vi har ikke noen kantineavtale, vi betaler for hver gang. ca 20 kr for brømat, 45 for baguetter og vektpris på middag (blir ca 90 kr for en middag).



Anonymous poster hash: f5a1e...21e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk har råd til det....

Anonymous poster hash: 45b19...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snjór

Det kommer an på om du setter varm lunsj høyt på lista eller ikke. Er du derimot en "enkel" sjel som meg som er fornøyd med brødskive/knekkebrød til lunsj de fleste dagene, så er det selvfølgelig ikke verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Vi betaler 350/mnd og har en dag med enkel varmmat samt salat og diverse brød og pålegg.

Er godt fornøyd med både prisen og resten av denne ordningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...