Gå til innhold

Drittlei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor sier så mange menn "du kan jo bare velge og vrake i menn" men allikevel så vil ikke de la seg bli "valgt"? Alt for ofte hører man at menn sier slik. Er det bare for å gi oss et selvtillitsboost? Vel det funker ikke, for vi kan ikke velge og vrake i menn.

De mennene vi virkelig vil ha, er ikke interessert. Eller umulig å få kontakt med. Enten er de så lukka og sky at det ikke lar seg kommunisere med de, eller så er de playere som gir fullstendig faen.

Jeg velger aldri playere, men jeg liker de sjenerte mennene, som ikke er typiske sjekkere, men det er umulig å vite hva de vil fordi de sier ingen ting. Og de gjør så mye motstridende. Noen ganger virker de som de er helt med og andre ganger er det som om de bor i et annet solsystem.

Nei nå gir jeg opp. Nå får en eventuelt mann prøve å sjekke opp meg, for å prøve å ta første skrittet med menn, er nytteløst.



Anonymous poster hash: c2afd...643
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Strandet

Tja, mitt problem er jo at hvis jeg først går og sikler på ei bestemt jente/dame, da greier ikke jeg å ta innover meg andre kandidater, i frykt for å tulle det til. Og nå går det nok noen måneder før jeg engang vil være blid og høflig mot andre jenter/damer, for interessen sitter igjen en tid etter at man skjønner at det ikke blir noe av ting.

Kvinnemennesker rundt omkring i verden fortjener så mye bedre enn en manns middelmådige interesse vil jeg påstå. :|

Endret av Strandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer ikke stormende jubel og at prinsen skal komme ridende på en hvit hest og sveipe meg opp. Jeg er for realist til det. Men hvorfor kan ikke menn si hva de vil i stedet for å gå rundt grøten? Jeg tør jo. Jeg sier i fra om jeg er interessert i en fyr. Men så blir det masse frem og tilbake fra hans side. Dette har skjedd meg de siste gangene nå. Når man treffer de, så er det bare såååå koselig og nuss og smask. Men de vil helst ikke ha kontakt heller, men kan de kan godt lire av seg "du kan jo bare velge og vrake i menn".

Ser det her også. Dere menn mener jo at vi har så mye mer valg en dere og at det er vi som sitter med makta. Vel jeg føler det ikke slik. Jeg føler det er mannfolka som sitter på hele makta. At de styrer tempo og om det skal bli noe eller ikke.



Anonymous poster hash: c2afd...643
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du snu på det og selv innta maktposisjon 😉 så skal du se de plutselig er super interessert.

Anonymous poster hash: 8a5ba...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du snu på det og selv innta maktposisjon så skal du se de plutselig er super interessert.

Anonymous poster hash: 8a5ba...0e3

Hvordan da, om jeg tør spørre? Ved å spille tåpelige spill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer også på hvordan jeg kan snu makta. Jeg har følt jeg allerede har skremt vettet av enkelte menn fordi jeg har sagt jeg er interessert. Men jeg har aldri kjørt over noen. Herrefred jeg trår så forsiktig som jeg bare kan, men allikevel prøvd å dytte inn at jeg er interessert. Men enten skjønner de det ikke, eller så får de helt hetta.



Anonymous poster hash: c2afd...643
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit ikke hvorfor TS ikke drar menn, men årsakene kan være flere. Kvinner som ikke kan ta vare på seg selv og sin helse, sorry, men dere er lite attraktive. Kvinner behøver ikke se ut som modeller men klare å ta vare på dere selv. Jeg synes kvinner som gjør noe, som utdanning og/eller jobbing er veldig tiltrekkende. Det viser at man kan sette seg mål og jobbe for å oppnå disse.

Skjønner ikke hvorfor jeg kommenterer egentlig, da det er svært muye å ta tak i. Egne moraler og prinsipper, humør, tilstedeværelse(både fysisk og mentalt), interesser, mental alder etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å bare være den som velger istedenfor å bli valgt. Du kan være interessert og vise det. Men ha en innstilling om at det er du som velger. Det er jo disse mennene du dater som har akkurat nå. Men du er den viktigste for deg, du er nr en i ditt liv, derfor er det du som skal velge den du vil ha i ditt liv. Og det er denne innstillingen du skal ha, for å innta maktposisjon.

Anonymous poster hash: 8a5ba...0e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit ikke hvorfor TS ikke drar menn, men årsakene kan være flere. Kvinner som ikke kan ta vare på seg selv og sin helse, sorry, men dere er lite attraktive. Kvinner behøver ikke se ut som modeller men klare å ta vare på dere selv. Jeg synes kvinner som gjør noe, som utdanning og/eller jobbing er veldig tiltrekkende. Det viser at man kan sette seg mål og jobbe for å oppnå disse.

Skjønner ikke hvorfor jeg kommenterer egentlig, da det er svært muye å ta tak i. Egne moraler og prinsipper, humør, tilstedeværelse(både fysisk og mentalt), interesser, mental alder etc.

Trener hardt fire ganger i uka, ser bra ut og har en bra jobb. Sosiale antenner har jeg også, og har et stort nettverk rundt meg. Så alt er på plass ;)

Det er vel heller det at de jeg vil ha, ikke vil ha meg. Og det er dessverre ikke så mange jeg vil ha :P Jeg er lei playere. Jeg vil bare ha en normal og gjerne litt sjenert mann som er sporty og som har orden på livet. Når jeg da finner en slik, så ryker jo alt av sikringer i hue om jeg viser ørlite interesse :P Og så får man den kommentaren om at de ikke skjønner hvorfor jeg vil ha dem når jeg kan velge og vrake i menn der ute :P

Anonymous poster hash: c2afd...643

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i hva andre sier de vil ha, materialistisk sett. Ikke prøv å lev opp til det. For de fleste har preferanser og sier de vil ha en dame som er både det ene og det andre. Det alene betyr ingenting. De kan møte på en dame som oppfyller de fleste krav, men likevel velge henne bort.

Helhet er viktig. Omsorg, det å bry seg, ha empati kommer i tillegg.

Men først og fremst skal du tenke på hva DU trenger og vil ha.

Ikke gi opp. Og ikke ta deg nær av menn som ikke vil ha deg. Du velger.

Hva med å finne på masse forskjellig ting med menn, uten å involvere sex og masse flørting? Og over lang tid.

Hvordan viser du interesse?

Anonymous poster hash: 8a5ba...0e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omsorg har jeg. Personlig driter jeg i materielle ting. Jeg bryr meg oppriktig om mennesker. Derfor jeg også åpner meg opp når jeg møter en fin mann. Jeg legger hjertet på hoggestabben. Og får meg trøkker på trøkker.

Jeg vet jo hva jeg vil og hva jeg trenger. Ergo så har jeg jo funnet det jeg vil ha. En fyr med stor omsorg for andre. Men han frika ut... uten at jeg har pressa han. Selv om jeg vet han bryr seg om meg også. Det er bare vondt :( Og det er ikke første gang noe slikt skjer.

Jeg har mange mannevenner og vi har det utrolig mye moro sammen. Mange menn kommer også til meg med sine problemer. Gjerne om de har vansker med sine damer, fordi jeg er fair og ingen trussel for damene deres. Hmmm jeg innså brått at de fleste menn friendzoner meg... pokker.



Anonymous poster hash: c2afd...643
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan frika ut? Hva sa han? Hvordan hadde du vist interesse der? Du må ikke åpne deg for mye. Ikke legg hjertet ditt åpent til å hugges. Det er derfor jeg sier at det burde vært omvendt. De burde lagt frem hjertet sitt til deg.

Anonymous poster hash: 8a5ba...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan frika ut? Hva sa han? Hvordan hadde du vist interesse der? Du må ikke åpne deg for mye. Ikke legg hjertet ditt åpent til å hugges. Det er derfor jeg sier at det burde vært omvendt. De burde lagt frem hjertet sitt til deg.

Anonymous poster hash: 8a5ba...0e3

Pakket det pent inn altså ;) Jeg er langt i fra en som hyler og skriker om kjærlighet og sånn. Sa bare enkelt og greit "jeg er interessert i deg" samtidig som jeg ga han en utvei slik at han ikke trengte å respondere på dette.

Friker ut i at han forsvant... :P

Anonymous poster hash: c2afd...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakket det pent inn altså ;) Jeg er langt i fra en som hyler og skriker om kjærlighet og sånn. Sa bare enkelt og greit "jeg er interessert i deg" samtidig som jeg ga han en utvei slik at han ikke trengte å respondere på dette.

Friker ut i at han forsvant... :P

Anonymous poster hash: c2afd...643

Haha, han hørtes ut som en pingle da :P

Jeg har møtt en del folk som mener de har gode sosiale antenner men som fra mitt perspektiv ikke har det. Måten man snakker og sier ting på har mye å si. Formulering av setninger.

Jeg tror ikke jeg får til å hjelpe deg. Men kan si at jeg sliter med noe av det samme, bortsett fra at jeg ikke får napp i det heletatt. Jeg tror jeg er for dårlig til å ta små hint og små tegn. Har jo blitt sjekket opp av homser da, så kanskje jeg skal konvertere til homofilien?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, han hørtes ut som en pingle da :P

Jeg har møtt en del folk som mener de har gode sosiale antenner men som fra mitt perspektiv ikke har det. Måten man snakker og sier ting på har mye å si. Formulering av setninger.

Jeg tror ikke jeg får til å hjelpe deg. Men kan si at jeg sliter med noe av det samme, bortsett fra at jeg ikke får napp i det heletatt. Jeg tror jeg er for dårlig til å ta små hint og små tegn. Har jo blitt sjekket opp av homser da, så kanskje jeg skal konvertere til homofilien?

Det finnes mange pinglemenn der ute :P Jeg er helt sjef på å treffe de :P

Jeg er ikke bekymret for mine sosiale antenner altså ;) Tvert imot er jeg rimelig trygge på de.

Jeg er vel for dårlig på å ta hint selv og ant er jeg for usikker på meg selv ift menn også... :( Og jeg blir friendzona av de :(

Anonymous poster hash: c2afd...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Omsorg har jeg. Personlig driter jeg i materielle ting. Jeg bryr meg oppriktig om mennesker. Derfor jeg også åpner meg opp når jeg møter en fin mann. Jeg legger hjertet på hoggestabben. Og får meg trøkker på trøkker.

Jeg vet jo hva jeg vil og hva jeg trenger. Ergo så har jeg jo funnet det jeg vil ha. En fyr med stor omsorg for andre. Men han frika ut... uten at jeg har pressa han. Selv om jeg vet han bryr seg om meg også. Det er bare vondt :( Og det er ikke første gang noe slikt skjer.

Anonymous poster hash: c2afd...643

Sikkert ikke siste gang det skjer heller. Men er det krise? Jeg ville fortsatt slik du gjør. Jeg elsker at jenter er tydelige. At de tør åpne seg og ikke spiller kleine spill. Du treffer til slutt! Du treffer ihvertfall neppe noe raskere ved å holde tilbake mer enn du ønsker. Spesielt ikke om du har sansen for litt sjenerte menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 og de jeg treffer er +/- 5 år. Kanskje det er litt for mange skadeskutte menn i denne alderen?



Anonymous poster hash: c2afd...643
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 og de jeg treffer er +/- 5 år. Kanskje det er litt for mange skadeskutte menn i denne alderen?

Anonymous poster hash: c2afd...643

Det er mye skadet gods blant langtiddsingle menn i den alderen (sikkert kvinner også). Noen er jo ute av stand til å inngå i forpliktende forhold og stikker med halen mellom bena når noen viser seriøs interesse.Kanskje du bare har vært uheldig?

Endret av Sandie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...