Gå til innhold

Menn blir bare villere om du er vanskelig å få. BEVIST


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

for mennesker flest, tror jeg egentlig de ønsker å møte noen som virkelig liker seg og bryr seg.

:)

x2 Ingenting er mer interessevekkende enn at hun viser at hun er interessert i meg. For å være ærlig tror jeg det nesten er et krav for at jeg og skal bli ordentlig interessert. Hvis ikke blir jeg ikke mer enn litt interessert og det dør fort ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

for mennesker flest, tror jeg egentlig de ønsker å møte noen som virkelig liker seg og bryr seg.

:)

x2 Ingenting er mer interessevekkende enn at hun viser at hun er interessert i meg. For å være ærlig tror jeg det nesten er et krav for at jeg og skal bli ordentlig interessert. Hvis ikke blir jeg ikke mer enn litt interessert og det dør fort ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for mennesker flest, tror jeg egentlig de ønsker å møte noen som virkelig liker seg og bryr seg.

:)

Man ønsker å bli sett og være spesiell. Ikke bare fordi man er pen eller suksessrik, men kanskje heller at man blir lagt merke til for sine særegenheter.

Anonymous poster hash: b1803...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enten eller med menn da, viser man dem for mye interesse så tolker de det ofte som at de har en i deres hule hånd og kan gjøre hva de vil med en og hvis man ser det an og er cool så er man en kald bitch.

Bestem dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS kan se frem til en laaang singeltilværelse....



Anonymous poster hash: 6ae7c...e06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det videre da, TS? Maser de fortsatt?

Du er jo heldig som mistet interessen. Men hvorfor mistet du egentlig interessen?

Jeg synes det er vanskelig å miste interessen for en mann, men man har jo heller ikke lyst å logre med halen med det samme en tidligere nonchalant mann begynner å vise interesse. Det jeg tror er viktig for damen er å fokusere på seg selv, og ikke la en mann bli hovedpersonen. Mennene liker nok at en dame viser uavhengighet.



Anonymous poster hash: b1803...c49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurgemeie

Har ikke lest hele tråden, men jeg kan jo svare av egen erfaring (jeg også).

Han jeg er sammen med nå, viste jeg interesse for helt fra starten, og vi er her enda - sammen! Jeg var for øvrig ikke for masete, og det var ikke han heller. Vi tok ting med ro, også ble ting mer og mer intenst.

Tidligere menn (les: MENN) har jeg også vist stor interesse for helt i starten, og de har aldri blitt avskrekket av det. Jeg tror menn (les, igjen: MENN) setter pris på å få ting direkte, og de setter pris på at dama er interessert og viser det.

Det du beskriver, TS, er gutter. Umodne gutter, vel og merke, som ikke helt har funnet ut av ting i livet enda. Etter hvert som de blir eldre, vil de også kunne se at det spillet er bullshit, og vil gjerne ha ei dame som ikke leker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...