Gå til innhold

Han har hår på brystkassa..! Be han vokse seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rart det der, hvis menn barberer brystkassen er de metroseksuell og rar, hvis damer ikke barberer seg overalt (unntatt hodet) er de feminister og ekle.



Anonymous poster hash: efdb9...650
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart det der, hvis menn barberer brystkassen er de metroseksuell og rar, hvis damer ikke barberer seg overalt (unntatt hodet) er de feminister og ekle.

Anonymous poster hash: efdb9...650

Stereotypier som jeg er sikker på at den gjengse mannen ikke bryr seg noe om. Men så er heller ikke alltid den gjengse mannen en "catch" for en god del kvinner. Det er de som roper høyest som også blir hørt, dessverre.

Endret av extra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Menn skal ha hår på brystet, og damer skal ha hår på musa. ;)

En stor forskjell på å be ham shave brystkassen og at menn ber en dame shave musa (hvor ofte skjer det egentlig?) er at alle som ser brystkassen hans kommer til å synes han er en giga-douche. I tillegg ser det utrolig dust ut dersom han ikke har uvanlig lav fettprosent og er greit trent i tillegg.

Han er slik :)

ts

Anonymous poster hash: 2cdfe...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men hvis vi ikke gjør det så er vi ekle. Menn foretrekker jo glattbarbert eller stripe. Jeg synes det er på sin rette plass å foretrekke noe fra mannfolk også.

Synes selv menn uten hår på brystet ser best ut :)

Flyr en haug av argumenter fra kvinner her inne at dere gjør det for deres egen skyld. Sånn for å kunne gå med bikini blant annet. Du kan jo bare droppe sommerantrekket og la det gro. Finnes da menn som foretrekker det også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Du får jo bare spørre pent da vet du, - og være forberedt på at svaret ikke trenger å bli 'ja'.

Det kan nok lønne seg å ta en runde i tankeboksen først før du spør, - for å finne ut av om dette er så viktig for deg at du ikke kan/vil være med ham dersom han ler og sier 'nei'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva med musa til jentene? Skal vi se ut som jentebarn?

Nå kommer dere å sier at vi ikke må barbere oss. Det er det dummeste :) 99% av alle menn foretrekker ingen eller lite hår på kvinner nedentil, så da gjør jo vi dette for dere.

Ikke alle menn foretrekker ei barbert fitte. Skikkelige mannfolk bryr seg ikke om man har hår mellom beina, leggene eller lårene. Min synes feks jeg er knallsexy når jeg lar det vokse litt ut ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du skulle sett min mann! Når jeg så overskriften, så trodde jeg virkelig at du datet en gorilla-mann, men dette var ikke særlig mye hår. Men til spm, ja, du kan be han vokse seg, men hadde du likt å bli bedd om sånt fordi han ikke tente på deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva med musa til jentene? Skal vi se ut som jentebarn?

Nå kommer dere å sier at vi ikke må barbere oss. Det er det dummeste :) 99% av alle menn foretrekker ingen eller lite hår på kvinner nedentil, så da gjør jo vi dette for dere.

Det tror jeg ikke noe på, kanskje når man er singel og driver med One Night Stands, men jeg synes det virker som at jenter barberer seg fordi man selv føler seg bedre da.. Ikke noe galt med det, men da må vi også kunne stå for det, tror veldig mange føler seg ekle med litt hår på kroppen. Et eksempel er alle som barberer seg før fødsel, er ikke så mange mannfolk som skal romstere nedi der da..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ONS forrige måned med en jente som absolutt ikke var hårløs der nede. Tipper 20-åringene her inne hadde postet "ÆSJ! EKKELT OG UHYGIENISK!!" hvis jeg hadde postet bilde av det her. Hun var litt over midten av 20-årene. Tror ikke det er så vanlig å barbere seg som flere skal ha det til.



Anonymous poster hash: 5bd5d...eb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er HOT med hår på brystet jeg =)
Finnes selvfølgelig grenser, men ville ikke krevd at mannen min skulle vokset det.. Fin som han er =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der, hvis menn barberer brystkassen er de metroseksuell og rar, hvis damer ikke barberer seg overalt (unntatt hodet) er de feminister og ekle.

Anonymous poster hash: efdb9...650

Vel, det var no å ta hardt i :fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jon blund

Hallo alle KGér :) Dette kommer til å høres veldig overfladisk ut, men daten min har en del hår på brystkassa, og jeg synes ikke det er særlig attraktivt.

Hvordan kan jeg på finest måte si at han kanskje burde barbere eller vokse seg?

Han har sånn: http://www.eviepurves.com/wp-content/uploads/2013/06/chest-hair-man.jpg

Jeg foretrekker sånn: http://www.highgatehospital.co.uk/uploads/library/hosp6/images/in-page-content/20130117123610-Male-Chest.jpg

Nei, jeg troller ikke..

Anonymous poster hash: 2cdfe...582

Er nå bare å spørre han pent og fint. Men du vet det at de fleste menn over 20 har ganske mye hår på brystet sant?. Hvis du vil ha en uten hår må du enten gå etter 13 åringer eller bodybuildere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

På det første bilete var det jo ingenting! Ikkje på det andre heller...

Om du foretrekker glatt så finn du ein utan hår. Lat han få gå til nokon som likar hår :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle KGér :) Dette kommer til å høres veldig overfladisk ut, men daten min har en del hår på brystkassa, og jeg synes ikke det er særlig attraktivt.

Hvordan kan jeg på finest måte si at han kanskje burde barbere eller vokse seg?

Han har sånn: http://www.eviepurves.com/wp-content/uploads/2013/06/chest-hair-man.jpg

Jeg foretrekker sånn: http://www.highgatehospital.co.uk/uploads/library/hosp6/images/in-page-content/20130117123610-Male-Chest.jpg

Nei, jeg troller ikke..

Anonymous poster hash: 2cdfe...582

Første var jo mye mer sexy!! ;)

Men smak og behag. Men anbefaler at du ikke ber han om å barbere eller vokse seg. Hvis du ikke vil bli dumpet da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde ONS forrige måned med en jente som absolutt ikke var hårløs der nede. Tipper 20-åringene her inne hadde postet "ÆSJ! EKKELT OG UHYGIENISK!!" hvis jeg hadde postet bilde av det her. Hun var litt over midten av 20-årene. Tror ikke det er så vanlig å barbere seg som flere skal ha det til.

Anonymous poster hash: 5bd5d...eb0

Hvis hun ikke forventet et ONS, så.... :fnise: Vi gidder jo ikke barbere oss hver dag hvis ingen skal se det.

Btw, det glade 70-talls med hår under armene og der nede på jenter er jo inn igjen nå! Så det er bare å glede seg fremover! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sexy når en mann har hår på brystet. Hvis jeg hadde møtt en uten hadde jeg nok blitt litt "skuffa" Sett på han som guttete.

Da jeg var yngre i 20-årene foretrakk jeg menn/gutter uten hår på brystet, smaken forandrer seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Hvis hun ikke forventet et ONS, så.... :fnise: Vi gidder jo ikke barbere oss hver dag hvis ingen skal se det.

Btw, det glade 70-talls med hår under armene og der nede på jenter er jo inn igjen nå! Så det er bare å glede seg fremover! :danse:

Populært og populært igjen frøken. Men er blitt litt mer godtatt at det ikke trenger å være helt shavet der nede. For min del er det akkurat det samme så lenge det ikke er en jungel og er jo litt gøy med variasjoner også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Populært og populært igjen frøken. Men er blitt litt mer godtatt at det ikke trenger å være helt shavet der nede. For min del er det akkurat det samme så lenge det ikke er en jungel og er jo litt gøy med variasjoner også.

Det er faktisk en trend som er på vei inn igjen. Så det på god morgen Norge. Det var for under armene riktig nok, men antar det gjelder også for mer intime plasser da. :P Men jeg tror faktisk ikke jeg kommer til å følge akkurat den trenden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...