Gå til innhold

Nevn de 5 beste og de 5 tåpeligste politikerne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå vil ikke jeg påstå det du gjør om Siv jensen, men deg om det. Selvsagt kan folk som er uenig med meg være oppegående og reflekterte. Men når man ikke ser og forstår farene ved islam, da er man rett og slett mindre begavet og ikke evner og ha reflekterte tanker. Det handler ikke om å være uenig. Dem som ikke ser farene ved eks. nazisme, de er ikke det jeg vil kalle oppegående og reflekterte.

Så alle som ikke mener at islam i seg selv er farlig, uansett hvordan troen utøves, er ikke oppegående og reflekterte?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så alle som ikke mener at islam i seg selv er farlig, uansett hvordan troen utøves, er ikke oppegående og reflekterte?

Ja det vil jeg sterkt påstå. Hva hadde du sagt om en person som ikke synes nazismen var noe spesielt farlig. Pytt, pytt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en klovn.

Tror ikke jeg tenker på han som mann engang, en ekstrem sosialt som legger skylden på alle andre enn den individuelle personen. Han ser på mennesker som kollektiv og ikke frie folk med frie ytringer.

Han mener foreksempel at Sverige ikke kommer til å få noen problemer med asylinnvandringen (400 000+) de neste 5 år. Når man er så dum så blir man umulig å like. Søk på youtube der han snakker foran det svenske Venstre partiet...

Han har også sagt at han blir flau av den blåblå regjeringen som Norge har fått. Jeg blir flau av slike som han jeg....

Ja,her var det mange velformulerte,gode argumenter, du.

Anonymous poster hash: d1bbb...f8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det vil jeg sterkt påstå. Hva hadde du sagt om en person som ikke synes nazismen var noe spesielt farlig. Pytt, pytt.

Men Islam er en religion, med muslimer som følgere, nazismen er en ideologi som blant annet uttrykker sterkt hat mot jødedom og jøder (som er en religion og en etnisitet.) Sånn sett ser jeg sterkere likehetstrekk mellom å fordømme en hel religion som farlig og nazismen, enn det å ikke ta avstand fra islam og ikke ta avstand fra nazismen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Islam er en religion, med muslimer som følgere, nazismen er en ideologi som blant annet uttrykker sterkt hat mot jødedom og jøder (som er en religion og en etnisitet.) Sånn sett ser jeg sterkere likehetstrekk mellom å fordømme en hel religion som farlig og nazismen, enn det å ikke ta avstand fra islam og ikke ta avstand fra nazismen?

Islam er både en religion og en politisk ideologi.

http://no.wikipedia.org/wiki/Islamisme

https://snl.no/islamisme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fem beste:

Einar Gerhardsen

Thorvald Stoltenberg

Jens Stoltenberg

Kåre Willoch

Bård Vegard Solhjell

De fem tåpeligste:

Christian T Gjedde

Carl I Hagen

Per Sandberg

Erik Solheim

Trond Giske



Anonymous poster hash: 9330c...8ee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg kan se er islamisme en politisk ideologi, basert på islam. Islamisme og islam er dermed ikke det samme. Islam er en religion. Islamisme er en politisk ideologi.

Islamisme kommer fra islam. Så islam har både religion og er politisk ideologi. Dette burde du faktisk vite. Det er noe som stadig blir tatt opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Islamisme kommer fra islam. Så islam har både religion og er politisk ideologi. Dette burde du faktisk vite. Det er noe som stadig blir tatt opp.

"Det burde jeg faktisk vite?" Eller så bør du kanskje lese wikipediaartikkelen du henviste til en gang til.Der står det klart og tydelig at isalmsime er en politisk ideologi som er basert på Islam, ikke at islam er en politisk ideologi. Ja, det er en forskjell. For eksempel har Krf en kristendemokratisk ideologi, uten at det betyr at alle kristne stemmer Krf eller følger deres ideologi.

Du kan jo ta en titt på denne: http://historieogfilosofi2.cappelendamm.no/binfil/download.php?did=41249

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det burde jeg faktisk vite?" Eller så bør du kanskje lese wikipediaartikkelen du henviste til en gang til.Der står det klart og tydelig at isalmsime er en politisk ideologi som er basert på Islam, ikke at islam er en politisk ideologi. Ja, det er en forskjell. For eksempel har Krf en kristendemokratisk ideologi, uten at det betyr at alle kristne stemmer Krf eller følger deres ideologi.

Du kan jo ta en titt på denne: http://historieogfilosofi2.cappelendamm.no/binfil/download.php?did=41249

Og der stopper enkelte norske å tenke. Islamisme kommer fra islam. Når ABB utførte terroren. Da hylte AP og PK fol at man måtte ta et oppgjør mot den ideologi ABB tilhørte. Men ingen tar oppgjør mot hvor islamismen kommer i fra. Derfor, vi vil få som fortjent. Vi er en nasjon tullinger som faktisk ikke en gang forstår hvor islamisme kommer i fra og islam er en ideologi først og fremst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Og der stopper enkelte norske å tenke. Islamisme kommer fra islam. Når ABB utførte terroren. Da hylte AP og PK fol at man måtte ta et oppgjør mot den ideologi ABB tilhørte. Men ingen tar oppgjør mot hvor islamismen kommer i fra. Derfor, vi vil få som fortjent. Vi er en nasjon tullinger som faktisk ikke en gang forstår hvor islamisme kommer i fra og islam er en ideologi først og fremst.

aXpYoP9_700b.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der stopper enkelte norske å tenke. Islamisme kommer fra islam. Når ABB utførte terroren. Da hylte AP og PK fol at man måtte ta et oppgjør mot den ideologi ABB tilhørte. Men ingen tar oppgjør mot hvor islamismen kommer i fra. Derfor, vi vil få som fortjent. Vi er en nasjon tullinger som faktisk ikke en gang forstår hvor islamisme kommer i fra og islam er en ideologi først og fremst.

Har du noen argumenter å komme med, eller har du tenkt å gjenta seg selv? Med din logikk vil jo også protestantismen og Ku Klux Klan være det samme, i og med at "KKK" kommer fra kristendommen. På samme måte påstod ABB at han var kristen, er det kristendommen sin skyld, og gjør det kristendommen til en ideologi? Vi er nok enige i at Islamisme er negativt, men jeg er ikke enig med deg i at isalmisme er det samme som islam. Det får du akseptere, framfor å bli barnslig ved å beskylde meg for å "slutte å tenke".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen argumenter å komme med, eller har du tenkt å gjenta seg selv?

Hva skal jeg argumentere med? Alle vet at islamisme kommer fra islam. Men, vi får som fortjent og det blir kos når det smeller rundt ørene på naive tullinger som kaller seg norske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal jeg argumentere med? Alle vet at islamisme kommer fra islam. Men, vi får som fortjent og det blir kos når det smeller rundt ørene på naive tullinger som kaller seg norske.

"Naive tullinger som kaller seg norske". Rimer nesten på "Barnslige tullinger som tror de er voksne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Naive tullinger som kaller seg norske". Rimer nesten på "Barnslige tullinger som tror de er voksne".

Skal vi lage en sang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det synes jeg absolutt.

Du skriver teksten og jeg nynner med. :ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende mange som lister Per Sandberg som en av de beste politikerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver teksten og jeg nynner med. :ol:

Det får bli litt senere, jeg må nesten klippe tåneglene i kveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får bli litt senere, jeg må nesten klippe tåneglene i kveld.

Å, biter du dem ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...