Gå til innhold

Nevn de 5 beste og de 5 tåpeligste politikerne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du skeptisk til Fru Halvorsen? Hun stiller jo i samme klasse, nesten som Liv Signe. Flotte damer da som virkelig kunne styre Norge. Fru Halvorsen ville jo til og med ha dialog med Taliban. Tenk deg Fruen ned ditt og i dialog. Hun hadde nok endt opp bak på et lasteplan og kjørt inn på en arena og steinet, til stor jubel fra skjeggete mannfolk. Tror Fru Halvorsen ikke helt fikk med seg hvordan Taliban og muslimske menn ser på kvinner.

Håper i grunn du er ironisk med tanke på de to damene der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper i grunn du er ironisk med tanke på de to damene der.

Flotte jenter som virkelig kunne styrt Norge alene. Tenk på de som seriøst stemmer på disse kvinnemenneskene. Bare tenk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte jenter som virkelig kunne styrt Norge alene. Tenk på de som seriøst stemmer på disse kvinnemenneskene. Bare tenk.

Da skal jeg tenke på det ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser flere som har Støre som en favoritt. Hva baserer dere det på?

Han opptrer alltid korrekt, snakker bra, ser bra ut og har et "ordnet" utseende, så han er utvilsomt en god frontfigur, men jeg klarer aldri å skjønne hva han står for. Det virker ikke som at han har noen tydelige meninger og alt han sier blir liksom sagt med et forbehold. Er det gode politikeregenskaper?



Anonymous poster hash: d8ce5...71c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser flere som har Støre som en favoritt. Hva baserer dere det på?

Han opptrer alltid korrekt, snakker bra, ser bra ut og har et "ordnet" utseende, så han er utvilsomt en god frontfigur, men jeg klarer aldri å skjønne hva han står for. Det virker ikke som at han har noen tydelige meninger og alt han sier blir liksom sagt med et forbehold. Er det gode politikeregenskaper?

Anonymous poster hash: d8ce5...71c

For ikke å glemme at han skifter meninger etter vinden. Det er vel derfor han blir likt, for han taler jo alltid folk etter munnen, men handling uteblir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 5 svakeste er:

Kolberg, fundamentalist

Lysbakken, velmenende men ansvarsløs og urealistisk

Raja, valgte venstre fordi det var korteste vei til rampelyset,grei kar men ingen god politker

Sandberg, er for firkantet og bastant

Støre, bare koser seg og er strengt tatt fornøyd uansett, så lenge han selv koser seg

En god

Carl I Hagen, eneste politiker som er i nærheten av å tenke som folk flest



Anonymous poster hash: 78bbe...8b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Horatio Hornblower

En god

Carl I Hagen, eneste politiker som er i nærheten av å tenke som folk flest

Anonymous poster hash: 78bbe...8b9

At han tenker som deg er ikke det samme som å tenke som folk flest.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han tenker som deg er ikke det samme som å tenke som folk flest.

We can talk about this later, when Bruce Lee has went back to China.

Anonymous poster hash: 78fb2...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor så mange misliker Audun Lysbakken! Han må være en av mine favorittpolitikere.

Og hvordan noen kan ha Per Sandberg er som favoritt beyond me!

Anonymous poster hash: e92de...ecc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste (Ikke basert på sak, men evnen til å argumentere/fremstille saken sin på en god måte): Solberg, Hareide, Solvik-Olsen, Anundsen, Raja, Gahr Støre. Dårligste: Røe Isaksen, Lysbakken, Høie, Navarsete, Pedersen

Anonymous poster hash: 5540d...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga Marte er en av dem verste ihvertfall. Makan til besserwisser!

Blondinen stiller i samme toppklasse som Liv Signe og ikke minst Fru Halvorsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blondinen stiller i samme toppklasse som Liv Signe og ikke minst Fru Halvorsen.

Ja, det gjør hun. Klarer faktisk ikke henne, hun er rett og slett arrogant og tror hun vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør hun. Klarer faktisk ikke henne, hun er rett og slett arrogant og tror hun vet best.

Nevn en sosialist som er oppegående, reflektert og klok. Jeg tror du vil få store problemer. Om du da ikke ser til andre land. Venstrekants folk i Norge skulle man tro levde i en dvale tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevn en sosialist som er oppegående, reflektert og klok. Jeg tror du vil få store problemer. Om du da ikke ser til andre land. Venstrekants folk i Norge skulle man tro levde i en dvale tilstand.

Så fordi noen er uenig med deg politisk, så kan de ikke være oppegående og intelligente? Wow. Jeg er ikke fan av Siv Jensen, men jeg går ut fra at hun er både intelligent og oppegående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fordi noen er uenig med deg politisk, så kan de ikke være oppegående og intelligente? Wow. Jeg er ikke fan av Siv Jensen, men jeg går ut fra at hun er både intelligent og oppegående.

Nå vil ikke jeg påstå det du gjør om Siv jensen, men deg om det. Selvsagt kan folk som er uenig med meg være oppegående og reflekterte. Men når man ikke ser og forstår farene ved islam, da er man rett og slett mindre begavet og ikke evner og ha reflekterte tanker. Det handler ikke om å være uenig. Dem som ikke ser farene ved eks. nazisme, de er ikke det jeg vil kalle oppegående og reflekterte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevn en sosialist som er oppegående, reflektert og klok. Jeg tror du vil få store problemer. Om du da ikke ser til andre land. Venstrekants folk i Norge skulle man tro levde i en dvale tilstand.

Helt ærlig så kommer jeg ikke på noen. :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil ikke jeg påstå det du gjør om Siv jensen, men deg om det. Selvsagt kan folk som er uenig med meg være oppegående og reflekterte. Men når man ikke ser og forstår farene ved islam, da er man rett og slett mindre begavet og ikke evner og ha reflekterte tanker. Det handler ikke om å være uenig. Dem som ikke ser farene ved eks. nazisme, de er ikke det jeg vil kalle oppegående og reflekterte.

Ikke bare nekter de å se farene, de opphøyer dem og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så kommer jeg ikke på noen. :klo:

Ikke overrasket over det. For de eksisterer ikke her i landet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...