Gå til innhold

Norske mannlige kjendiser du kunne hatt sex med


ohlala

Anbefalte innlegg

Bård Ylvisåker

Vegard Ylvisåker

Pål Sverre Valheim Hagen

Are Kalvø

Kristopher Schau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er kjendiser. Kjendis=glufsa surkler.

Og dere menn tenner på et pent utseende mer enn noe annet. Deilig dame=penis skyter til værs.

Same shit different wrapping.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Har samme følelsen overfor Kristoffer Schau også. *grøss*.

Hehe, ja, ser den! Men fader, han er likevel så deilig, og jeg vil bli skittenpult opp etter veggen av han.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere menn tenner på et pent utseende mer enn noe annet. Deilig dame=penis skyter til værs.

Same shit different wrapping.

Feil, av to grunner. 1) Vi tenner på kombinasjonen utseende/personlighet. 2) Dere tenner også på denne kombinasjonen, i tillegg til kjendisfetisj. Kjendis er høystatus=glufsa surkler. Ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Feil, av to grunner. 1) Vi tenner på kombinasjonen utseende/personlighet. 2) Dere tenner også på denne kombinasjonen, i tillegg til kjendisfetisj. Kjendis er høystatus=glufsa surkler. Ekkelt.

Nja, hadde jeg møtt på en av de jeg nevnte og det viste seg at de var noen skikkelig rasshøl så hadde glufsa holdt seg tørr (yikes!), kjendisstatus eller ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, hadde jeg møtt på en av de jeg nevnte og det viste seg at de var noen skikkelig rasshøl så hadde glufsa holdt seg tørr (yikes!), kjendisstatus eller ikke.

Bra. Har aldri forstått den kjendisfetisjen. Fins ikke en eneste norsk eller internasjonal kjendis jeg synes er skikkelig pen, eller penere enn hva jeg ser daglig på gata. Ikke en eneste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil, av to grunner. 1) Vi tenner på kombinasjonen utseende/personlighet. 2) Dere tenner også på denne kombinasjonen, i tillegg til kjendisfetisj. Kjendis er høystatus=glufsa surkler. Ekkelt.

Vel, jeg som kvinne observerer at utseende stadig trumfer personlighet. Det er en gjennomgående trend at de pene, men usympatiske kvinnene jeg kjenner til har langt flere menn etter seg (ikke bare for ONS, men forhold) enn de ordinære men genuint hyggelige damene.

Dere karer her på forumet snakker så mye om observasjoner dere gjør som forteller dere hvordan dette med menn og kvinner fungerer i praksis. Vel, jeg gjør også observasjoner som er like reelle. Jeg er sikker på at om denne tråden hadde vært omvendt, altså at gutta skulle svare hvem av kjendisdamene de ville ligget med, så hadde de svart hovedsaklig etter utseende!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg som kvinne observerer at utseende stadig trumfer personlighet. Det er en gjennomgående trend at de pene, men usympatiske kvinnene jeg kjenner til har langt flere menn etter seg (ikke bare for ONS, men forhold) enn de ordinære men genuint hyggelige damene.

Dere karer her på forumet snakker så mye om observasjoner dere gjør som forteller dere hvordan dette med menn og kvinner fungerer i praksis. Vel, jeg gjør også observasjoner som er like reelle. Jeg er sikker på at om denne tråden hadde vært omvendt, altså at gutta skulle svare hvem av kjendisdamene de ville ligget med, så hadde de svart hovedsaklig etter utseende!

Synd hvis det du sier er riktig.

Men kjendistråder beregnet for menn? Menn driter i kvinnelige kjendiser, vi har ikke kjendisfetisj slik som dere. Det har nok med at vi bryr oss null om status, igjen i motsetning til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sier at det er fordi de er kjendiser?

Om TS hadde spurt om jeg syns at Daniel i fjerde er sexy så aner jeg ikke hvem faen det er, men Lars Monsen har jeg jo sett før - dog sistnevnte ikke akkurat er min kopp med te.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sier at det er fordi de er kjendiser?

Om TS hadde spurt om jeg syns at Daniel i fjerde er sexy så aner jeg ikke hvem faen det er, men Lars Monsen har jeg jo sett før - dog sistnevnte ikke akkurat er min kopp med te.

Ikke tull da. Alle vet mange kvinner renner over av synet av kjendiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke tull da. Alle vet mange kvinner renner over av synet av kjendiser.

Nåda, du liker også Christian som bor i det brune huset ved krysset... bare si det som det er :rodmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåda, du liker også Christian som bor i det brune huset ved krysset... bare si det som det er :rodmer:

Huh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes han er grisedeilig! :rodmer:

Jeg er litt sær av meg, han er vel den eneste norske kjendisen jeg syntes er ordentlig deilig. Men FY så deilig han er også! :ler:

Jeg hadde lett tatt ham også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, ja, ser den! Men fader, han er likevel så deilig, og jeg vil bli skittenpult opp etter veggen av han.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Glufsa mi er veldig lite kjendissurklete, men om jeg hadde kniven på stupen så hadde jeg kunne klint og tafset litt på Mathias Faldbakken. Men han er vel kanskje i D-kjendissurkleklassen for folk flest.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufsa mi er veldig lite kjendissurklete, men om jeg hadde kniven på stupen så hadde jeg kunne klint og tafset litt på Mathias Faldbakken. Men han er vel kanskje i D-kjendissurkleklassen for folk flest.

He he he...... :)

Veldig bra innledning der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...